Vain elämää 2023
Neloselta on vuotanut tieto, että kesällä Satulinnaan matkaa mm. Jouni Hynynen, Ellinoora ja Anna Puu. Osa on siis jo aiemmin ohjelmassa nähtyjä. En voi ymmärtää. Jos Hynynen on todella lupautunut mukaan, eikö muutkin osallistujat olisi pitänyt olla uusia? Nelosella jokin pakko tuputtaa omia artistejaan kerta toisensa jälkeen? Puu ja Ellinoora on molemmat Nelosen artistilistoilla.
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2759)
Virve osaa laulaa vain omia laulujaan joihin, hänen ääni sopii niihin mutta muita hän ei osaa tulkita ja hänen äänensä on aika huono.
Robin vaikuttaa jotenkin epäaidolta.
Ei Robin, ei ei ei!
Nyt piti laittaa äänet pois.
Myötähäpeä..
Ei ole näköjään silakat tehneet kauppaansa. Vielä oli astiassa niitä vaikka kuinka paljon.
Robin on liian nuori laulamaan tuota Yrjänän tekstiä.
Ihan kamalaa. A. W. ja Hynynen yrittävät olla nauramatta tälle nololle yritykselle.
Vierailija kirjoitti:
AW:n habitus näyttää ortodoksipapilta, tyyliin isä mitro.🤵
Minä näin aamutakin, mutta eipä mitään ..passeli vaate tuohon tilanteeseen.
Mutta minun pitää katsoa uudestaan, näinkö oikein ? Oliko AW lla Pelastusarmeijan kalvosinnapit ?
Hynyselläkin naama tulipunainen myötähäpeästä
Janna on aika kuuman näköinen tuossa asussa. Ja ne huulet...
Takusin juuri, miksi tykkäsin aina Yrjänästä. Hän on ollut aikuinen mies jo nuorena. Robin taas. Poika.
Ei, ei cmx biisejä vaan voi kukaan pistää paremmaksi, myötähäpeä. Samoin taitaa käydä Hynysen päivänä.
Olette vain kateellisia Robinille
Anna Puu on todella teennäinen ja ylimielinen.
Päivän naurut tästä Robinin versioon muokatusta tekstistä. Tämähän oli jo koomista. Kaiken kruunaa tuo jälkikeskustelu "en oikein ymmärtänyt sanoituksia.." :DD
Tuo jousisoitin-taustanauha oli tosi korni, miksei voi olla aitoja soittimia ja silottelematonta laulua. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Ei Robin, ei ei ei!
Nyt piti laittaa äänet pois.
Myötähäpeä..
Ajattelin että "tämä on vain mun päässä", siis kuvittelen omiani, mutta ei kyllä nyt säväyttänyt yhtään.
Ihme söpöttämistä, hyvä että sanoista sai selvää...
Kuinkahan paljon tätä käsikirjoitetaan? Onko haluttu vähän äksöniä ja esitetään että Robin oli pihalla sanoista
Nää tyypit saa kaiken sydämen ja sielun häviämään cmx:n kappaleista.
Eikös Aki ole lukenut teologiaa? Ei tietysti tuohon pukeutumiseen liity mitenkään.