Onko kuusikymppisellä parilla tämä "riittävä" eron syy?
Toinen haluaisi pitää hauskaa, käydä bilettämässä, kuuntelemassa livemusiikkia ja toinen ei halua, että puoliso kävisi yksin. Eroko?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Jos on aina ollut parisuhteessa, ei ymmärrä mitä on olla yksin. Iso varoitus siis erolle.
Mutta molempien täytyy tehdä kompromisseja. Sano miehelle että esim tunniksi täytyy joskus lähteä ulos
Tuo on niin totta kuin olla voi. Pahin tilanne on, jos ei koskaan ole asunut yksin ja maksanut omista tuloista talouden kaikkia laskuja. Voi olla, ettei bilettämiselle ja konsertteihin jää rahaa yhtään. Ruoastakin joutuu ehkä tinkimään. Biletä siinä sitte kotona yksin kaljatölkin kanssa.
Mikä ihmeen eron syy tuo nyt voi olla? Kehtaatko sanoa pitkäaikaiselle aviomiehellesi eron syyksi, kun sinä et biletä?
Houkuttele häntä mukaan niin kuin edellinen ehdotti vaikka tunniksi ulos kävelemään. Muutakin kivaa voi tehdä yhdessä.
60+ ja nyt vasta pääseekin vauhtiin kun ei rahahuolia eikä penskoja riasana. 😁
Meillä miestä ei kiinnosta mikään. Itse tykkään tanssia ja bailata sopivassa määrin joten yksin tai jonkun ystävän kanssa käyn.
Akan kanssa en itse viitti lähteä mihinkään kun on joka lahkeessa kiinni humaltuessaan. Siis kirjaimellisesti. Ei jaksa katella.
Haluan käydä jossain mielummin yksin. Nainen ei halua lähteä yksin. Aisuriksi en lähde enää mukaan
Mies vaihtaa nuorempaan naiseen joka tapauksessa pian.
Vanhat kurpat bilettämässä kännissä ovat säälittäviä mutta myös huvittavia.
Vierailija kirjoitti:
Vanhat kurpat bilettämässä kännissä ovat säälittäviä mutta myös huvittavia.
Kateellinen siellä märisee.
Jos vaan menet. Ei niitä lukkoseppiä lauantai-iltana yhtäkkiä huvita mennä teidän lukkoja vaihtamaan.
Onneksi olemme samanlaisia kotona viihtyviä hiirulaisia, mutta jos toinen haluaisi mennä, niin en estelisi, enkä tykkäisi jos minua kiellettäisi menemästä. Mennään yhdessä lomalle kerran vuodessa, ja se on ollut riittävä meille. Kaksi kertaa on käyty musiikkikonsertissa, isossa ja pienemmässä. Olivat antoisia. "Bilettämistä" on viimeksi harrastettu kymmeniä vuosia sitten käymällä tansseissa.