Toivoton ihastus
Miten päästä täysin toivottomasta ihastumisen tunteesta eroon? Ei mitään yhteistä tulevaisuutta luvassa mutta henkilö pyörii ajatuksissani lähes pakonomaisesti
Kommentit (27)
Ajattele että se istuu ripuli kakalla
Kirjoita paperille ne mahdottomat asiat. Näin sinulle konkretisoituu negatiivisuudet ja alat pääsemään irti.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa elimet
yhteen
Se ei kyl auta yhtään. Sen jälkeen pyörii vielä enemmän mielessä. Kokeiltu on.
Millainen on tämä *mahdoton tapaus*?
Miksi et näe yhteistä tulevaisuutta?
Miksi pitäisi välttämättä olla yhteinen tulevaisuus? Moni on ihastunut ihmiseen, jota ei vain kiinnosta. Siihenkin tottuu.
Mulla kesti 1,5 vuotta hiipuu ne tunteet kun tyyppiä ei näe eikä stalkkaa sen somea.
Älä ainakaan ole yhteydessä. Poista viestit ja piilota somessa, jos siellä pyörii. Tuo jonkin ajan kuluttua auttaa, mutta toki ei, jos törmäilet tyyppiin ihan muuten. Oma kaukoihastus alkaa vähitellen helpottaa.
Miksi ei voi olla tulevaisuutta yhdessä?
Ei vaan voi olla yhteistä tulevaisuutta. Henkilö mahdollisesti myös varattu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan ole yhteydessä. Poista viestit ja piilota somessa, jos siellä pyörii. Tuo jonkin ajan kuluttua auttaa, mutta toki ei, jos törmäilet tyyppiin ihan muuten. Oma kaukoihastus alkaa vähitellen helpottaa.
Mulla ei ole helpottanut, vaikka ei ole nähty 13 vuoteen eikä oltu missään tekemisissä.
Hyväksyt vaan kohtalosi. Tilanne on nyt tuo ja turha pullikoida vastaan, anna ajatusten tulla ja mennä menojaan. Tee tarpeeksi asioita, jotta saat muutakin ajateltavaa. Pysy liikkeessä, pidä mieli avoinna.
Asiat jäivät ns. avoimiksi tämän henkilön kanssa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Asiat jäivät ns. avoimiksi tämän henkilön kanssa. Ap
Millä tavalla jäivät avoimiksi? Oletteko pitäneet yhteyttä?
Ei kai se auta kuin hyväksyä ettei teistä koskaan tule paria. Samaa yritän itsekin. Ollaan niin eri maailmoista ja halutaan aivan eri asioita tulevaisuudelta mutta kenenkään muun kanssa en ole samanlaista kemiaa ja vetovoimaa tuntenut. Siinä hetkessä kahdestaan kaikki on ihanaa mutta emme sovi toistemme elämään. Hän ei sovi ystävieni joukkoon enkä minä hänen, meillä ei ole mitään yhteisiä harrastuksia ja minä toivon tulevaisuudelta kiinnostavaa työtä, ystäviä, matkustelua ja perhe-elämää kun hän taas on enemmän sellainen rokkarityyppi joka ei halua perhettä.
Ymmärrän järjellä, että meistä ei tule mitään tätä hetken huumaa vakavampaa mutta vaikea silti päästää irti ja tavallaan tyytyä sellaiseen mieheen jonka kanssa ei ole samanlaista vetovoimaa. En ainakaan tällä hetkellä usko, että tällaista samanlaista kemiaa tulee enää elämässä vastaan. Varmasti siis löytäisin kivan miehen jonka kanssa saisimme mukavan elämän mutta kyllähän se vaan jää vaivaamaan ettei kyseessä ole se mies jonka kanssa se vetovoima oli aivan sanoinkuvaamatonta. Jotenkin vain vedämme selittämättömästi toisiamme puoleemme vaikka meillä ei tosiaan ole oikein mitään yhteistä.
Sama täällä.
Täysin mahdoton tapaus eräs mies, mutta joka hetki ajatuksissa