Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin muovipillejä Amazonista, nyt ei tarvitse imeskellä puoliksi sulaneella paperimössö "pillillä" :)

Vierailija
13.04.2023 |

Pirtelöitä ja muitakin juomia varten tilasin näitä pillejä, nyt saa taas imeskellä ilman huolta siitä että yhtäkkiä huomaa ettei paperi pilliä olekkaan olemassa, vaan se on nyt osa sitä juomaa! :O

Tuossa linkki teille jotka haluaa myös tilata näitä oikeita kunnon pillejä:
https://www.amazon.de/-/en/drinking-bendable-reusable-colourful-kink-st…

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta nokkamuki, jos et vielä ole oppinut juomaan lasista tai mukista.

Osta ite

Vierailija
22/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu, olen aikuinen ihminen, enkä ole enää lapsuuden synttärien jälkeen kaivannut pillejä mihinkään. En muovisia, paperisia, metallisia, lasisia tai muitakaan. Ilmeisesti tämä kuitenkin on joku juttu aika monille.

No sehän riippuu siitä millaisia juomia juo. Jos juo pelkästään kaljaa ja väkeviä niin eipä niitä yleensä pillillä juodakaan.

Kokeilepa juoda pirtelöä tai smoothieta ilman pilliä niin ymmärrät miksi pilli onkin ihan fiksu juttu. Tai jos juomassa on jäitä niin ne ei kolise hampaita vasten. Kyllähän näitä hyötyjä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänä keväänä Normalista ison pussin kestomuovipillejä. Huuhtalen ne aina käytön jälkeen. Lapseni testasi juuri, että sopivat myös pillimehuihin. Epäilem myös, että noita pahvipillejä käyttämällä tulee syödyksi myös jotain liima-aineita. Maistuvat kamalalta.

Vierailija
24/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa niitä mm tigeristakin parilla eurolla, just ostin ison pussillisen. Pahvipillit ihan hirveitä, pirtelöt/smoothiet maistuu pahville, yök.

Vierailija
25/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, minä myös tilaan. Inhoan pahvipillejä pirtelöissä. Minulla on vielä jonkun verran jäljellä paksumpia muovipillejä (ostin aikoinani ison paketin) ja olen jo ehtinyt miettiä, että voi ei kun nuo loppuvat.... Mutta jee tilaan nyt lisää tuolta, niin eivät kovin nopeasti lopu :)

Vierailija
26/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pussillisen muovipillejä ennenkuin laki kielsi niiden myynnin, mutta ei noita koskaan muista ottaa mukaan jos meinaa lähteä jonnekin mäkkärille, sen verran hetken mielijohteesta aina tulee mentyä ettei koko pilliasia tule mieleen.

Vierailija
27/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän asian vihreät ja eu seuraavaksi pilaavat meiltä :/

Vierailija
28/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että jos on pikkupilli käytössä, älkää imaisko niin kovaa että se imeytyy kurkkuun. Samoin lapset. Siitä kannattaa pitää toisella kädellä kiinni, silloin kun juo. Huomasin kerran että ilmavirta on kova.

Vierailija
29/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikuinen tarvitsee pilliä? Etkö ole vauva-ajan imurefleksistä vielä kasvanut eroon? Anna kun arvaan, että myös tupakoit?

Vierailija
30/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin kanssa, ihan Suomesta tosin. Kun googlaa Askartelupilli niin johan löytyy. Mulla on ihan sellaisia mukejakin missä on kansi ja kannessa reikä pillille. Erittäin käteviä. Ja juu, olen aikuinen.

Vierailija
31/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon aamukahvit pillillä kyljelläni sängyssä. Olen niin huonovointinen että en jaksa seistä ja istua en voi kivun vuoksi.

Vierailija
32/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kun en minäkään ole tarvinnut pillejä mihinkään. Juoman saa alas lasin reunalta.

Vierailija
33/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joo. Rahat Kiinalle ja roskat Suomelle. AP edustaa ihan tavallista suomalaista ajattelutapaa. Samalla valitetaan kun Suomi köyhtyy ja kurjistuu.

Vierailija
34/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä jännittävää, miten maailman saasteongelman ykköseksi keksittiin muovipillit.

Vierailija
35/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo tiennyt että smoothie pitää juoda pillillä. :(. Anteeksi että teen sen väärin juomalla lasista. Mut pilliä voi tarvita jos on tärinää.

Vierailija
36/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalliita pilleja, itse ostin 800kpl ja maksoin puolet vähemmän.

Vierailija
37/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, hyvä ap! Luonto kiittää myös :)

Vierailija
38/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä jännittävää, miten maailman saasteongelman ykköseksi keksittiin muovipillit.

Niinpä. Tiedättekö mikä yhtiö tuottaa eniten muoviroskaa maailmassa?

Coca-Cola. En juo kokista koskaan, mutta tykkään juoda monia muita juomia pillillä, joten ostan niitä.

Vierailija
39/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tilannut myös jo monta kertaa netistä muovipillejä sen typerän lakimuutoksen jälkeen. Nuo askartelupilli-nimellä myytävät on liian kapeita smoothieille/pirtelölle, mutta toimii loistavasti pillimehuissa niiden mukana tulevien möyhääntyvien pahvihirvitysten tilalla.

Vierailija
40/57 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiskä ja iskä opettivat minut juomaan kupista, lasista, mukista ja joskus juon jopa maitotölkistä salaa :)

En tarvitse siis pilliä.

Mutta ymmärrän, että tämä voi olla joillekin ongelma, jos ei osaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi