Modernin veden äärellä olevan mökin omistaja: jaatko mökkiäsi muillekin?
Ja heti alkuun: EMME ole kiinnostuneita mistään vuode 2010 vanhemmista mökeistä. Tiput armotta pois, jos mökkisi on tätä vanhempi, ei ole kaksikerroksinen ja ei sisällä nykyajan tekniikkaa. Turha luulla muuta. Sinä joka kuitenkin tällaisen mökin omistat: jaatko sitä muille? Huomaa, että en puhu vuokraamisesta. Ymmärrätkö?
Kommentit (70)
Tarkoitatko modernilla vedellä että on juokseva vesi? Että mökki voi olla vaikka metsässä kunhan tulee kraanasta vettä? Ja sitten joku hikinen palju. Ja sitä pitäisi jakaa. Köyhältä kuulostaa.
En minä ymmärrä tästä mitään.
Ap ei ole edes pyytänyt mun mökkiä lainaan. Mitä se täällä mesoaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mökillä ei ole edes poikaystäväni käynyt. Se on vain minulle. Siellä ei tarvitse kuunnella mansplainausta nimittäin. Tiedän itsekin kuinka takka sytytetään, miten vesijärjestelmä tyhjennetään talveksi, miksi Venäjä hyökkäsi ja millaisen uran Uraiah Heep on tehnyt enkä jaksa kuunnella kun näitä selitetään minulle pyytämättä.
Siksi mökki.
Kuulostaa hyvältä ja vielä paremmalta kun hankit tasokkaampaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaavaa, että kukaan ei ole jakamassa mökkiään. Itsekkyys, se jyllää. En hyväksy.
Hankala jakaa, kun tipuin armotta pois pelistä. Koitan nyt vain sitten itkuntuhruisin silmin syödä savulohta mökilläni ihan vain oman perheen kesken.
Ota yhteyttä ap niin sovitaan hinnasta. Esim. koko kesäkuu?
Kimppamökki on kans yks helvetti. Siinä aina joku osakas luistaa kunnossapidossa ja siivouksessa. Voi myös yrittää vallata sulta juhannusviikon "mä luulin, että oli mun viikko". Jos ei ole omaan mökkiin varaa niin sitten vuokraa.
En ymmärrä.
Aloitus on täysin käsittämätöntä tajunnanvirtaa...
Pilkun pois jättäminen usein muuttaa koko lauseen merkityksen.
Huomaatko, ap?
Kesä tulee mökkihullu taas vauhdissa.
Tulkitsen kryptistä aloitusta.
Kirjoitustaidottomuudestaan päätellen ap ei ole kykenevä tai halukas hankkimaan mökkiä edes vuokraamalla.
Hän on katkera tuttavilleen, joiden moderneista mökeistä hän ei pääse nauttimaan, ainakaan ilmaiseksi.
Joku on ystävällisesti tarjonnut hänen käyttöönsä mökkiä, mutta se ei ole hänelle kelvannut, koska se on ollut liian vaatimaton.
Mökkilokki siis.
Vierailija kirjoitti:
Huomaatko, ap?
Otsikossa on tosin sanajärjestysongelma.
Olen kiinnostunut AP sinusta, muta vain jos oket timmissä kunnossa nuori (alle 35v.) ja iso tissinen. Jaatko itsesi minun kanssani?
Me emme taas ole kiinnostuneita ap kaltaisesta pummista.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaavaa, että kukaan ei ole jakamassa mökkiään. Itsekkyys, se jyllää. En hyväksy.
Ha, toisen mökille tunkeminen ilmaiseksi ja asettaen mökille vielä tiukkoja vaatimuksia ei ole itsekyyttä?
Puolikaalinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankala jakaa, kun tipuin armotta pois pelistä. Koitan nyt vain sitten itkuntuhruisin silmin syödä savulohta mökilläni ihan vain oman perheen kesken.
Savulohta ei syödä itkuntuhruisin silmin vaan ollaan syömättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaatko, ap?
Otsikossa on tosin sanajärjestysongelma.
Lisääpä pilkku sanan "modernin" jälkeen ja lue aloitus.
Silloin siinä puhutaan modernista, veden äärellä sijaitsevasta mökistä.
Ilman pilkkua taas modernin veden äärellä sijaitsevasta mökistä.
Onneksi mun mökki on valmistunut 2002, eikä ole kaksikerroksinen, niin ei tarvii jakaa sitä ap:lle. Voin nautiskella järvimaisemista ja rantasaunasta ihan itse. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista on moderni vesi?
Palju, luulisin. Uima-allas on auttamattomasti 70-lukua.
Palju on paljon monikäyttöisempi, siellä voi mm. istua.
Jotkut ovat myös sukeltaneet.
Palju on kuvottava keksintö. Siellähän lilluvat pienessä vesimäärässä hiet, kuset, paskat, räät ja alapään eritteet. Lämmin vesi takaa, että muhivat oikein kunnolla. En edes uima-altaassa halua uida, palju olisi ihan vihon viimeinen. Luonnonvedet on mun juttu.
Mun mökillä ei ole edes poikaystäväni käynyt. Se on vain minulle. Siellä ei tarvitse kuunnella mansplainausta nimittäin. Tiedän itsekin kuinka takka sytytetään, miten vesijärjestelmä tyhjennetään talveksi, miksi Venäjä hyökkäsi ja millaisen uran Uraiah Heep on tehnyt enkä jaksa kuunnella kun näitä selitetään minulle pyytämättä.
Siksi mökki.