Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näillä alueilla sisäsiittoisuus on aiheuttanut Suomessa ongelmia Yhä useampi tutkii geeninsä

Vierailija
10.04.2023 |

Oletko sinäkin sisäsiittoinen?

Kommentit (214)

Vierailija
161/214 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän yllättäen alueilla joissa persut saivat paljon ääniä.

Ei saa valehdella vaikka olisikin unelma, unelma joka tuhoaa sivistyneen yhteiskunnan.

Vierailija
162/214 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten geenit ovat pääosin eurooppalaista alkuperää

Suomalaiset siis eroavat geneettisesti muista eurooppalaisista. Kyse ei kuitenkaan ole siitä, että suomalaisten geenit olisivat aivan erityyppisiä kuin muualla Euroopassa. Päinvastoin: suomalaisten geenit ovat enimmäkseen peräisin Euroopasta. Omaleimaisuutemme johtuu lähinnä siitä, että monien geenimuotojen yleisyydet ovat Suomessa erilaiset kuin muualla Euroopassa. Siihen puolestaan ovat johtaneet paikalliset väestöhistorialliset tekijät kuten väestön pieni koko ja suhteellinen eristyneisyys.

Suomalaisten geenien eurooppalainen alkuperä näkyy selvästi sellaisissa tarkasteluissa, joissa vertaillaan yksilöitä useammalta mantereelta. Niissä suomalaiset ryhmittyvät yksiselitteisesti eurooppalaisten joukkoon:

https://blogs.helsinki.fi/esalmela/blogi/2016/08/21/geenitutkijat-eivat…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/214 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sisäsiittoisuutta saattaa esiintyä pienillä paikkakunnilla, joissa muuttoliike on pelkästään poispäin suuntautuvaa, niin kokonaisuutena Suomessa geneettinen vaihtelu on suurempaa kuin missään muussa EU-maassa.

Itä- ja länsisuomalaisten välinen geneettinen eroavaisuus on niin suurta, että kyseessä on itse asiassa kaksi eri kansaa.

Mun äiti on länsisuomalainen ja isä itäsuomalainen. Että puhutaan vaan, mutta ei musta.

Vierailija
164/214 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Savossa näkee ja kuulee hyvin, mitä 800 vuotta sisäsiitosta on saanut aikaan: suomen kielen rumin murre ja Euroopan rumimmat ihmiset.

Aika moni suomalainen on ainakin osin savolainen.

Jos ei puoliksi niin neljäsosa vähintään.

Muuten, täyssavolaisia ovat kuusamolaiset. Ja sen kyllä huomaa.

Savosta aikanaan 30 ihmistä lähti Kuusamoon ja vaan keskenään tehneet kuusamolaiset.

No ei todellakaan ole kaikki osaksi savolaisia. Länsirannikon ja länsi-Suomen ihmiset eivät ole mitään sukua savolaisille. Länsirannikolle on jatkuvasti tullut uutta verta ulkomailta ja sama pätee länsi-Suomeen.

Näkeehän sen sokeakin, miten erinäköisiä Lännessä ollaan. Pitkiä, komeita, hoikkia ja naiset kauniita ja miehet komeita. Pukeudutaan tyylikkäästi ja kodit ja pihat ovat siistejä. Itään mennessä tyyli on juuri vastakkainen. Rumia, lyhyitä, tyhmiä, epäsiistejä ja hampaat vinksin vonksin. Niin ja armottoman lihavia.

Jos vertaisit samalla tavalla vaikka suomalaisia ja afrikkalaisia, niin tulisi rikostutkinta.

Vierailija
165/214 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla oli paljon lapsia vielä 70 luvulla ja pienissä asunnoissa lapsilukuun nähden kun asuttiin ja nukuttiin useampi samassa sängyssä tai isän vieressä niin kyllä siinä himo saattoi herätä. Ihan yleistä sukurutsa suomessa oli,on totta että siitä vaietaan.

No ei todellakaan ollut. Olen syntynyt 1971 ja olen ainut lapsi niinkuin hyvin monet muutkin ystäväni lapsuusajalta.

voi olla lapsi 70 luvulla vaikka olisi syntynyt 60 luvulla. Maalla lapsia oli myös enemmän kuin kaupungeissa.

