Paljonko sun nettovarallisuus? Ikä? Perintöjä tms?
Mä aloitan. Mulla on yhteensä 320 000. Ei enää velkoja. Eli velaton asunto jossa suurin osa omaisuudesta kiinni. Ikä 45v. Ero takana, ei perintöjä. Töissä normiduunissa. Nyt toki saan kuukausittain säästöön hyvän summan ku ei mene lainanmaksuun.
Kommentit (125)
1,5 milliä.
Rahaa alkoi kertyä kun pääsi naisista eroon.
Velaton asunto noin 400 000 euroa, tosin eihän sitä tiedä mitä siitä sitten lopulta saisi, sijoituksia 150 000 euroa sekä perintömetsää on vielä 150 hehtaaria, mutta en ole tehnyt tuosta mitään arviota nyt.
55 v.
Ikä 54, nettovarallisuus n. 530 000e mukaan lukien asunto. Ei perintöjä.
Asunto 120k€, auto 35k€, metsää 50k€, osakesalkku 50k€. Isältä sain metsän perinnöksi.
M38
talo 700 000, pari kesäasuntoa 200 000, tilillä 100 000, sijoituksia on, niitä en ole seurannut, nainen olen, kuuskymppinen
N33, ei vielä juurikaan omaisuutta. Talo 350 000 kohta maksettu.
Lasketaanko tässä puolison osuus ulos?
250 000 euroa. Isältä perin aikoinani nykyrahassa 8 000 euroa ja äidiltä 4 000 euroa. Olen 70-vuotias koko ikäni yksin elänyt nainen. Pienipalkkainen mutta melko säästäväinen.
Alle milli. Perintöjä ei ole vielä tullut.
Vierailija kirjoitti:
Ikä 54, nettovarallisuus n. 530 000e mukaan lukien asunto. Ei perintöjä.
Olen nainen, kun joku pyysi naisten vastauksia. Minusta sillä ei ole merkitystä.
200000 netto. Muutama tuhat sijoituksissa ja liikkumisvälineissä. Hyvin pienet perinnöt vanhemmiltani, jotka jo kuolleet. Ikää 48.
Puoliso on sitten selvästi varakkaampi ennakkoperintöjen ja paremman palkan myötä.
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko tässä puolison osuus ulos?
Lasketaan. Kysymys on SINUN varallisuudestasi, nettovarallisuus. Eli varat-velat=nettovarallisuus
30v, 50 000. Noin puolet säästöjä ja puolet perintöjä, hetken ollut työttömänä eikä mitään tuloja, säästeliäisyydestä huolimatta yhteensä noin tonni menoja joka kuukausi. Toivottavasti saisin töitä ennen kuin kaikki säästöt on käytetty.
Täytistäkö tuota joka päivä kyselet, ei se hetkessä muutu.
Mikä näiden ketjujen idea on? Suurin osa kuitenkin valehtelee niin että korvat heiluu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä näiden ketjujen idea on? Suurin osa kuitenkin valehtelee niin että korvat heiluu.
Miksi valehtelisi? En minä ainakaan ikinä valehtele, kun anonyymisti voi varallisuudesta kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelisi? En minä ainakaan ikinä valehtele, kun anonyymisti voi varallisuudesta kertoa.
Tänne sattuu vain joka kerta kokoontumaan poikkeuksellinen varakkaita ihmisiä, kerta toisensa jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne sattuu vain joka kerta kokoontumaan poikkeuksellinen varakkaita ihmisiä, kerta toisensa jälkeen?
No miksi ei olisi? Tämä on Suomen suosituin keskustelupalsta ja varmasti on varakkaita myös. Minäkin olen perinyt paljon metsää ja niissä on iso varallisuus.
Rahaa 300000, talo 330000 euroa perintönä saatu 85% omaisuudesta.