Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset aina pelkää että mies pettää. Seurustelkaa ruman miehen kanssa koska ne ei petä koska ei kukaan halua rumaa miestä.

Vierailija
17.08.2025 |

Ongelma ratkee kun otatte ruman miehen. Ne ovat uskollisia koska ei kukaan nainen muutenkaan haluaisi ruman kanssa seurustella. Ei sitten tarttis miettiä enää että pettääkö mies sen työpaikan kauniin naisen kanssa.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä pidä paikkaansa. Olen minäkin vastaavasti pettänyt kaikkia miehiäni, vaikka en olekaan kaunis nainen.

Vierailija
2/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo sanoit, ei kukaan halua rumaa miestä. Ei edes tuollaisella verukkeella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ollut koskaan tarve moista pelätä, miehiä on monenlaisia.

Vierailija
4/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse ottaa rumaa miestä, kun ottaa uskollisen miehen. Sitä paitsi ei se rumuus pettämistä estä. 

Vierailija
5/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vasta pettävätkin, jos pieninkin tilaisuus tulee. Pönkittääkseen paskaa itsetuntoaan ja kostaakseen sen, kun eivät ole mielestään saaneet tarpeeksi huomiota.

Vierailija
6/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä ulkonäöstä ole kiinni se pettäminen. Kaikennäköisille on ottajia.

Vierailija
7/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi ehkä huonoin perusta parisuhteelle ikinä.

Vierailija
8/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vasta kahta kauheammin pettävätkin. Saavat niin vähän huomiota elämässään että heti kun naisen rakkaus saa hidät loistamaan, ovat pettämässä.

Vierailija
9/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on komea mies, jonka perässä on naiset aina juosseet. Ei sillä ole tarvetta pönkittää itsetuntoaan tai osoittaa haluttavuuttaan sekaantumalla muihin. Rumat pönkittää itsetuntoaan heti kun on mahdollista.

Vierailija
10/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne vasta pettävätkin, jos pieninkin tilaisuus tulee. Pönkittääkseen paskaa itsetuntoaan ja kostaakseen sen, kun eivät ole mielestään saaneet tarpeeksi huomiota.

Tämä!!! Huonoitsetuntoiset miehet pettää. Ihan sama minkä näköisiä ovat.

Vierailija
11/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin helppoa jos pettämiseen taipuvaisen luonteen näkisi ulkonäöstä.

Vierailija
12/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENNÄÄNKÖ KYSYMÄÄN BORDELLISTA MITÄ NE RUMAT MIEHET TEKEE SIELLÄ.  

Vierailija
13/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätensä kanssa pettävät.

Vierailija
14/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minua ainakaan kiinnostaa pettää tai ei.

Vierailija
15/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskollisuuden pidä perustua siihen että ei saa ketään muuta, vaan omaan haluun rakastaa ja kunnioittaa puolisoa. Silloin ei ole mitään väliä, onko tilaisuuksia pettää vai ei. 

Itse asiassa uskon, että sellainen pettää helpommin jolla näitä tilaisuuksia on harvoin. Se vain käy ylitsepääsemättömäksi kun tietää ettei toista kertaa ehkä koskaan tule. Minun kolmesta seurustelukumppanistani komein on ollut myös uskollisin. Toki hän on myös ihmisenä kypsin, mutta jotain varmaan liittyy siihenkin että häntä isketään jatkuvasti, hän on tottunut siihen eikä ne ole hänelle mitään elämää suurempia tilaisuuksia kokea jotain ainutlaatuista.

Vierailija
16/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatte noille hirviöille täytettävän seksinuken mihin lypsää itsensä .  

Vierailija
17/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pelkää. Ja mieheni on komea, (silmissäni ainakin)

Vierailija
18/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iloa on miehestä joka haluaisi pettää mutta ei petä koska ei kelpaa kellekään? Se on ihan sama vaikka olisi sitten pettäjän kanssa. 

Vierailija
19/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutiopsykologiassa on ihan oikeasti tehty tutkimusta aiheesta. Sen mukaan naiset eivät halua kaikista parhaimmannäköistä miestä kumppanikseen kuin korkeintaan satunnaiseen seksiin, koska eivät usko sellaisen miehen uskollisuuteen.

Vierailija
20/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin ei-niin-komealle miehelle mahdollisuuden. Vielä nolompaa kuin se että olisi pettänyt oli saada tietää, että oli kyllä yrittänyt pettää vähän kaikkien kanssa, mutta ei ollut kelvannut kenellekään :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan