Inhottavaa kun hissikammoa vähätellään ja pidetään jonain vitsinä. Asuin ennen kolmannessa kerroksia ja usein työpäivän jälkeen väsyneenä raahasin ruokaostoksia portaita kun en saanut itseäni tsempattua hissiin
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole hissikammoa, mutta kävelen aina kolmanteen kerrokseen. Menen hissillä muutaman kerran vuodessa sairaana tai jos kannan jotain isoa tai raskasta. Ei ole vaikeata, ja kuuluu arkiliikuntaan.
Saan töissä kävellä tarpeeksi ja olla muutenkin Jalkojen päällä, en jaksaisi enää raahata muovikassillista ruokaa ja kissanhiekkasäkkiä kolmanteen kerrokseen. Onneksi ei enää tarvitsekaan!
A.
Ostokset hissiin ja paina omaan kerrokseen tulemaan tavarat. Kipaset portaat ilman kasseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa tämä hissipelko todesta!
Minulla on työkaveri sekä sukulaismies kuolleet hissin vaijerin katkettua ja korin syöksyttyä hallitsemattomasti kuilun pohjalle. Täysin arpapeliä on kestääkö hissi ja jääkö jumiin vai putoaako.
Kiinassako.
Vladivostokissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole hissikammoa, mutta kävelen aina kolmanteen kerrokseen. Menen hissillä muutaman kerran vuodessa sairaana tai jos kannan jotain isoa tai raskasta. Ei ole vaikeata, ja kuuluu arkiliikuntaan.
Saan töissä kävellä tarpeeksi ja olla muutenkin Jalkojen päällä, en jaksaisi enää raahata muovikassillista ruokaa ja kissanhiekkasäkkiä kolmanteen kerrokseen. Onneksi ei enää tarvitsekaan!
A.
Ostokset hissiin ja paina omaan kerrokseen tulemaan tavarat. Kipaset portaat ilman kasseja.
Toivottavasti kukaan ei nappaa niitä.
I diootteja vähättelijöitä on jopa psykiatrisilla osastoilla, suljetuilla. Olin nuorena tarkkailussa 4 pv ja kun sen halunnut käyttää hissiä niin yksi hoitajaeukko totesi että mennään vaan kaikki hissillä. Ja kärsin silloin vielä paniikkihäiriöstä ja oli ollut hengenahdistuskohtaus. Jos nyt nelikymppisenä joutuisin osastolle niin tuollainen akka saisi kuulla kunniansa.