Hävettää mennä ulos lenkille juoksemaan
Tuntuu jotenkin siltä, että näytän todella tyhmältä ja vien tilaa muilta lenkkeilijöiltä. Mitä te tekisitte tässä tilanteessa?
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Mene klo 6.00 aamulla niin ei ole tungosta. Itse lenkkeilen silloin, ei hävetä risat verkkaritkaan...
Nyt kaikki tämän palstan lukijat menevät tuohon aikaan lenkkeilemään.
Mulle oikeasti nauretaan lenkillä . Viimeks tänään jäivät nuoriso ilkkumaan kun hölkkäsin ohi . Näin käynyt ennenkin . Pitäis olla hyvän näköinen niin ei pilkata . Ei edes lenkillä voi mennä ettei kärsi rumasta ulkonäöstä . Vaatteet on siistit joten tuskin niistä sentään johtuu .
Kasvattakaa itsetunto. Voi taivas. Onko _jotain_ mikä ei hävettäisi?
Lähde aikaisin, esim 5-6 aikaan niin ei muista ole häiriöksi. Itse lenkkeilen koiran kanssa juuri heti ennen kuutta, ihanan rauhallista.
Miten voi viedä tilaa muilta lenkkeilijöiltä avoimessa ympäristössä? Mahtuuhan tuonne ulos kävelijät, koiran ulkoiluttajat, pyöräilijät, sähköscoottailijat jne.
Ketään ei kiinnosta minkä näköisenä siellä lenkkeilee.
Kaikki näyttävät vähän hölmöiltä lenkkeillessään.
Lopettaisin tuollaisen mitähän- se -elefantti- minusta ajattelee-ajattelun.
Valitsisin itselleni sopivan ajan mennä lenkille.
Lopettaisin tekosyiden keksimisen ja lähtisin metsäpolulle.
Vierailija kirjoitti:
Kasvattakaa itsetunto. Voi taivas. Onko _jotain_ mikä ei hävettäisi?
😩🤗🙄
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä luoja!
👀🤭Samanlainen tyyppi kuin aapee: pällistelevä ällistelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene klo 6.00 aamulla niin ei ole tungosta. Itse lenkkeilen silloin, ei hävetä risat verkkaritkaan...
Nyt kaikki tämän palstan lukijat menevät tuohon aikaan lenkkeilemään.
Ei taida olla sitä pelkoa.😬
Vierailija kirjoitti:
Minä menisin tilanteessasi terapiaan.
Mä menisin ulkoilemaan.
Ja terapiaan kyllä myös.
Enemmä ap saisi hävetä ,kun lahnottaa sisällä kotona. Olen ylpeä ja iloinen ,kun on hauska lenkkeillä, niin kävellä kuin juostakin ja olen ikäihminen.