Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan miehen!

Himpeli
12.08.2022 |

Siinä se otsikko kertoo asian. Olen 39v kiva nainen, jolla kunnolliset elämäntavat. Oon ollut 2v sinkkuna ja en ole yrittänyt tuona aikana etsiä miestä, koska halusin olla yksin pitkän suhteen jälkeen. Jos olisin etsinyt miestä, niin ainoa motiivi olisi ollut vaan laastari. Nyt tilanne on toinen. Asun Helsingissä ja en käy baareissa - tuntuu vain, että sieltä löytää vain tietynlaista seuraa. Haluaisin sellainen miehen, joka olisi myös hyvä kaveri, ja sellainen poikamainen mies. Eli sellainen, jonka kanssa voisi matkustaa kauas ja olla pitkiä aikoja reissussa, kattoa leffoja, pelata, käydä lenkillä jne... Ois huumorintajuinen, luova ja luotettava. Oon kokeillut bumblea, ja käynyt treffeillä, joista ei tullut mitään. Toiset oli tulossa, mutta paljastui, että mies ei ollut kunnollinen. Se turhauttaa, jos kaikki on vaan seksin perässä. En tiedä sit, mistä löytää kunnollisia miehiä kunnolliselle naiselle.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kunnollinen mies, mutta hän ei halua seksiä.

Vierailija
2/63 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ilmoitukseni olisi tällainen:

Viisikymppinen seksittömässä parisuhteessa oleva katseenkestävä nainen etsii päiväkahviseuraa luotettavista miehistä.

T. Hki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskuri, Alaston Suomi, Okcupid, Rosebrides Finland, amoremi.ee Soomes

Vierailija
4/63 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko iällä väliä, mietin vain että kelpaisiko alle 30v?

Vierailija
5/63 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/63 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ilmoitukseni olisi tällainen:

Viisikymppinen seksittömässä parisuhteessa oleva katseenkestävä nainen etsii päiväkahviseuraa luotettavista miehistä.

T. Hki

Tuollainen ilmo saisi varmasti kymmeniä vastauksia.

Vierailija
7/63 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko taas elää keskiluokkaista elämää?

Vierailija
8/63 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, unohda kaikki luuserit tyystin. Parempi yksin kuin huonossa seurassa...

Vierailija
9/63 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla juuri tuollainen ja mielellään tekisin kaikkia näitä asioita mutta pidän myös seksistä. Etkö sinä pidä?

Vierailija
10/63 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just sellainen pitäisilöytää!!

Vierailija
11/63 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kauan etsin ja perhana, sitten taisin löytää, niin iski heti pakokauhu että EEEI! En halua taas sopia kaikesta jonkun kanssa ja selittää jokaista menoani yms yms. Niin paljon näin vaivaa löytämiseksi, ja nyt on haaste, että millä siitä pääsee kunnialla eroon

Vierailija
12/63 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäisistäsi miehistä

1) parhaimmisto on onnellisesti naimisissa ja lapsia

2) komeat sinkut haluavat vain panoseuraa ja heillä riittää myös valinnanvaraa

3) keskiverrot sinkut haluavat hekin vain panoseuraa vaikka saavatkin sitä harvemmin

4) suuri osuus miehistä on tuossa vaiheessa nyrjähtänyt pois elämänsyrjästä addiktioiden, rikollisuuden ja mt-ongelmien takia

5) jäljellejäävistä naista etsivistä monet ovat naisvihaajia, kyynisiä, epätoivoisia ja parisuhdekelvottomia

Lopulta on siis äärimmäisen pieni joukko vapaita miehiä, jotka ovat jollain tapaa siedettäviä.

Vierailija
13/63 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyjä on plus miinus parikymppinen ja haluaa perheen, niin tarjoan kaiken ja rakkautta päälle. Olen tehnyt uraa jo pitkään ja kaikki asiat paremmin kuin kunnossa, mukaanlukien ulkonäkö.

On vaikeaa löytää laadukas nainen joka ei ole jo ratsastanut oriita ja kaikenlaista mikä pilaa luonteen, vaikkeivät itse sitä tajuaisikaan, siksi kyseinen ikäryhmä on otollisin ja hedelmällisyys vielä hyvä. Kolmekymppisinä hedelmällisyyskin jo vähentynyt 90%:sti. Tunnevammoista puhumattakaan.

Kolmekymppiset ovat kierrättäneet itsensä ikäseinään. Löytävät itselleen myös vain vastaavia sekundamiehiä eli parisuhdemarkkinoiden kierrätyskeskustavaraa puolin ja toisin.

Eli kun hyvänlaatuisesta liitosta puhutaan niin naisen tulee olla nuori ja mies niin että pystyy tarjoamaan naisen kaipaamaa vakautta.

Vierailija
14/63 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäisistäsi miehistä

3) keskiverrot sinkut haluavat hekin vain panoseuraa vaikka saavatkin sitä harvemmin

4) suuri osuus miehistä on tuossa vaiheessa nyrjähtänyt pois elämänsyrjästä addiktioiden, rikollisuuden ja mt-ongelmien takia

5) jäljellejäävistä naista etsivistä monet ovat naisvihaajia, kyynisiä, epätoivoisia ja parisuhdekelvottomia

Lopulta on siis äärimmäisen pieni joukko vapaita miehiä, jotka ovat jollain tapaa siedettäviä.

On vielä syystä tai toisesta eronneet miehet. Syystä riippuen voivat olla varmaan ihan ok tai sitten tippuneet viitosryhmään.

Vierailija
15/63 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kysyjä on plus miinus parikymppinen ja haluaa perheen, niin tarjoan kaiken ja rakkautta päälle. Olen tehnyt uraa jo pitkään ja kaikki asiat paremmin kuin kunnossa, mukaanlukien ulkonäkö.

On vaikeaa löytää laadukas nainen joka ei ole jo ratsastanut oriita ja kaikenlaista mikä pilaa luonteen, vaikkeivät itse sitä tajuaisikaan, siksi kyseinen ikäryhmä on otollisin ja hedelmällisyys vielä hyvä. Kolmekymppisinä hedelmällisyyskin jo vähentynyt 90%:sti. Tunnevammoista puhumattakaan.

Kolmekymppiset ovat kierrättäneet itsensä ikäseinään. Löytävät itselleen myös vain vastaavia sekundamiehiä eli parisuhdemarkkinoiden kierrätyskeskustavaraa puolin ja toisin.

Eli kun hyvänlaatuisesta liitosta puhutaan niin naisen tulee olla nuori ja mies niin että pystyy tarjoamaan naisen kaipaamaa vakautta.

Tässä on vielä se hyvä puoli, että kun tuo trophy-vaimoa etsivä onnistuu, hän joko kuolee reilusti ennen vaimoaan tai menettää erossa joka tapauksessa ison osan omaisuuttaan. Yleensä.

Vierailija
16/63 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäisistäsi miehistä

Hah hah, mikä stoori, mikähän sunkin trauma on,

Vierailija
17/63 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kunnollinen nainen, mutta sama vika :(

Vierailija
18/63 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäisistäsi miehistä

ja helsingissä on enemmän naisia kuin miehiä, joten kilpailua riittää

Vierailija
19/63 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huoli helsinkiläistä naista.

Vierailija
20/63 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just sellainen pitäisilöytää!!

mitä se mies sitten siitä suhteesta saisi muuta kuin elätettävän