Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ei pääse mihinkään töihin!!

Vierailija
10.04.2023 |

Mitä ihmettä tässä voi tehdä?

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki puhelinmyynti  työ on provisio palkalla. Eli jos ei myy mitään ei tuu palkkaa. Millä sitten elät? Tuskin työkkäri mitään maksaa jos käyt töissä. Niitä ei se paljoa kiinnosta ootko mitään oikeasti tienannut.

Sen vuoksi häiritsevät minua. 

Vierailija
102/106 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä jo 5kk ettinyt töitä. Yhteen videohaastatteluun oon päässyt mut siinä se. Ja 32-vuotias olen. Alkaa jo suomalaisena ihmetyttää miks en pääse edes vuokrafirmojen kautta minnekää enkä edes kaupan kassalle. Kaikki työ sopisi mut ei :(

En pääse minäkään kassalle töihin. En varmaan sitten soveltuisi siihen. Olen miettinyt taksilla ajoa, linja-autolla, rekalla. Tai perustaa oman yrityksen. Kunhan jonkin matalariskisen idean keksisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ei ymmärrä ettei niitä töitä todellakaan kaikille ole. Puhelinmyynnissä en pärjäisi, koska olen arka ja puhelinkammoinen. Olen hakenut kans ihan kaikkea. Saisipa lähteä aamulla töihin!

Jos mikä tahansa kelpaa niin

- Venäjälle siivoamaan

- myy pr c että

- puhelinseksi, ei tarvitse myydä mitään, läähät  vaan

Vierailija
104/106 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan, että kuinka moneen tuhanteen paikkaan olen hakenut töihin. Nyt sen verran ikää, että ihan vaan harrastuksena naputtelen hakemuksia. Ehkä hölmöin hakemus on se, että laitoin avoimen hakemuksen poliisiopistoon roistoksi, vastasivat asiallisesti, että treenaavat ihan keskenään molemmat hommat.

Vierailija
105/106 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjälle sotimaan.

Menisitkös itse? Ala mennä.

Vierailija
106/106 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Ikää jo 45 ja maaseudulla ei töitä ole. Tila lopetettiin pari vuotta sitten, kun ei vaan ollut enää kannattavaa.

Jännä, täällä meidän muutaman tuhannen asukkaan kylässä näyttäisi tällä hetkellä olevan 20 paikkaa auki.

Jaa, ja sinä sitten laittaisit kenet tahansa tekemään ihan mitä tahansa työtä? Voi luoja mitä älykköjä täälläkin parveilee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän