Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies pelottaa, tuntemerkit!

Vierailija
12.04.2023 |

Mielestäni mielenvikaisuuden tai siihen rinnastettavan ominaisuuden pystyy tunnistamaan myös ulkoisesti, jos katsotte tiettyjä psykopaatteja, murhaajia tai muita henkirikoksen tehneitä, on heissä tietty samankaltaisuus sekä pukeutumisessa, ulkoisessa habituksessa ja kasvojen muodossa. Tunnistatteko tällaisen miehen?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso nyt tuollaista nk. mamia joka opettaa jälkikasvulleen omat traumansa. eipä käy sääliksi.

22/41 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin stalkkasi vuosikausia erittäin älykäs ja komea, raumalainen varatuomari. Kun en alkanut seurustella kanssaan, tuli eräs päivä pihamaalle ja sytytti itsensä tuleen.

Ambulanssi sitten vei hänet pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pelottava mies. Monesti saan naisille ahdistavan olotilan vaikka en edes tunne heitä tai sano heille mitään. Ulkokuoreltani olen kuitenkin nk. nobody...

Vierailija
24/41 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä pelottavia miehiä on monenlaisia ja eri tyyppisiä. Jos uhkaa henkeä, voi helposti soittaa poliisille, jos on lyönyt tai pahoinpidellyt, ellei jo ole käynyt pahemmin. Itsellä oli henkistä väkivaltaa lähes joka päivä käyttävä puoliso, sellaiselle ei edes poliisi voi mitään, vaan itse pitää ratkaisu tehdä. Väkivaltainen miehen saa vankilaan, psykopaattista miestä ei saa mihinkään, paitsi ottamalla eron. Henkisessä väkivallassa on vaaran myös se, että nainen tarttuu veitseen ja tekee siitä lopun, erittäin moni mieskuolema on voinut tapahtua juuri tämän vuoksi.

Vierailija
25/41 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öykkärit ja komentelijat aiheuttavat välittömän vastareaktion.

Pistävä katse on myös kuvotusta herättävä ominaisuus.

Psykopaatin merkki, tuo pistävä katse.

Todellinen paha silmä.

Vierailija
26/41 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaan oloinen. Joku ristiriita olemuksessa ja katseessa. Pälyileminen. Epäluotettavan oloinen.

Vierailija
27/41 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit sano, että oma mies vois olla hullu psykopaatti. Oli kohtelias ja teki just ne kaikki jutut mitä youtubessa kerrotaan.

Oli hiljainen, mutta puoleensavetävä. Pyysin treffeille. Niin on hyvä mies edelleen 8v jälkeen. Ei ole väkivaltainen ei hauku. On edelleen oma ittensä hiljainen mies. Silti rakensi talon meille ja hoitaa lapsia jne. Ihan tavallinen mies. Joo ehkä sopii tohon muottiin.

Vierailija
28/41 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaiset tuijottajat pelottaa.

Vierailija
29/41 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälyttävä merkki on jos miehellä ei ole yhtään kaveria. Joku on silloin pielessä kokemusteni perusteella. Aina löytyy lopulta syy siihen että kukaan ei ole pysynyt kaverina.

Vierailija
30/41 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaa pistävästi silmiin. Hymy ei ulotu silmiin. Yllätät hänet katsomasta sinua kylmästi, mutta sitten kun huomaa sen, ilme vaihtuu, mutta edelleenkään ei hymy ulotu silmiin.

Vierailija
31/41 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverit sano, että oma mies vois olla hullu psykopaatti. Oli kohtelias ja teki just ne kaikki jutut mitä youtubessa kerrotaan.

Oli hiljainen, mutta puoleensavetävä. Pyysin treffeille. Niin on hyvä mies edelleen 8v jälkeen. Ei ole väkivaltainen ei hauku. On edelleen oma ittensä hiljainen mies. Silti rakensi talon meille ja hoitaa lapsia jne. Ihan tavallinen mies. Joo ehkä sopii tohon muottiin.

Hiljaisuuden takana piilee psykopaattinen hirviö, moni ei tiedä, miten vaarallista hiljaisuus on - KUNNES PAMAHTAA!

Vierailija
32/41 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet ( naisetkin) ovat kuin kävelevä huutomerkki ! Tai siis varoitusmerkki .

Sen vaan näkee.

Laitapuolen kulkijoille jo vaatteet ja sottaisuus, likaiset hiukset kertovat jotain.

Mutta toimeentuleva "hullu" ei näy vaatetuksessa .

Sen huomaa:

- katseesta ( katsooko silmiin koskaan)

- käytöksestä yleensä huomaa ( liian hyvältä vaikuttava mies, ON 90 % varmuudella vaaran merkki)

- onko miehellä ystäviä, kavereita ja hyvät välit toisten kanssa

- avoimuudesta ( jos ei kerro juuri mitään taustastaan, on epäilylle aihetta)

- asunnostaan, minkälaisena pitää kotinsa kertoo jotain.

Lopulta, siis harvoin muutamissa päivissä huomaa onko mies pelottava, ellei nyt sitten ole suoraan aggressiivinen.

Uusien tuttavuuksien kanssa , kannattaa aina tutustua muualla kuin kahdenkesken .

Ei siis autoon, asuntoon, mökille eikä vastaavaa.

Ulkona, yleisillä paikoilla, elokuvissa ja ravintoloissa ym....

Hyvin kiteytit tuon "toimeentuleva hullu". Psykopatia, mielenvikaisuus, väkivaltaisuus, mielen pimeä puoli eikä mikään tappamisen ihannoinnissa paljastu toimeentulevan henkilön ulkomuodosta, olemmehan saaneet lukea arvoalueella asuneen psykologian erikoislääkärin tekosia, joten hyvä huomio tuo, että kaikki se mikä kiiltää ei välttämättä ole kultaa. 

Vierailija
33/41 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa nämä provoilut, koska pieni osa niistä lienee ihan vakavissaankin kirjoitettuja. Ei, naisilla ei ole hajuakaan niistä oikeasti vaarallisista miehistä. Yhdenkin kerran yhytin juuri tutustumansa miehen kanssa leireilemästä olleen naisen, jolla ei ollut hajuakaan miehen koko elämän kestäneestä sosiopatiasta ja henkirikostaustoista. Kunnon sekopäät ja psykopaatit osaavat kyllä voittaa luottamuksenne.

Vierailija
34/41 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen täysi psykopaatti ja narsisti, jostain syystä naiset pitävät helppona tutustua ja supliikkina miehenä

Vierailija
35/41 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen täysi psykopaatti ja narsisti, jostain syystä naiset pitävät helppona tutustua ja supliikkina miehenä

Voivat pitää sinua myös pelottavana, mutta tokikaan eivät sano sitä ääneen.

Vierailija
36/41 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä naiset haluavat sitten tutustua pelottavaan mieheen

Vierailija
37/41 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa. Pelko on itsesuojeluvaiston tuote

Vierailija
38/41 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa. Pelko on itsesuojeluvaiston tuote

No kyllä voivat haluta, jos mies on päällisin puolin oikein mukava (kuten nämä supliikit usein ovat). Nainen sivuuttaa sen pelon koska ei itsekään osaa sanoa mistä se tulee - eihän tässä mukavassa miehessä ole järjellä ajateltuna mitään pelottavaa.

Vierailija
39/41 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä, psykopaatti ja narsisti? Miten repaleinen itsetunto käytännössä mahtuu yhteen äärimmäisen synnynnäisen antisosiaalisen käytöksen kans?

Narsismiin kuuluu yleensä hyvin voimakas ja itseinhoa täynnä oleva tunne-elämä, kun taas psykopaatille olisi tyypillistä erittäin lattea ja hyöty keskeinen tapa tuntea.

Onko se aaltoilun tyylistä ääripäiden välillä?

Vierailija
40/41 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä, psykopaatti ja narsisti? Miten repaleinen itsetunto käytännössä mahtuu yhteen äärimmäisen synnynnäisen antisosiaalisen käytöksen kans?

Narsismiin kuuluu yleensä hyvin voimakas ja itseinhoa täynnä oleva tunne-elämä, kun taas psykopaatille olisi tyypillistä erittäin lattea ja hyöty keskeinen tapa tuntea.

Onko se aaltoilun tyylistä ääripäiden välillä?

Psykopaatti voi olla narsistinen ei narsisti. Psykopaatilla kun ei ole sitä minää joka voisi vaurioitua varhaislapsuudessa neurologisen poikkeavuutensa vuoksi, joka jossain määrin tarvitaan että henkilöstä voi tulla narsisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi