Nyt on sitten tämäkin koettu; Sain naiselta pakit koska asuntoni oli kuulemma liian "epämiehekäs" tai "naisellinen"...Eli naisen mielestä minulla oli liian siistiä, ja asunto liian hyvin sisustettu
Miten tällainen on edes mahdollista?
Voiko naisia vuonna 2023 tässä maassa enää mitenkään miellyttää??
M33
Kommentit (62)
Eli kämpästäsi huokuu että olet juuri eronnut exästäsi
Kuulostaapa hassulta. Onko sulla pinkki sohva?
Vierailija kirjoitti:
Miesten toden totta kannattaa keskittyä muuhun kuin naisiin. Naiset hakee jotain 50-luvun leiväntuojaa.
Vierailija kirjoitti:
Miesten olisi aivan äärettömän helppoa erottua edukseen jo pienellä vaivannäöllä, koska suurin osa miehistä on moukkia.
Miestenkö pitäisi ahtautua ahtaaseen fiftari muottiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa lihaksia ja ota johtavuus. Näitä ne naiset haluaa mieheltä. Älä kyselee, vaan ohjaa.
Ei välttämättä huono ohje. En mä ainakaan innostu aloitekyvyttömistä ja huonoitsetuntoisista miehistä. Mutta ehkä lihakseton perässävedettävä sopii joillekin naisille...
Olet palstan harvoja rehellisiä naisia. Siitä propsit sulle.
Todennäköisesti syy oli joku ihan muu ja tuo oli helpompi sanoa perusteeksi.
Järkevä syy: pakit
Typerä syy: pakit
Molemmissa lopputulos on sama, joten turha jäädä sitä miettimään vaan eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun saa pakit kummallisesta syystä, todellinen syy on luultavasti "ei natsaa, mutta en osaa sanoa miksi" tai "ei natsaa, mutta en halua kertoa miksi".
Tai sitten väistit juuri tiellesi osuneen pölhön.
Juurikin näin.
AP, älä ole noin epätoivoinen valittaja. Ajattelet, että väistit luodin, ja siirryt seuraavaan.
Hanki itsetunto, hyvä mies!
Vierailija kirjoitti:
Hommaa lihaksia ja ota johtavuus. Näitä ne naiset haluaa mieheltä. Älä kyselee, vaan ohjaa.
Tätä ohjaamista pitäisi kyllä avata hieman, olen itsekin huomannut naisten pitävän siitä että heitä ohjaillaan, mutta en oikein ymmärrä sitä. Mihin asioihin täytyy ohjailla? Minkä vuoksi? Täytyykö ohjailla sellaisiin asioihin jotka eivät itseäkään kiinnosta, ihan vaan siksi että ohjaillaan ohjailun vuoksi?
No mitäs deittailet pinnallisia naisia.
No millainen sisustus sinulla sitten on? Oletko nipo siivoamisen suhteen, missään ei saa olla mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten toden totta kannattaa keskittyä muuhun kuin naisiin. Naiset hakee jotain 50-luvun leiväntuojaa.
Tarkoitatko 50-luvun amerikkalaisleffojen leiväntuojia? Suomessa ei ikinä ole ollut mitään kotirouvakulttuuria vaan naiset ovat sitää leipää pöytään yhtälailla tuoneet. Taitaa ennemmin sinulla olla se naiselättäjä haussa...
Osta camokuvioiset verkkarit ja dobermanni. Voitte sitten viedä käsi kädessä hakemuksia Kelaan, se jolla on enempi röökiä odottaa koiran kanssa ulkona. Paluumatkalla vedät pari napakkaa kierrepotkua lyhtytolppaan ja mamma on sulaa vahaa.
Oikeasti siis unohdat koko tapauksen, olet oma itsesi ja etsit parempaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä huono ohje. En mä ainakaan innostu aloitekyvyttömistä ja huonoitsetuntoisista miehistä. Mutta ehkä lihakseton perässävedettävä sopii joillekin naisille...
Veikkaan että sun lihaksista heikoin ovat aivot. Aivot on kaikkein tärkein eikä sitä saa salilta. Muskelimiehet muuten pullistelevat ja pyllistelevät toisilleen. Ette te siihen naisia tarvitse.
Klassista av:tä. Tyyppi vittuilee tyhmyydestä muille vaikka luulee aivojen olevan lihasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Sait pakit koska vinguit heti seksiä. Käytöstapojen puute ja kyvyttömyytesi kunnioittaa toista ihmistä olivat syy siihen, että lähdin pois.
Fresh&Fit podcastissa nainen myönsi haluavansa tavata tienaaja-turvaajan jonka kodin voisi sisustaa mielensä mukaisesti. Miehen täytyy vaikuttaa sopivasti reppanalta olematta kuitenkaan pummi.
Ole onnellinen, että pääsit eroon tollasesta tyypistä. Ei toisen ihmisen asuntoja aleta sisustelemaan. Miksei se mirkku sisustanut omaansa, vai eikö omaa kämppää olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Sait pakit koska vinguit heti seksiä. Käytöstapojen puute ja kyvyttömyytesi kunnioittaa toista ihmistä olivat syy siihen, että lähdin pois.
Fresh&Fit podcastissa nainen myönsi haluavansa tavata tienaaja-turvaajan jonka kodin voisi sisustaa mielensä mukaisesti. Miehen täytyy vaikuttaa sopivasti reppanalta olematta kuitenkaan pummi.
Ole onnellinen, että pääsit eroon tollasesta tyypistä. Ei toisen ihmisen asuntoja aleta sisustelemaan. Miksei se mirkku sisustanut omaansa, vai eikö omaa kämppää olekaan.
Lukutaito?
Mitä väliä, miksi joku halusi antaa pakit? Pääasia, että pääset eteenpäin, kivemman tyypin luo.
Minä en ikinä anna syytä. Ainut syy on, että ei tunnu minulle oikealta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko 50-luvun amerikkalaisleffojen leiväntuojia? Suomessa ei ikinä ole ollut mitään kotirouvakulttuuria vaan naiset ovat sitää leipää pöytään yhtälailla tuoneet. Taitaa ennemmin sinulla olla se naiselättäjä haussa...
Miksi naisten kiima katoaa miehen pukeutuessa yhtenä päivänä pinkkiin? Podcastissa tää myönnettiin.
Vierailija kirjoitti:
Mun tinderdeitti piti mua liian rikkaana. Oli muutenkin tosi epävarma itsestään. En jaksa tuommoisia matelijoita. Ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita ja se on normaalia. Mutta tuommoinen ihmeellinen alemmuuskompleksi jne on mulle ylitsepääsemätön turn off
Nuorena opiskelijana tutustuin asuntolan lähikaupan kivaan myyjään. Kun tulin opiskelupaikkakunnalle parikymmentä vuotta myöhemmin täydentämään koulutustani, tapasin saman kaverin. Annoin pakit, kun tajusin hänen olevan nykyisin kauppias, oli ollut opiskeluaikoinaan tienaamassa bensarahoja setänsä kaupassa. Nyt vuosien päästä päädyttiin yhteen. Pakit eivät aikoinaan johtuneet alemmuuskompleksista, minusta tuntui vaikealta sovittaa yhteen menestyvä yrittäjä ja pienituloinen yksinhuoltaja.
Miesten olisi aivan äärettömän helppoa erottua edukseen jo pienellä vaivannäöllä, koska suurin osa miehistä on moukkia.