Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko maksatte puhelinliittymästä?

Vierailija
12.04.2023 |

Ja mikä operaattori? Hinnat nousseet joten mistä saa edullisesti liittymän?

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa 11,90 euroa/kk 100 M rajaton netti, puheluista ja tekstareista pikkumaksu. Muutama euro vuodessa.

Yrittivät nostaa 15,90 euroon, mutta ilmoitin siirrosta Moille, niin yllättäen laskivat hintaa.

Kivalla prosentilla noussut kun pari vuotta sitten sai tuotakin liittymää 7,90 eurolla.

Vierailija
42/105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas pitäisi saada jotain oikein halvalla.

Jos on tuloja, kenties on varaa maksaa. Jos ei ole riittäviä tuloja, etsitään kohtuullista hintaa. Pienituloiselle 40e alkaa olemaan liikaa puhelimen ja taloyhtiön kaistoista yhdessä. Joku järki pitäisi olla. Puhelintahan kaikki eivät käytä nettinä.

Tätä tahtia pienituloisille ei ole enää kohta vaihtoehtoja ja joutuvat olla ilman mukana liikkuvaa nettiä ja lutkutella internettiä vain korkeintaan kotonaan. Tosin mahtaako niitä pelkkiä puheliittymiäkään saada kohta enää ainakaan järkevällä hinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksa enkä maksaisi mitään. Halvin prepaid. 

Vierailija
44/105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaapas vielä et ovatko noi alle 20 e puhepaketit vuoden mittaisia, ja vuoden jälkeen nousee roimasti. Mulla nousee telian rajaton puhepaketti yli kolmeenkymppiin. Mistä havemmalla?

Niin just. Näissä pitäisi tietää: oletko uusi asiakas tai/vai uhkasitko operaattorin vaihtoa? Onko kyseessä tarjoushinta esim vuodeksi?

Joo kyllähän uusille näkyy olevan kaikkea nannaa ihan netissäkin avoimesti tyrkyllä.

Ei se uhkailukaan mitään auta, operaattori katsoo kortit loppuun asti ja vasta sitten alkaa tulemaan tarjousta kun on vaihto toiselle jo vetämässä.

Vierailija
45/105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkkaa summaa tiedä. Puhelinlasku n. 27€ sisältyy turvaselain ja tietoturva kolmelle laitteelle. Elisa

Vierailija
46/105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaapas vielä et ovatko noi alle 20 e puhepaketit vuoden mittaisia, ja vuoden jälkeen nousee roimasti. Mulla nousee telian rajaton puhepaketti yli kolmeenkymppiin. Mistä havemmalla?

Niin just. Näissä pitäisi tietää: oletko uusi asiakas tai/vai uhkasitko operaattorin vaihtoa? Onko kyseessä tarjoushinta esim vuodeksi?

Joo kyllähän uusille näkyy olevan kaikkea nannaa ihan netissäkin avoimesti tyrkyllä.

Ei se uhkailukaan mitään auta, operaattori katsoo kortit loppuun asti ja vasta sitten alkaa tulemaan tarjousta kun on vaihto toiselle jo vetämässä.

Saa sen vaihdon perua ennenkuin se on oikeasti tehty.

Vierailija
47/105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Numeronsiirto toiselle operaattorille ja jää odottamaan yhteydenottoa.

Vierailija
48/105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas pitäisi saada jotain oikein halvalla.

Ne puhui kylän ukot Leningradin reissustaan, että siellä olivat panneet jotain halvalla..

Vierailija
49/105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa 4G Huoleton 300M 33,90 €, viddu mitä psk...

Sitten yllättäen vastasivat rukouksiini ja soittivat tarjoten uutta sopparia, sama setti 24,90 €. Otin. En halua vielä 5G.

Mulla sama 21,90 eur

Vierailija
50/105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko hieman vajaa 8€ kk telian halpisliittymä etana tiedonsiirrolla.

En plärää luurilla juuri koskaan mitään...

Vierailija
51/105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia laittoi viestiä että hinta nousee 32,90 euroon. Ennen oli 21,90.

Vierailija
52/105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan sairaseläkkeelle teidän veroista .Joten te maksatte laskuni.

Vierailija
53/105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5€/kk Telia Dot. En soittele ja nettiä käytän pääasiassa wifillä.

Vierailija
54/105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0€, työpaikka maksaa kaksi liittymää, puhelimet ja netin kotiin. Maksaako joku muka itse näitä?

Vierailija
55/105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 5G 600M 34,90e/kk. Puolet halvempikin välttäisi mutta aina ne soittaa ja huijaa mua tilaamaan milloin mitäkin. Enkä edes osaa käyttää läheskään kaikkia mitä olen tilannut. Uutta puhelinta olen maksanut yli vuoden enkä ole sitä edes paketista ottanut, koko paketti hävisi aikoja sitten.. liekö huoltomiehet napanneet mukaansa. Vanha puhelin ollut siis koko ajan käytössä. Tablettiin on oma netti enkä ole sitäkään laittanut edes paikalleen sitä korttia, maksanut olen sitäkin jo kaksi vuotta ainakin.

Vierailija
56/105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telia laittoi viestiä että hinta nousee 32,90 euroon. Ennen oli 21,90.

Inflaatio, P utin..... jeep jep makselehan pois!

Vierailija
57/105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 euroa muutaman kerran vuodessa lataan prepaid-liittymään. Soitan vain silloin kun on oikeaa asiaa.

En lässytä tyhjänpäiväistä joten kustannukset pysyy pienenä. Operaattorien hinnoissa ei ole eroa koska ne pitää kartellia. Joku operaattori ilmoitti että hinta nousee vähäisen käytön takia mutta sellainen operaattori ei menesty joka irtoaa kartellista ja nostaa hintaa.

0len luopunut puhelimesta. Posti toimii edelleen. En käytä sähköpostia.

Vierailija
58/105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko moni maksaa täällä ihan turhasta. Ostaa hirveitä puhe ja viestipaketteja joita ei koskaan käytä. Maksaa netistä joka löytyy jo kotoa yms. Kilpailuttakaa jo :D

nettiä käytän maaseudulla, mms viestejä lähtee enemmän ja puhun myös enemmän. 

Vierailija
59/105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5€/kk Telia Dot. En soittele ja nettiä käytän pääasiassa wifillä.

Senkin hinta noussut, nyt minimimaksu 8€/kk.

Vierailija
60/105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla 5G 600M 34,90e/kk. Puolet halvempikin välttäisi mutta aina ne soittaa ja huijaa mua tilaamaan milloin mitäkin. Enkä edes osaa käyttää läheskään kaikkia mitä olen tilannut. Uutta puhelinta olen maksanut yli vuoden enkä ole sitä edes paketista ottanut, koko paketti hävisi aikoja sitten.. liekö huoltomiehet napanneet mukaansa. Vanha puhelin ollut siis koko ajan käytössä. Tablettiin on oma netti enkä ole sitäkään laittanut edes paikalleen sitä korttia, maksanut olen sitäkin jo kaksi vuotta ainakin.

Yhteensä maksan joka kuukausi 121,63e. Näin on ollut yli kymmenen vuotta, summa ei ole juurikaan muuttunut, yli satasen ollut aina.