Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei laita viestiä?

Vierailija
11.04.2023 |

Olemme tapailleet 8kk. Alussa tapailimme todella tiheään tahtiin, useita kertoja viikossa. Olimme todella ihastuneita, eikä kumpikaan ollut tuntenut tuollaista kemiaa pitkiin aikoin. Lähdin kuitenkin muutamaksi (2,5kk) muualle töiden takia. Viestittelimme sinä aikana vain vähän. Nyt olen tullut takaisin, ilmoitin asiasta miehelle ja hän laittoi viestiä josko voitaisiin nähdä. No minulle ei sopinut hänen ilmoittamansa ajankohta joten päätimme siirtää tapaamista. Nyt hänestä ei ole kuulunut 3 viikkoon mitään. Kannattaako luopua haaveista ja jatkaa eteenpäin?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli vähän samantyyppinen tilanne, mutta toisinpäin. Mies lähti 2,5kk ajaksi reissuun eikä hänestä kuulunut mitään, pari kertaa laittoi jotain viestiä ja sitten vaan lakkasi vastaamasta viesteihin. 2 viikkoa odotin vastausta ja sitten poistin ja blokkasin koko tyypin. Ja hän olisi vieläpä halunnut, että lähden sinne ulkomaille kanssaan ja kovasti oli jättämässä jotain tavaroitakin asunnolleni, kun hän sitten tulee takaisin. No, ei tullut.

Miten muuten sen voi edes tulkita, kun toinen vaan ei enää viestittele eikä vastaa? Ei kiinnosta.

Mutta eihän apn tilanteessa ole ilmeisesti vastaamattomuudesta kyse? Hän ei vain itse tee aloitetta koskaan, vaan odottaa miehen soittelevat jatkuvasti hänen peräänsä.

Vierailija
42/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli vähän samantyyppinen tilanne, mutta toisinpäin. Mies lähti 2,5kk ajaksi reissuun eikä hänestä kuulunut mitään, pari kertaa laittoi jotain viestiä ja sitten vaan lakkasi vastaamasta viesteihin. 2 viikkoa odotin vastausta ja sitten poistin ja blokkasin koko tyypin. Ja hän olisi vieläpä halunnut, että lähden sinne ulkomaille kanssaan ja kovasti oli jättämässä jotain tavaroitakin asunnolleni, kun hän sitten tulee takaisin. No, ei tullut.

Miten muuten sen voi edes tulkita, kun toinen vaan ei enää viestittele eikä vastaa? Ei kiinnosta.

Mutta eihän apn tilanteessa ole ilmeisesti vastaamattomuudesta kyse? Hän ei vain itse tee aloitetta koskaan, vaan odottaa miehen soittelevat jatkuvasti hänen peräänsä.

Niin siis, siksi samanlainen, mutta toisinpäin. Yritin valottaa sitä, mitä mies ehkä ajattelee. Ap:han tässä oli se joka lähti ja joka ei ole ollut aktiivinen. Tuosta vetää helposti johtopäätöksen, ettei toista kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnostunut mies unohda tai ole liian kiireinen. Jos tämän saat nyt, niin mihin saisitkaan tyytyä kun suhde on vakiintunut ja pitkällä.

Ei, mutta mies jota kohdellaan noin, on.

Vierailija
44/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden ajan tinderissä olleena tuo aloittajan tarina kuulostaa tosi tutulta. Ei voi sanoa kuin et erityisen raskas naistyyppi.

Mä olisin kans aloituksen miehenä mennyt jo hyvän matkaa eteenpäin.

Vierailija
45/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukauden ajan tinderissä olleena tuo aloittajan tarina kuulostaa tosi tutulta. Ei voi sanoa kuin et erityisen raskas naistyyppi.

Mä olisin kans aloituksen miehenä mennyt jo hyvän matkaa eteenpäin.

Edit. Siis tarina kommunikointitavasta, ei useamman kuukauden on/off-tapailusuhde kuulostaa tutulta. :D

Vierailija
46/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi laittaa viestiä sinulle mikä sun numero on? Kiinnostaisi kesäromanssi kivan naisen kanssa.

Vierailija
47/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hoputa miestä sillä on toinen nainen, soittelee kun on pannut sitä toista naista .

Vierailija
48/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Voi laittaa viestiä sinulle mikä sun numero on? Kiinnostaisi kesäromanssi kivan naisen kanssa.

0700 123 123

Vierailija
49/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko minä??

Vierailija
50/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme touhua, ettei juuri yhteydenpitoa tuon poissaolon aikana o_O

Meilläkin oli heti suhteen alussa tilanne, että mies lähti työmatkalle. Itselläni oli silloin vain sellainen puhelin, jolla pystyi lähettämään viestejä Helsingin alueella. Kun miehelle tuli tämä reissu, _ostin toisen puhelimen_, jotta pystyin pitämään mieheen yhteyttä, kun hän oli ulkomailla.

Ja kun hän palasi sieltä, olin tietenkin kentällä vastassa. Siitä tuli meille perinne, että kävin aina saattamassa hänet kentälle ja menin myös vastaan, jos vain töiltäni pääsin.

Mitä tuo tuollainen on, ettei edes pidetä yhteyttä eikä kerrota, milloin ollaan tulossa takaisin, että toinen voisi tulla vastaan?

Vierailija
51/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teidän kanssa. Jos itselle ei miehen ehdottoma aika sovi, niin ehdota itse vaihtoehtoista ajankohtaa tai, jos et juuri sillä hetkellä tiedä milloin sinulle sopii kerro, että olet itse yhteydessä, kun tiiät milloin sopii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi