Vain elämää 2023
Neloselta on vuotanut tieto, että kesällä Satulinnaan matkaa mm. Jouni Hynynen, Ellinoora ja Anna Puu. Osa on siis jo aiemmin ohjelmassa nähtyjä. En voi ymmärtää. Jos Hynynen on todella lupautunut mukaan, eikö muutkin osallistujat olisi pitänyt olla uusia? Nelosella jokin pakko tuputtaa omia artistejaan kerta toisensa jälkeen? Puu ja Ellinoora on molemmat Nelosen artistilistoilla.
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2759)
Vierailija wrote:
Onko Jouni oikeasti liikuttunut vai esittääkö vain? Peilaten siihen mitä ohjelmasta sanonut.
Se on muusikko, ei näyttelijä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Koko kauden olen miettinyt et ketä Janna muistuttaa niin tänää nasahti päähän että sehän on kuin Frendien Janice!
Johan helpotti.
Aijaa 😄 minäkin olen miettinyt ja mulle napsahti että on kuin Amy Winehouse
Amy Winehouse mullakin tulee mieleen.
Vierailija wrote:
"Annan esitys Kotiteollisuuden biisistä paljasti kuinka ohut Annan oma lauluääni onkaan. Kertosäkeen ylä-äänet kuulosti aika tuskaisilta. Joutui lähes kuiskaamaan, kun ei laulutaito riittänyt".
Nimenomaan. Onhan se todella weirdo yhtälö kun laulaja yrittää esittää laulajaa jolla ei ole lauluääntä. Asia korreloidaan piipittämällä joka ikisessä ohjelmassa mitä televisiossa kulloinkin esitetään että edes jollakin räpeltäisi pinnalla.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Koko kauden olen miettinyt et ketä Janna muistuttaa niin tänää nasahti päähän että sehän on kuin Frendien Janice!
Johan helpotti.
Aijaa 😄 minäkin olen miettinyt ja mulle napsahti että on kuin Amy Winehouse
Just! Kas kun ei Barbra Streisand😂
Vierailija wrote:
Janna, elli ja viki, kauden paskimm..
Ainoo et Ellis on naisista paras tällä kaudella...
Kun lainaatte ja vastaatte niin painakaa siitä lainaa laatikosta!
Vierailija wrote:
Mutta Virve Rosti on huonosti käyttäytyvät jatkuvine ala-arvoisine ronskeine heittoineen. Lisäksi hänen lauluäänensä oli nuorempana ok, mutta nyt kuulostaa kamalalta raakkumiselta.
Rosti on elähtänyt wt.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Johan helpotti.
No ei kyl oo! Janicehän on tosi ulospäinsuuntautunut, rikas juutalaistyttö... En tajua tota vertausta pätkääkään! T. Frendit-fani
🤦🏻♀️
Miten tuo Anna Ouu on nyt noin rasittava? Todella ylimielisen oloinen. En jaksa yhtään kuunnella. Ei ole ennen ollut tuollainen!
Anna Puu vaikuttaa kylmältä, kovalta ja laskelmoivalta.
varmaan aviomiehensä myötä niin vaikutusvaltainen musiikkialalla ettei tarvitse nöyristellä ketään.
Vierailija wrote:
En tunne Kotiteollisuuden tuotantoa mutta tuossa Janna esittämässä biisissä oli hienot sanat.
Hynynen on sanoittajana aivan mestarillinen. Kotiteollisuuden musiikkia pitää kuunnella nimenomaan niiden sanoitusten takia.
Ihan parasta tuo Robinin Saattoväki. Tuli hieman jo luukutettua illalla 😅 Eniten meni nyt mukavuusalueensa ulkopuolelle hän ja se toimi!
Mä en pääse mihinkäään siitä, että mun korvaani Janna ei ole osannut tulkita ainuttakaan biisiä,ei omia eikä muiden. Joo, teknisesti vetää (useimmiten) ihan ok ja kikkailee erilaisilla jutuilla, mutta kun se tunne puuttuu. Ihan kokonaan. Ja silloin mikään biisi ei toimi, ne tulee vaan lauletuksi läpi.
Ellinoora on mulle mielenkiintoinen uusi tuttavuus VE:n kautta, hänen biisinsä eivät olleet tuttuja, A.W. puolestaan vanha, hyväksi havaittu tuttavuus, Puusta en oikein osaa sanoa mitään, Robin, no, varmaankiva kaveri, mutta löytyykö entiselle teini-idolille sijaa aikuisena? Kotiteollisuuden musa ei ole tuttua, sanoitukset yllättivät todella positiivisesti, Virve on oman aikansa tuote. Hänen kohdallaan en allekirjoita muiden väitteitä ylimielisyydestä, mielestäni itsenään oleminen ja muuta yrittämätön persoona on määritelty väärin heiän toimestaan.
Vierailija wrote:
Mä en pääse mihinkäään siitä, että mun korvaani Janna ei ole osannut tulkita ainuttakaan biisiä,ei omia eikä muiden. Joo, teknisesti vetää (useimmiten) ihan ok ja kikkailee erilaisilla jutuilla, mutta kun se tunne puuttuu. Ihan kokonaan. Ja silloin mikään biisi ei toimi, ne tulee vaan lauletuksi läpi.
Ellinoora on mulle mielenkiintoinen uusi tuttavuus VE:n kautta, hänen biisinsä eivät olleet tuttuja, A.W. puolestaan vanha, hyväksi havaittu tuttavuus, Puusta en oikein osaa sanoa mitään, Robin, no, varmaankiva kaveri, mutta löytyykö entiselle teini-idolille sijaa aikuisena? Kotiteollisuuden musa ei ole tuttua, sanoitukset yllättivät todella positiivisesti, Virve on oman aikansa tuote. Hänen kohdallaan en allekirjoita muiden väitteitä ylimielisyydestä, mielestäni itsenään oleminen ja muuta yrittämätön persoona on määritelty väärin heiän toimestaan.
Minä ainakin pidin Robinin lauluista teinitähtenä ja hieno ääni on nyt aikuisenakin. Eiköhän jossain kohtaa vaihda laulukielensä takaisin suomeksi, niin saa laajan fanikunnan. Nyt häneltä on muutama tuoreempi suomenkielin biisi Spotifyssa ja ne ovat hyviä. Enkunkieliset aika pintaliitokamaa.
N32
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Onko Jouni oikeasti liikuttunut vai esittääkö vain? Peilaten siihen mitä ohjelmasta sanonut.
Se on muuten salee ettei Jouni esitä yhtään mitään kenellekään. Aito.
Tässäkin ohjelmassa täysi teatteri päällä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ainoo et Ellis on naisista paras tällä kaudella...
No tuossa seurassa siihen ei kauheasti vaadita.
Vierailija wrote:
Anna näytti taas kateelliselta seuratessaan Ellinooran hienoa esitystä. Ne ylösnostetut fiilistelykädet vaikutti teennäiseltä eleeltä.
Sekä Janna että Anna näytti molemmat niin helvetin kateellisilta. Ja syytä on ollakin.
Robinin saattoväki oli ihan hyvä, illan paras, mutta liikaa kopioitu Ylpön tonttu-ukkoja. Itseasiassa saattoväki oli teiniversio tonttu-ukoista. Tai, robin lauloi siitä mistä lähdettiin ja ylppö mihin päädyttiin vuosiensaatossa.
Janna ja Anna - huomaa miten ylimielisiä ja rasittavia molemmat kaksi ovat, päivääkään ei jaksaisi noiden kanssa olla samassa tilassa...