Vain elämää 2023
Neloselta on vuotanut tieto, että kesällä Satulinnaan matkaa mm. Jouni Hynynen, Ellinoora ja Anna Puu. Osa on siis jo aiemmin ohjelmassa nähtyjä. En voi ymmärtää. Jos Hynynen on todella lupautunut mukaan, eikö muutkin osallistujat olisi pitänyt olla uusia? Nelosella jokin pakko tuputtaa omia artistejaan kerta toisensa jälkeen? Puu ja Ellinoora on molemmat Nelosen artistilistoilla.
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2759)
Luotan siihen että Ellinoora onnistuu.
En olis uskonu koskaan sanovani näin mut ellinooralla ainoo ok esitys.
Vain Ellinoora voi enää pelastaa tämän jakson.
Vaikuttaa jotenkin että Yrjänää nolottaa noi versiot...
Oi, mä haluan Yrjänän selkounikouluun!
Vierailija kirjoitti:
Mutta toisaalta, tämä oli Jounilta rohkea veto. Jos olisi vetänyt tämän omalla genrellä, niin ei olisi ollut kovin erilaisempi kuin alkuperäinen.
Joskus on viisautta kunnioittaa alkuperäistä ja tehdä sen mukainen versio. Nyt olisi ollut se hetki.
Vierailija kirjoitti:
Kuullaanko tänään CMX:n Lapsi, kamalin kappale ikinä?
Aivan järkyttävä biisi. Muistan fanittaneeni bändiä joskus 90-luvun alussa mutta kun joku kaivoi tuon biisin kasettien kätköistä aloin voida pahoin.
Vierailija kirjoitti:
Yrjänällä on kyllä valtava neste- ja rasvaturvotus vatsassa.
Mielestäni ihan malliesimerkki askites-vatsasta. Varmasti paha olla fyysisesti.
Sisäelimet rasvoittuneet. Rouvakin tuhdinpuoleinen. Varmaan tykkäävät herkutella yhdessä.
Miks mulle tulee yYrjänästä mieleen Pelle Hermanni
En olisi uskonut Virveltä tulevan tärkeimmät jutut 😂
Viime jaksossa: vibra =vibraattori
Tässä jaksossa: uneen liittyen masturbointi
Tämä porukka ei nyt vedoillaan kyllä kunnioittanut Yrjänän neroutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrjänällä on kyllä valtava neste- ja rasvaturvotus vatsassa.
Mielestäni ihan malliesimerkki askites-vatsasta. Varmasti paha olla fyysisesti.Sisäelimet rasvoittuneet. Rouvakin tuhdinpuoleinen. Varmaan tykkäävät herkutella yhdessä.
Käsittääkseni kunnon ruokahifistelijä
Härskeimmät piti kirjoittaa, eikä tärkeimmät tuohon kommenttiini 🙄
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut Virveltä tulevan tärkeimmät jutut 😂
Viime jaksossa: vibra =vibraattori
Tässä jaksossa: uneen liittyen masturbointi
Tärkeimmät vai törkeimmät?
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän kauneuskirurgisia toimenpiteitä tuolle Jannalle on tehty? On 41-vuotias. Ei rypyn ryppyjä tai muitakaan iän tuomia muutoksia naamassa. Olen samanikäinen ja tunnen itseni ryppymummoksi tuon rinnalla.
No onhan hänen äitinsäkin ikäisekseen kasvoista ihan hyvän näköinen. Ehkä geeneilläkin on osuutta asiaan, kun osa tulee sieltä Välimereltä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä porukka ei nyt vedoillaan kyllä kunnioittanut Yrjänän neroutta.
Ei sellaista voi tehdä, mihin ei kapasiteetti riitä. Robin oli kyllä pohjakosketus, kun ei niinkään yksinkertaista kielikuvaa kuin nahkapeitto tajunnut....
Vähän liian iso biisi jannalle..
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän kauneuskirurgisia toimenpiteitä tuolle Jannalle on tehty? On 41-vuotias. Ei rypyn ryppyjä tai muitakaan iän tuomia muutoksia naamassa. Olen samanikäinen ja tunnen itseni ryppymummoksi tuon rinnalla.
Ihan on ikäisensä näköinen. Vahvat meikit kyllä. Kunhan on suht. terveelliset elämäntavat niin ei näytä siltä miltä moni näyttää keski-ikäisenä. Geenit vaikuttaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Elämäntavat, ihonhoito ja geenit vaikuttavat eniten. Ei tarvita toimenpiteitä, kun pitää ihostaan huolta ja saa geeneiltä apua.
Yrjänän ääni on täydellinen tohon uniharjoitukseen..ai että kun sais nauhalle..