Notkutko työaikana vauvasivuilla?
Mitä työtä teet ja kauanko kulutat aikaasi työaikana näillä sivuilla?
Kommentit (6)
Nimenomaan työaikana, en minä vapaa-aikanani netissä roiku. Välillä on tällaisia päiviä kuin tänään, että ehdin selata useampiakin ketjuja, välillä korkeintaan lounasta syödessäni ehdin osallistua johonkin keskusteluun. Ammattiani en kerro mutta työskentelen etänä tietokoneella suurimman osan ajasta, Teams- ja Zoom-kokouksia on päivittäin.
Kyllä! Olen yrittäjä ja saan tehdä työt koska ja miten huvittaa. Ehdin hyvin naputella työt ja naputella välillä muutaman viestin tänne.
Ohjelmien välillä singahdellessa ei pysty keskittymään muuhun kuin tällaiseen pikatyhmäilyyn. Vapaa-ajalla sitten liikun ulkona, luen kirjoja, katson kokonaisia tv-ohjelmia tai luen netistä pidempiä syventyneempiä keskusteluja.
Tälle on paikkansa, mutta en tiedä, millaisessa tilassa aivoni olisivat jos koko päivän pingahtelisin ketjujen välillä viihdyttämässä liskoaivoja ja repimässä pelihousuja milloin mistäkin. Tätä pitäisi jokaisen miettiä ja huolehtia tasapainosta asioiden välillä oman hyvinvointinsa vuoksi.
Sitä saa, mitä vahvistaa.
Kyllä notkun ja kalliiksihan tämä tietty käy. Ainakin potentiaalisesti. Olen yrittäjä.
Tälläkin hetkellä. Luppo aikaa on.