Onko nyt oleva flunssa todennäköisemmin koronaa vai tavallista flunssaa?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ainakin oli juuri flunssa (jokseenkin identtisillä oireilla kuin korona) joka yhden negatiivisen kotitestin todistusvoimalla luultavasti oli jotain muuta.
Jotkut idiootit vielä niitä koronatestejä ostaa😆🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ainakin oli juuri flunssa (jokseenkin identtisillä oireilla kuin korona) joka yhden negatiivisen kotitestin todistusvoimalla luultavasti oli jotain muuta.
Kuulepas ääliö kun se joissain työpaikoissa on vielä testattava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä siitä ole vielä montaa kuukautta kun olin kuolla tuohon teidän pikkulenssuun. Minä olen kuitenkin 40 vuotias tavallinen tallaaja. Lievää ylipainoa, mutta muuten ei sairauksia.
Rinovirukset aiheuttavat noin 50 % kaikista flunssatapauksista. Toinen yleinen flunssan aiheuttaja virus on koronavirus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monia ihmisiä kiinnostaa jo ihan uteliaisuuden vuoksi.
Rinovirukset aiheuttavat noin 50 % kaikista flunssatapauksista. Toinen yleinen flunssan aiheuttaja virus on koronavirus, ollut jo vuosituhannet.
Vierailija kirjoitti:
Korona on tavallinen flunssa.
Paitsi niillä, joille osuu se vaikea muoto, joka vie työkyvyn ja voimat viikoiksi ja kuukausiksi. Esim. kun iskee kunnolla keuhkoihin niin sä vaan et pysty hengittämään tehokkaasti pitkiin aikoihin.
Testaamatta ei voi tietää, eikä näy aina kotitestissäkään. En jaksanut itse testata edellistä. Saattoi kyllä olla koronaa, kun oli keuhko- ja vatsaoireita.
Korona meillä täällä on. Testattiin, kun testejä sattui kaapissa olemaan, saan niitä ilmaiseksi töistä. Mulla oli kuumetta, kurkku kipeä, nuhaa, päänsärkyä ja väsymystä. Miehellä vain räkää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnantajalta viime keväänä saatuja, joissa oli vielä päiväystä jäljellä. Mielenkiinnosta testasin.
Tai no, rehellisyyden nimissä testasin siinä toivossa, että positiivisella testituloksella olisi ehkä edelleen saanut viisi päivää sairaslomaa...
Vierailija kirjoitti:
Rinovirukset aiheuttavat noin 50 % kaikista flunssatapauksista. Toinen yleinen flunssan aiheuttaja virus on koronavirus, ollut jo vuosituhannet.
Nuo taitaa olla vähän vanhentunutta tietoa jo. Covidia liikkuu sen verran paljon, että en jaksa uskoa rinon 50% osuuteen enää nykyisellään.
Koronavirukset eivät käsittääkseni myöskään aiemmin ole olleet ihan yleisimmästä päästä nuhakuumeen aiheuttajia, vaikka toki joukkoon kuuluvatkin (pl. SARS ja MERS).
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on?
Joillekin ihmisille sillä on väliä. Jos sinulle ei, niin miksi edes avasit ketjun.
Jollet ole laittanut viellä tikkua nokkaan etkä olkaan niin varmaankin tavan flunssaa. En näkisi tarvetta testaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on?
Joillekin ihmisille sillä on väliä. Jos sinulle ei, niin miksi edes avasit ketjun.
Saadakseni vastauksen mieltäni askarruttavaan kysymykseen. Olen itsekin sairaana eikä voisi vähempää kiinnostaa mikä virus sen aiheuttaa.
Meillä on ärhäkkä korona. Testasin kun oli testejä jäljellä. Tosi kova tauti, vaikka on jo toinen kierros.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on?
Saadakseni vastauksen mieltäni askarruttavaan kysymykseen. Olen itsekin sairaana eikä voisi vähempää kiinnostaa mikä virus sen aiheuttaa.
Mikähän se mieltäsi askarruttava kysymys oikein sitten oli?