Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa sähkösopimuksen kanssa

Vierailija
10.04.2023 |

Eli, olen muuttamassa ja pitäisi sähkösopimus tehdä. Pörssisähkö lienee edelleen kannattavin? Mistä kannattaa ottaa? Oon niin huono näiden kanssa..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkön hintavertailu löytyy netistä.

Vierailija
2/23 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on nyt voimassa oleva sopimus, niin eihän sun tarvitse kuin siirtää se uuteen osoitteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sullahan on nyt voimassa oleva sopimus, niin eihän sun tarvitse kuin siirtää se uuteen osoitteeseen.

Ei oo minulla mitään sopimusta

Vierailija
4/23 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko luotettava? Kokeilin vertaa.fi sivua. Saako halvemman, jos on suoraan yhteydessä firmoihin?

Vierailija
5/23 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin toistaiseksi voimassa olevan pörssisähkösopimuksen. Katsoisin tilanteen uudelleen, kunhan uusi sähkönkulutus on selvillä.

Vierailija
6/23 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asitko sä vanhempiesi luona? Eikö ne voi auttaa sua?

Vierailija
7/23 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En asu. Oon lähtemässä myrkyllisestä suhteesta puolisolta salaa, yritän saada asiat järjestettyä valmiiksi kaikessa hiljaisuudessa.

Vierailija
8/23 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota toistaiseksi voimassaoleva pörssisähkö paikalliselta sähköverkkofirmalta (esim. Helsingissä Helen)ja katso asiaa vaikka parin kuukauden päästä uudestaan, kun elämä on paremmin järjestyksessä.

Vierailija
9/23 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko luotettava? Kokeilin vertaa.fi sivua. Saako halvemman, jos on suoraan yhteydessä firmoihin?

Käytä sitä sähkövertailua, ei vertaa.fi.

Ei saa halvempaa, just kokeilin itse. Samat ehdot niillä on siellä puhelinpalvelussa.

Vierailija
10/23 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä viisikymppisilläkään ole omaa sähkösopimusta, vaan taloyhtiö hoitaa sen.

Vierailija
11/23 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheskään kaikki ei sieltä vertailusivustoilta näy. Helen ainakin suht halpa pörssisähköllä.

Vierailija
12/23 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä viisikymppisilläkään ole omaa sähkösopimusta, vaan taloyhtiö hoitaa sen.

Miksi jo tähän(kin) alapeukku? Kun on paljonkin taloyhtiöitä jotka hoitavat sähkön.

T.eri, ihmettelijä.

Vierailija
13/23 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin edelleen pörssisähkön, kesän tullen pörssi tulee olemaan vielä halvempi! Tuossa kesällä/alkusyksystä tsekkaan vakituisia ja määräaikaisia sopimuksia. Ennen kriisiä niiden hinnat pyöri alle 10 senttiä kilowattitunnilta, jos semmoisen löytää niin talveksi semmoinen on ihan fiksu ottaa. Mutta nyt pörssiä, ja vertailu tehdään marginaaleilla: paljonko maksat sähkön pörssihinnan päälle. Meillä on nyt oomin pörssi, jossa marginaali 0,22 senttiä kwh.

Vierailija
14/23 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI MISSÄÄN NIMESSÄ: Pörrsisähköä en tiedä mihin muutat , ei tiedä mikä on lähin sähkö kun Vattenfall mainostaa ja kauppaa täällä päin ihan

pommittaa heidän sähköä ja ,väittävät että on Edullisin , ja tuulivoima

.Täälä päin on Lumme energia sitten pitää maksaa sähkön siirrosta itse pyysin että saan kerran kuussa maksaa sähkön jotta näen paljonko yksin elääjällä Pohjois- Pohjanmaalla maksaa sähkö. Myös Fortum on kova myymään sähköään ja väittävät tietysti edullisemmaksi.

