Nyt on sitten tämäkin koettu; Sain naiselta pakit koska asuntoni oli kuulemma liian "epämiehekäs" tai "naisellinen"...Eli naisen mielestä minulla oli liian siistiä, ja asunto liian hyvin sisustettu
Miten tällainen on edes mahdollista?
Voiko naisia vuonna 2023 tässä maassa enää mitenkään miellyttää??
M33
Kommentit (62)
Kerro nyt millainen se sisustuksesi sitten on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kämpästäsi huokuu että olet juuri eronnut exästäsi
Miesten toden totta kannattaa keskittyä muuhun kuin naisiin. Naiset hakee jotain 50-luvun leiväntuojaa.
Tarkoitatko 50-luvun amerikkalaisleffojen leiväntuojia? Suomessa ei ikinä ole ollut mitään kotirouvakulttuuria vaan naiset ovat sitää leipää pöytään yhtälailla tuoneet. Taitaa ennemmin sinulla olla se naiselättäjä haussa...
Miksi naisten kiima katoaa miehen pukeutuessa yhtenä päivänä pinkkiin? Podcastissa tää myönnettiin.
Höpö höpö. Ei minua ainakaan haittaisi. Miksi on pakko ottaa sellainen nainen, joka on tuota mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten toden totta kannattaa keskittyä muuhun kuin naisiin. Naiset hakee jotain 50-luvun leiväntuojaa.
Tarkoitatko 50-luvun amerikkalaisleffojen leiväntuojia? Suomessa ei ikinä ole ollut mitään kotirouvakulttuuria vaan naiset ovat sitää leipää pöytään yhtälailla tuoneet. Taitaa ennemmin sinulla olla se naiselättäjä haussa...
Miksi naisten kiima katoaa miehen pukeutuessa yhtenä päivänä pinkkiin? Podcastissa tää myönnettiin.
Miksi yleistät jonkun yhden podcastin perusteella noin paljon? Omissa tutuissani on parikin miestä, joilla on välillä pinkkiä tai vaaleanpunaista päällä, ja kumpikin ovat parisuhteessa. Eli käytä sinäkin vaan ihan vapaasti pinkkiä, äläkä välitä yhdestä podcastista.
Siivousfetissi on niin turnoff, jos miehellä olis se, niin lähtis heti mäkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleistät jonkun yhden podcastin perusteella noin paljon? Omissa tutuissani on parikin miestä, joilla on välillä pinkkiä tai vaaleanpunaista päällä, ja kumpikin ovat parisuhteessa. Eli käytä sinäkin vaan ihan vapaasti pinkkiä, äläkä välitä yhdestä podcastista.
Joo. Veljeni lempiväri on vaaleanpunainen. Nyt 18 vuotta naimisissa saman naisen kanssa.
En tiedä, ehkä ero olisi paikallaan, koska joku teki podcastin?
Oliko kämppäsi jotenkin creepy? Keräiletkö Barbi-nukkeja?
Vierailija kirjoitti:
Siivousfetissi on niin turnoff, jos miehellä olis se, niin lähtis heti mäkeen.
Jos olisin sinkku, minä taas pitäisin tuollaista miestä painonsa arvoisena timanttina. En ole vielä 55 vuoteen edes kuullut miehestä, joka olisi vaimoaan siistimpi.
En usko taas yhtään tätä. Ellei aloittaja sitten koe jotain. Nainen on voinut haukkua sisustusta ja aloittaja on kokenut sen näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Podcastit on nykymiehen tiedettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on se 5% paskaa, joka pilaa 95% miesten maineen.
Miten?
No ainakin tulemalla tänne vinkumaan niin nää läskit ammattivalittajat ja miesten vihaajat saa taas kirjoittaa tänne kaikkea paskaa ja sitten me jotka pidetään itsestämme huolta ja panostamme ulkonäköön muutenkin kuin Prismavaatteilla ja ymmärrämme, että kun välillä vähän pyllistää tai polvistuu, niin meitä pidetään jalustalla, joudutaan taas yrittämään enemmän kun kaikki miehet luulee, että me kaikki ollaan yhtä tyhmiä saatanan hulluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on se 5% paskaa, joka pilaa 95% miesten maineen.