Olen syntynyt 60-luvulla ja ollut lapsi 70-luvulla. Kerrostaloissa oli paljon lapsia, mutta kullakin perheellä 1-2 lasta. Monilapsiset perheet oli harvinaisuus, kun asuttiin Etelä-Suomessa, eikä missään lesta/lahkoalueella.

Vierailija
166/214 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän lehti uskaltaisi kirjoittaa tiettyjen uussuomalainen ryhmien samasta erittäin näkyvästä ongelmasta.

Päiväkodeissa ja kouluissa se tietyillä alueilla näkyy erittäin selvästi.

Kehitysviivästymää, kehitysvammaa, autismin kirjoa..

Vahvimmin se näkyy so maleiden keskuudessa.

Lähde?

Lähteitä on useita.

Kelpaako yle?

https://yle.fi/a/74-20011473

Voit itse etsiä lisää.

"...Kaikista yksikön potilaista vain seitsemällä prosentilla kummatkin vanhemmat olivat syntyneet Suomessa, kertoo lastensairaalan autismi- ja kehityshäiriöpäiväkeskuksessa toteutettu tutkimus.

Suurin autisimiriski on A...sta ja L...stä muuttaneiden äitien Suomessa syntyneillä lapsilla."

...fri...ja...ähi-i...?

Vierailija
167/214 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän lehti uskaltaisi kirjoittaa tiettyjen uussuomalainen ryhmien samasta erittäin näkyvästä ongelmasta.

Päiväkodeissa ja kouluissa se tietyillä alueilla näkyy erittäin selvästi.

Kehitysviivästymää, kehitysvammaa, autismin kirjoa..

Vahvimmin se näkyy so maleiden keskuudessa.

Lähde?

Lähteitä on useita.

Kelpaako yle?

https://yle.fi/a/74-20011473

Voit itse etsiä lisää.

"...Kaikista yksikön potilaista vain seitsemällä prosentilla kummatkin vanhemmat olivat syntyneet Suomessa, kertoo lastensairaalan autismi- ja kehityshäiriöpäiväkeskuksessa toteutettu tutkimus.

Suurin autisimiriski on A...sta ja L...stä muuttaneiden äitien Suomessa syntyneillä lapsilla."

Onko se mikään ihme, jos sisko ei saa vilkaistakaan vieraita poikia ilman että kunniattoman henki lähtee.

Vierailija
168/214 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sisäsiittoisuudella, hautaan kaikki mennään kuitenkin.

Nimenommaan, ihan sama 😄😄😄👍

Vierailija
169/214 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Savossa näkee ja kuulee hyvin, mitä 800 vuotta sisäsiitosta on saanut aikaan: suomen kielen rumin murre ja Euroopan rumimmat ihmiset.

Niinpä. Päät ovat pallon muotoiset eikä erotu kasvonpiirteet lainkaan. Entinen poikaystäväni tapasi sanoa, ettei ikinä voisi seurustella savolaisen persjalkasen kanssa. He ovat pyöreitä, ihan kuin kaikki olisivat viimeisillään raskaina. Pitkä selkä ja lyhyet jalat.

höhöö, olen pitkäjalkainen lyhytselkäinen ja geenit savosta... lol....

Hahah, olen puolisavolainen, pitkät raajat, ei ylipainoa koskaan, erittäin kauniit suorat hampaat (ei oikomista), suora nenä, korkeat erottuvat poskipäät, täyteläiset huulet (ylähuuli ja alahuuli yhtä paksut) , pienet kauniit korvat, ei kansansairauksia. Siro jalka 36. Mulla oli sitten vissiin hyvä tuuri!

No etkä ole. Yhtä pitkä kuin pyöreäkin pirttihirviö savon sydänmailta navettatakki juoponnapissa.

Vierailija
170/214 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko mitanneet kuinka monta geeniä teillä on kromosomissa?

En, mutta juoksen cooperin 12 minuuttiin = olen nero.

Vierailija
171/214 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
172/214 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolin, Lieksan ja Juuan alueet olleet erittäin sisäsiittoisia. Puoliso otettu lähipiiristä kun matkat olleet hankalia taittaa vuoristomaastossa.

Mitään hankalia, järven yli hiihdettiin 40 kilsaa - kyläilemään. Näin mun isoisoäiti.

Vierailija
173/214 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Päät ovat pallon muotoiset eikä erotu kasvonpiirteet lainkaan. Entinen poikaystäväni tapasi sanoa, ettei ikinä voisi seurustella savolaisen persjalkasen kanssa. He ovat pyöreitä, ihan kuin kaikki olisivat viimeisillään raskaina. Pitkä selkä ja lyhyet jalat.

höhöö, olen pitkäjalkainen lyhytselkäinen ja geenit savosta... lol....

Hahah, olen puolisavolainen, pitkät raajat, ei ylipainoa koskaan, erittäin kauniit suorat hampaat (ei oikomista), suora nenä, korkeat erottuvat poskipäät, täyteläiset huulet (ylähuuli ja alahuuli yhtä paksut) , pienet kauniit korvat, ei kansansairauksia. Siro jalka 36. Mulla oli sitten vissiin hyvä tuuri!

No etkä ole. Yhtä pitkä kuin pyöreäkin pirttihirviö savon sydänmailta navettatakki juoponnapissa.

Siis nauroin tälle niin paljon, että alkoi koskea naamaan. Hyvin kirjoitettu haukku, ja pitää Savossa maalla asuvan anoppini kohdalla paikkansa 😂 Paitsi, ettei ole mikään hirviö, vaan mukava nainen. Jännä kyllä, että savolaisia pidetään automaattisesti lyhyinä ja lihavina? Meitä on kyllä joka lähtöön. Isäni on hyvin pitkä ja äitinikin 170 cm, joten minusta ja siskoistani tuli 180-senttisiä. Hoikkia ollaan kaikki. Isän suku on kokonaan hoikkia, äidin puolella on sekoitus laihaa ja lihavaa. Kumpikin suku niin savolaista kuin olla voi. Mieheni suku myös savolaista, ja he ovat pääosin tätä lyhyttä ja leveää pallopääkansaa, mutta esim. oma mieheni ei ole.

Vierailija
174/214 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites muuten tuo sanonta "kierot savolaiset" ? Luulisi että sisäsiittoisuus olisi tuottanut sen muotoon "yksinkertaiset savolaiset".

hämeestä

Samaa mieltä savolaisista, mutta tiedoksesi, että savolaiset ovat tulleet hämeestä, halusit tai et.

Vierailija
175/214 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savossa Suomen hienoin ja soljuvin murre,ihmiset iloisia ja reippaita eikä mitään hämeen ja pohjanmaan yrmeitä ilmeettömiä jurrikoita. Tulen aina iloiseksi kun kuulen Savonmurretta .

Vierailija
176/214 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän muilla ns. heimoilla on valtava alemmuuskompleksi Savolaisiin. Hämeessä jurottavat,pohjalaiset kehuvat olevansa rehellisiä ja kovia tekemään mutta totuus on aivan jotain muuta. Nämä hitaat kun miettii mitenkä hommat on hoidettava niin Savolainen on jo tehnyt ja siirtynyt eteenpäin .

Vierailija
177/214 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen täytyisi kieltää tuollaisten geenitestien tekeminen muuten menee puhdas veri pilalle. 

Vierailija
178/214 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän yllättäen alueilla joissa persut saivat paljon ääniä.

Ei saa valehdella vaikka olisikin unelma, unelma joka tuhoaa sivistyneen yhteiskunnan.

7 persua notkuu täällä vieläkin ja itkee että eeei me olla sisäsiittosia :DD

Vierailija
179/214 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itseni 5. serkku, sisäsiittoisuuden tulos siis.

Vierailija
180/214 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juutalaisilla on maailman korkein IQ, vaikka sisäsiittoisuutta on esiintynyt heidän keskuudessaan paljon. 

Ashkenasi-juutalaisilla on korkea ÄO, ei muilla. Ja eivät ole niin sisäsiittoisia, hyvin paljon on valkoista verta suonissaan noilla.

Juutalaisilla on huomattava määrä periytyviä tauteja. Luulisin, että meillä sisäsiittoisia ovat romanit ja somalit jotka lisääntyy sen oman porukan kesken ja monella meille tulevalla suku on ikänsä lisääntynyt serkkujensa kanssa jo valmiiksi.

Luulisi, että tässä vaiheessa jo ihan evoluution avustamana juutalaisille pojille ei kasvaisi esinahkaa ollenkaan 🙄