Eli jokainen säskönmyyjä yritys vuoronsa perään väittää, että Heidän sähkönsä on edullisin.

Mutta itse on tullut siihen tulokseen loppujen lopuksi että Lumme Energia oli halvin.

Mitä netissä kävin tekemässä vertailua.

Vertaappa eri sähköyhtiöiden hintoja , ja tee tilaus sen mukaan ja mikä on sinun tadoudelle sopiva.

Pörrsisähkö eikö se ole aika kallis ?

Vierailija
15/23 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jo tähän(kin) alapeukku? Kun on paljonkin taloyhtiöitä jotka hoitavat sähkön.

T.eri, ihmettelijä.

Minullekin tuli taloyhtiön sähkö, kun muutin. Edellisessä oli Carunan jakeluverkko ja Helenin sopimussähkö.

Vierailija
16/23 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI MISSÄÄN NIMESSÄ: Pörrsisähköä en tiedä mihin muutat , ei tiedä mikä on lähin sähkö kun Vattenfall mainostaa ja kauppaa täällä päin ihan

.Täälä päin on Lumme energia sitten pitää maksaa sähkön siirrosta itse pyysin että saan kerran kuussa maksaa sähkön jotta näen paljonko yksin elääjällä Pohjois- Pohjanmaalla maksaa sähkö. Myös Fortum on kova myymään sähköään ja väittävät tietysti edullisemmaksi.

Eli jokainen säskönmyyjä yritys vuoronsa perään väittää, että Heidän sähkönsä on edullisin.

Mutta itse on tullut siihen tulokseen loppujen lopuksi että Lumme Energia oli halvin.

Vertaappa eri sähköyhtiöiden hintoja , ja tee tilaus sen mukaan ja mikä on sinun tadoudelle sopiva.

Tästä nyt ei ottanut erkkikään selvää. Tai sen verran, että EI MISSÄÄN NIMESSÄ PÖRSSIÄ muttet lopulta edes tiedä, missä hinnoissa ne pyörii... Voi jeesus... Tällä hetkellä pörssin hinta on 5,23 senttiä, klo 16-18 on muuten ilmaista. Maaliskuussa keskiarvo oli 8,16, tammi-helmikuussa myös alle 9. Ei ole kallis siihen nähden, mitä vakituisissa sopimuksissa tarjotaan (esim omavoima toukokuusta lähtien 14).

Vierailija
17/23 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pörrsisähkö, sehän vasta on aika kallis.

Vierailija
18/23 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörssisähkö ei sovi aloittajalle. 

Vierailija
19/23 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannut, että joissakin yhtiöissä on erittäin ohuet seinät ja pistorasiat naapureilla vastakkain. Avaat oman pistorasian ja näet naapurin piuhatkin, sieltä edullisin sähkö.

Vierailija
20/23 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota pörssiä nyt sorsitaan vanhan tavan mukaan, eikä olla otettu selvää asioista, jotka tämä talvena on tapahtuneet. Vielä pari vuotta sitten pörssiä käytti todella harva juurikin arvaamattomuuden takia. Mutta kun tämä kriisi tuli, nostettiin määräaikaisten ja vakituisten sopimusten hintoja kymmenkertaiseksi. Mutta se sähkön pörssihinta ei sitten noussutkaan pysyäkseen ylhäällä, kuten odotettiin. Kovimmat kuukaudet pörssihinnoissa oli marras-joulukuussa, mutta esim meidän paikallinen nosti hintoja ennakoiden niin, että ne kovat hinnat olisi loka-maaliskuussa. Eli ennusteet eivät pitäneet paikkansa ja sen hinnan maksoivat vakituisten kiinteähintaisten ja määräaikaisten sopimusten asiakkaat. Pörssisähkön hinta heilahtelee, kyllä. Mutta sillä saa hyödynnettyä niitä halpoja tunteja ja kun vuoden keskimääräisen hinnan laskee, on se kiinteähintaisia halvempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi