Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei laita viestiä?

Vierailija
11.04.2023 |

Olemme tapailleet 8kk. Alussa tapailimme todella tiheään tahtiin, useita kertoja viikossa. Olimme todella ihastuneita, eikä kumpikaan ollut tuntenut tuollaista kemiaa pitkiin aikoin. Lähdin kuitenkin muutamaksi (2,5kk) muualle töiden takia. Viestittelimme sinä aikana vain vähän. Nyt olen tullut takaisin, ilmoitin asiasta miehelle ja hän laittoi viestiä josko voitaisiin nähdä. No minulle ei sopinut hänen ilmoittamansa ajankohta joten päätimme siirtää tapaamista. Nyt hänestä ei ole kuulunut 3 viikkoon mitään. Kannattaako luopua haaveista ja jatkaa eteenpäin?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
22/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä totta vai tarua????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Rinne on kyllä.

Vierailija
24/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Mies ei nää kristallipallosta että kyllähän nyt MULLEMULLEMULLE pitäisi laittaa viestiä, vaikka itse olin melkein 3kk muualla EIKÄ SINÄ AIKANA EDES NÄHTY!!!

V***u, ihmiset on tyhmiä tänä päivänä. 

Vierailija
25/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jätit miehen roikkumaan pitkäksi aikaa ja nyt kun ehdotti tapaamista kieltäydyit etkä aio itse ehdottaa toista aikaa? Oletko tyhmä? Ei ihmisiä voi vaan jättää odottamaan josko nyt sinua sattuisikin kiinnostamaan. Varmasti myös pohtii sitäkin että saatat vaan joskus lähteä minne huvittaa ja oletat että jää vielä sua odottamaan. Älä ylläty jos on jo siirtynyt eteenpäin eikä kaipaa enää.

Vierailija
26/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiedotko ihmisiä pikkusormen ympärille?

Vierailija
27/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kk tyhjäkäynillä = sivuraiteella VARMASTI. Suhteen rakentumisvaiheessa yhteydenpito ei ollut minulla 1-2 kertaa päivässä vaan useammin. Onko AP porvoo-airlinestä?

Vierailija
28/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pari viikkoa sitten seksiä jonkun tapailumiehen kanssa. Eilen hänellä taas oli jonkun muun kanssa. Sellaisia ne tapailumiehet on.

Vierailija
29/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole mikään kynnysmatto. Nyt sinun pitää soittaa ja olla aktiivisempi eikä kohdella toista kuin jotain roskaa.

Vierailija
30/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei kiinnosta enää laittaa edes viestiä.

Vierailija
31/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vuoro laittaa viestiä.

Vierailija
32/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostunut mies unohda tai ole liian kiireinen. Jos tämän saat nyt, niin mihin saisitkaan tyytyä kun suhde on vakiintunut ja pitkällä.

Vierailija
33/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse laita vieTIä

Vierailija
34/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole 3 viikkoon kuulunut mitään niin ei taida enää olla kiinnostusta. Se taisi lopahtaa siinä tauon aikana.

Vierailija
35/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
36/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikahan se

Vierailija
37/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on sikoja

Vierailija
38/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset lehmiä

Vierailija
39/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän samantyyppinen tilanne, mutta toisinpäin. Mies lähti 2,5kk ajaksi reissuun eikä hänestä kuulunut mitään, pari kertaa laittoi jotain viestiä ja sitten vaan lakkasi vastaamasta viesteihin. 2 viikkoa odotin vastausta ja sitten poistin ja blokkasin koko tyypin. Ja hän olisi vieläpä halunnut, että lähden sinne ulkomaille kanssaan ja kovasti oli jättämässä jotain tavaroitakin asunnolleni, kun hän sitten tulee takaisin. No, ei tullut.

Miten muuten sen voi edes tulkita, kun toinen vaan ei enää viestittele eikä vastaa? Ei kiinnosta.

Vierailija
40/51 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita itse sille miehelle viestiä. Sopikaa sitten tapaaminen jos edelleen molempia kiinnostaa.

Mies voi ajatella, että pallo on nyt sinulla, kun viimeksi tapaaminen ei sopinut. Olen itse vähän vastaavassa tilanteessa, mutta minä olin se, joka viimeksi ehdotti näkemistä, mutta toiselle ei pitkän lomareissun takia käynyt. Olen todellakin edelleen tästä ihmisestä kiinnostunut, mutta en halua häntä liikaa nyt ahdistella. Ottaa kyllä yhteyttä jos haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän