Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan vuokrannut Vuokraturvan kautta?

Vierailija
11.04.2023 |

Onko tuo toiminut kenelläkään? Itse laitoin hakemuksen tänään menemään ja soitin vielä perään, että kuinka kauan kestää että tietää saako asuntoa vai ei. Ja kuulemma kestää parikin viikkoa.

Miten ihmeessä tuo voi toimia, kun samaan aikaan muut vuokranantajat toimivat ihan päivissä, niin että asuntoja tarjotaan ja niistä pitää tehdä päätös tosi nopeasti. Niin en minä ainakaan jää odottelemaan paria viikkoa, että joku käsittelee hakemustani, kun pitää sitten kertoa muille päätöksistäni.

Onko tuo hidas odottelu toiminut kenellekään, siis niin että olette hylänneet kaikki muut asuntotarjoukset vain kun odottelette tuolta jotain viestiä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan vuokralaisen näkökulmasta joka muutti uuteen asuntoon pk-seudulla Vuokraturvan kautta tänä keväänä. Näyttö järjestyi muistaakseni 4-5 päivässä, näyttöllä oli samaan aikaan neljä asunnon katsojaa. Seuraavana päivänä näytön jälkeen tuli tieto että suosittelevat minua vuokralaiseksi ja vuokrasopimus oli allekirjoitettu loppujen lopuksi reilu viikko siitä kun vastasin Vuokraturvan asuntoilmoitukseen. Luottotiedot tarkistettiin ja lisäksi minua pyydettiin lähettämään kopio viimeisimmästä palkkakuitista.

Tapasitko va:n kanssa ollenkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi