Peltokangas sotkeutuu lastensa elämään
Hänestä se on ihan ok. Entä kos tyttären anoppi haukkuisi tyttären julkisella paikalla?
Tai vaikka kotonakin.
Mauri on vastenmielinen mies.
Hän ei hoitanut perheasioita kotona vaan julkisella paikalla.
Kommentit (14)
Omassa nuoruudessani kahdenkin kaverini vanhemmat sotkeutuivat meidän silloisten nuorten asioihin. Sotkeutuneiden vanhempien lapsensa hölmöili ja syyt omien lasten tekemisistä vieritettiin tottakai kaveripiirin harteille. Vanhemmat kielsivät lastansa kaveeraamasta meidän muiden nuorten kanssa, koska luulivat kaveripiirin olleen kaiken pahan alku ja juuri. Kun eivät paremmin tunteneet lastansa. Sattumoisin kummankin sotkeutuneen vanhemman omat lapset olivat niitä jotka tuomittiin. Menemättä yksityiskohtiin, vanhemman puuttumisesta lastensa asioihin ei seurannut mitään hyvää. Kummallekaan. Toisella nuorista meni ainakin 30 vuotta elämää pilalle vanhempansa sotkemisten vuoksi. Itse olin se joka sai syyt niskoilleni toisten tekemisistä, vaikka minä en ollut se jota syytettiin oikeudessa.
Sotkeutuneiden vanhemmat ovat nyt vihannes-iässä tai mullan alla ja nyt on se aika kun pitäisi pärjätä omillaan. Jos on syöttänyt pajunköyttä vanhemmilleen ja saanut sitä myöten elämänohjeita, saadut elämänohjeet perustuvat valheelle, eivätkä sen vuoksi toimi niin kuin odottaa voisi.
Hän käyttäytyi uhkaavasti. On kuulemma tuollainen tapa Pohjanmaalla.. Epäilen vahvasti. Tunnen Pohjanmaalaisia, jotka osaavat käyttäytyä hyvin.
Sirkuspelle Peltokangas, sitä saitte mitä tilasitte.
Kun on nähny sen youtubevideoita niin on selvää ettei tuo täysillä käy.
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli niin, että yksityisasioita ei levitelty. Mutta näemmä uusi normaali on se, että kaikki yksityisasiat on julkisia ja mitä tahansa paskaa saa kirjoittaa kenestä vaan.
Täytyy pitää mielessä, kun seuraava vasemmistopoliitikko mokaa, että siitä pitää jankuttaa ja spekuloida loputtomiin ja ne vasemmistoulisijat, jotka siitä pahoittaa mielensä on itse kiusanneet Peltokangasta, Huhtasaarta ja Purraa.
Jos poliitikko elää normaalia elämää, ei häntä tarvitse seurata. Jos poliitikko käyttäytyy uhkaavasti tai rikollisesti, täytyy ihmisten saada tietää tästä.
Juopporetku vain mallinsa näytti. Tyypillinen persu, ne on kaikki tuommoisia.
Syytti vielä keskustalaisia. Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa olla.
Mauri pitäisi luovuttaa hiuksia testejä varten.
Kansa haluaa tietää että on kykenevä työhönsä.
Vierailija kirjoitti:
Syytti vielä keskustalaisia. Huh huh.
Outoa luulisi persun syyttävän vihervasemmistoa.
Onneks tosiaan anoppi ei haukkunut miniää.