Miksi joku ei käytä hissiä?
Ylimmän kerroksen asukas kävelee aina portaat ylös tai alas ärsyttävästi puuskuttaen vaikka hissi olisi jo valmiina hänen kerroksessaan. Miksi?
Todella ärsyttävää herätä yöllä, kun joku tömistelee ja läähättää oven takana.
Kommentit (61)
Meetkö psykoosiin äänistä? Osta korvatulpat
Mä meen ihan periaatteesta aina portaat alaspäin (asun kutosessa).
Ihan otan sen hyötyliikuntana ja jalkojen vetreyttäjänä, jos olen kotona istunut pitkään ennen sitä.
Ylöspäin jaksan harvoin mennä, pitäis useemmin mennä.
Yli 20-kerroksisessa nousee tuolla tavalla kunto varsinkin, jos nousun joutuu tekemään useamman kerran päivässä. Teho paranee vielä, kun kantaa samalla pari olutsalkkua mukana.
Todella hyvää arkiliikuntaa. Suosittelen.
Vingu sitten kun löydät taloyhtiön järjestyssäännöistä pykälän joka kieltää portaiden käyttämisen. Muussa tapauksessa muuta johonkin keskelle metsää, kauas muista ihmisistä.
Jospa pelottaa että joku hakkeroi sen hissin ja se singahtaakin ulkoavaruuteen. 🛸👽
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuntoilun takia. Asun yhdeksännessä kerroksessa ja kävelen kerran päivässä portaat ylös ja alas. Kantamusten kanssa kuljen hissillä. Jos esim. kauppakassit mukana, vien ne ensin ylös ja sitten kävelen portaat alas ja takaisin ylös. Jos liikun myöhemmin illalla tai yöllä, käytän hissiä.
Kuntosali on keksitty. Seuraavalla kerralla kun joku lähettää käytävällä oveni takana, tempaisen oven auki päin naamaa. Vahingolta välttyisi, jos käyttäisi hissiä niin kuin muutkin normaalit ihmiset.
Portaissa kävely ei maksa mitään.
Niin kauan kuin jalkani toimivat en maksa kuntoilusta mitään.
Törkeintä rahastusta asioilla, joita voi tehdä ilman kuntosaliakin.
Ihmisillä on ilmeisesti valittamisesta huolimatta liikaa fyrkkaa.
Porraskävely on hyvää hyötyliikuntaa, tehokasta varsinkin ylöspäin mennessä. Säästää lisäksi sähköä kun hissin ei tarvitse liikkua.
Miksi joku käyttää hissiä? Kätevästi saa arkiliikuntaa ja ilmaisen reisi-/pehvatreenin kun menee portaita pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuntoilun takia. Asun yhdeksännessä kerroksessa ja kävelen kerran päivässä portaat ylös ja alas. Kantamusten kanssa kuljen hissillä. Jos esim. kauppakassit mukana, vien ne ensin ylös ja sitten kävelen portaat alas ja takaisin ylös. Jos liikun myöhemmin illalla tai yöllä, käytän hissiä.
Kuntosali on keksitty. Seuraavalla kerralla kun joku lähettää käytävällä oveni takana, tempaisen oven auki päin naamaa. Vahingolta välttyisi, jos käyttäisi hissiä niin kuin muutkin normaalit ihmiset.
Tämä todistaa taas sen tosiasian, että kuntosalilla kävijät ovat normaalia tyhmempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vingu sitten kun löydät taloyhtiön järjestyssäännöistä pykälän joka kieltää portaiden käyttämisen. Muussa tapauksessa muuta johonkin keskelle metsää, kauas muista ihmisistä.
Metsässä on vähemmän hiljaisempaa.
Siellä ne linnut laulelee isossa kuorossa.
Ei taida ääniyliherkille omaa paikkaa.
Ihan vain aktivoidakseni kaikki kerrostalon koirat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tempaise.
Kaverini makkari oli hissin vieressä ja hän puolestaan ihmetteli, miksi ihmiset kulkevat öisin hissillä, jolloin herättävät kaikki hissikuilun viereiset asukkaat.
Itse kuljen portaita juurikin saadakseni tehokasta liikuntaa. Öisin nukun.
No onpas taas sarjassamme "first world problems"...
Itse asuin 14. kerroksessa maassa jossa satoi runsaasti. Talossa oli pieni jumppasali mutta se oli aina täysi. Joten vedin kolme varvia alhaalta ylös ja alas. Aivan loistava sessio...
Lähin kaupallinen sali oli viiden kilometrin päässä ruhkaisen keskustan takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, että kenenkään puuskutus kuuluisi ulko-oven läpi ilman, että asukas pysähtyy tarkoituksella ovensa taakse kuuntelemaan.
Et ole koskaan asunut kerrostalossa? KAIKKI kuuluu. IHAN kaikki.
Hööö!
Itse en ymmärrä miksi käytetään hissiä, varsinkin alas päin.
Jos ollaan naapurin kanssa samaan aikaan lähdössä niin minä olen jo ulkona kun hän vasta saa hissin viidenteen.
Minulla taas oli naapuri joka valitti jos yöllä käytti hissiä. Yritti saada hissikiellon klo 22:00 - 06:00 välille.
Isännöitsijä torppasi tämän kun huomautti Hesarin jakajasta.
Vierailija kirjoitti:
Ap repee hermot kun se kuulee naapurin puuskutuksen 😂😂😂😂 voi elämä
Tässä on heippalapun paikka.
Klaustrofobia