Alkoholi,lääkkeet jne. ENNEN plussaamista, jos yrität...
raskautta..? Eli oletko huoletta nauttinut alkoholia tai käyttänyt jotain raskausaikana kiellettyjä lääkkeitä ennen kuin olet saanut positiivisen tuloksen raskaustestistä? Siis vaikka olet tietoinen raskauden mahdollisuudesta ja olet ilman ehkäisyä ts. yrität tulla raskaaksi?
Vai oletko ollut täysraitis koko " yrittämisen" ajan???
Kommentit (5)
Vierailija:
raskautta..? Eli oletko huoletta nauttinut alkoholia tai käyttänyt jotain raskausaikana kiellettyjä lääkkeitä ennen kuin olet saanut positiivisen tuloksen raskaustestistä? Siis vaikka olet tietoinen raskauden mahdollisuudesta ja olet ilman ehkäisyä ts. yrität tulla raskaaksi?
Vai oletko ollut täysraitis koko " yrittämisen" ajan???
Oon juonut punkkua (lähinnä ruokajuomana vkonloppuisin) bongattuun ovikseen + 5 päivää asti ja siitä eteenpäin ollut ilman alkoholia.
Lääkkeitä tarvin todella harvoin joten sitä särkylääkettä olen ottanut mitä kaapissa on ollut jos olen tarvinnut.
jos olen yrittänyt tulla raskaaksi, olen käyttäytynyt niinkuin olisin jo. Myös ennen raskaustestiä. Ehdottomasti ja ilman mitään poikkeuksia. Ei mitään riskejä.
tosin sikakäni ei kuulu tapoihini muutenkaan. normaalilääkkeitä (ibuprofeiini olen käyttänyt. joskus olen saanut sellaisen lääkekuurin, joka ei sovi raskauden aikana ja silloin on käytetty ehkäisyä.
mitään kommentoimista? kaipailisin asiallisia vastauksia!