Miten?
No ainakin tulemalla tänne vinkumaan niin nää läskit ammattivalittajat ja miesten vihaajat saa taas kirjoittaa tänne kaikkea paskaa ja sitten me jotka pidetään itsestämme huolta ja panostamme ulkonäköön muutenkin kuin Prismavaatteilla ja ymmärrämme, että kun välillä vähän pyllistää tai polvistuu, niin meitä pidetään jalustalla, joudutaan taas yrittämään enemmän kun kaikki miehet luulee, että me kaikki ollaan yhtä tyhmiä saatanan hulluja.
Miehet itse hakee onnenonkijoita ja kotirouviksi tahtovia naisia. Ei suostuta tarkastelemaan omaa naismakua eikä tutustumaan sisimpäänsä. Ajatellaan naisen vievän murheet mennessään.
No ehkä tuo nainen jostain syystä mieltyy alkukantaisista luolamiehistä tms. tai sitten ei oikein kunnollisesti kertoa, mikset sytyttänyt. Jos liian "naisellinen" tms. sisustus oli se pääsyy, niin et varmasti paljoa hänessä menettänyt. Moni nainen varmasti pitää siististä kivasta sisutuksesta. Vai millainen kotisi oikein sitten on?
Ja mikä tärkeintä, naiset ovat yksiöitä, ja se vaihtelee, ketä nyt mikäkin sitten miellyttää tai ei.
En käsitä millaiselle naiselle on turn off kun miehellä on siisti, hyvin sisustettu koti? Minusta kuulostaa ihan mahtavalta. Itse olisin vain innoissani.
Vierailija kirjoitti:
En käsitä millaiselle naiselle on turn off kun miehellä on siisti, hyvin sisustettu koti? Minusta kuulostaa ihan mahtavalta. Itse olisin vain innoissani.
Kuten sanottu on olemassa siistejä työssäkäyviä naisia mitkä syttyy sopivasti reppanoista.
Vierailija kirjoitti:
No, minulla on mies joka antaa minun ostella joka kuukausi vaatteita ja olla pitkään suihkussa. Moni sinkkumies taitaa olla aika nuuka.
Antaa ostella vaatteita?
Kuka aikuinen tarvitsee kumppanin luvan vaateostoksiin? Vai puhutko sugar daddysta?
Vierailija kirjoitti:
Mun tinderdeitti piti mua liian rikkaana. Oli muutenkin tosi epävarma itsestään. En jaksa tuommoisia matelijoita. Ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita ja se on normaalia. Mutta tuommoinen ihmeellinen alemmuuskompleksi jne on mulle ylitsepääsemätön turn off
Tämän palstan otannan perusteella jos on isommat tulot ja enemmän omaisuutta kuin toimeentulotuen saajalla, on jo ilmeisesti varakas porvari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tinderdeitti piti mua liian rikkaana. Oli muutenkin tosi epävarma itsestään. En jaksa tuommoisia matelijoita. Ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita ja se on normaalia. Mutta tuommoinen ihmeellinen alemmuuskompleksi jne on mulle ylitsepääsemätön turn off
Ei kai tämä nyt palstakäsitysten mukaan voisi olla mahdollista. Ihan mielenkiinnosta, oletko oikeasti rikas, vai tienasitko vain pari tonnia enemmän kuin deittisi?
Ihan keskituloinen olen enkä todellakaan rikas. Mutta kaikki on näköjään suhteellista. Vaikea sitä varallisuutta on piilotella kun se vaikuttaa esim vapaa-ajanviettotapoihin.
Ehkäpä hän löysi ja on siksi noin hapan?