Sain ruokajakelusta 5pktia ruispaloja ja vuokallisen kananmunia, ei kai niillä elä?
Kommentit (33)
Olisit ollut ottamatta jos ei kelpaa. Mulle olis kelvannut.
Mä sain oliivi-juustoleivän, nuudeleita ja vispipuuroa. Kysehän on kauppojen lahjoittamasta hävikiruuasta.
Mutta todellakaan ei ole pakko ottaa. Voi olla ilman ja ostaa itse mitä haluaa.
Heitä kananmunat seinään ja leipä pihalle linnuille. Problem solved.
Antaako diakoni maksusitoumusta kauppaan? Ruispalat muuten hyvä, mutta ei se alas mene jos pelkkää sitä syö, siinä on rajansa paljonko maistuu. Kaikille ei sekään maistu.
Noissa on kaikki tarpeellinen mitä elämiseen tarvitaan veden lisäksi. Kaikki riippuu nyt vain siitä paljonko kananmunia tuossa on.
No siellähän jaetaan sitä mitä siellä on. Jos siellä ei ole muuta kuin ruisleipää ja kananmunia, niin siellä jaetaan vain ruisleipää ja kananmunia.
Kananmuna onneksi vie nälän , nauti keitettynä ja paistettuna leivän päällä .
Menin kaverin luona käymään ja siellä rappukäytävässä oli samaan aikaan hissiä odottamassa parikymppinen nainen lapsen kanssa, ja tämä nainen valitti kovaäänisesti iPhoneensa että miten oli saanut vain jotain huonoja ruokia ruokajakelusta, että kun eivät kelpaa edes instagram-kuviinsa! Se oli selvästi käynyt ottamassa uusia hiusjatkeita ja runsaasti huulitäytettä, sössötti sieltä nakkihuulten takaa, ja niissä huulten reunoissa näkyi vielä ne pukamaiset pistosmustelmat. Herää kysymys, miten jotkut pistää monta sataa euroa kuussa huulitäytteisiin ja hiusjatkeisiin, ja tuollaisiin paksuihin meikkeihin ja ripsijatkeisiin menee varmaan satanen kuussa myös, mutta käy hakemassa ruokaa vähävaraisille tarkoitetuista mestoista? Vai onko tuo normaalia elämää ja käytöstä nykyään?
Minä näen tuollaisen erittäin röyhkeänä, mutta ehkä olenkin saanut hyvän ja rehellisyyttä korostavan kotikasvatuksen.
Vierailija kirjoitti:
Antaako diakoni maksusitoumusta kauppaan? Ruispalat muuten hyvä, mutta ei se alas mene jos pelkkää sitä syö, siinä on rajansa paljonko maistuu. Kaikille ei sekään maistu.
Jos ei mene alas niin ei ole tarpeeksi nälkä. Niin yksinkertaista se on.
miten jotkut kehtaa mennä hakemaan ruokaa tuollaisesta, ja sitten valittaa täällä?
Samaa täällä mietin kuin useat muutkin täällä. Miten joku KEHTAA valittaa ilmaiseksi saamastaan ruoasta??? Häpeä!!!
Seuraavalla viikolla paremmin, ei noita kasseja päivittäin jaeta.
Ja kananmunathan on just hyviä ruisleivän kanssa ja vaihtelua saa sillä, että keittää munia eikä vain paista tai tee munakasta.
Lisäksi sen keitetyn kananmunan ja ruisleivän kanssa on oikein mainio ateria pinaattikeitto joka pakaste-eineksenä ei ole edes tyyristä jos sitä ei itse jaksa/viitsi/osaa alkaa keittämään.