Joko "odasit"?
Minä en "odannut" kertaakaan. Enkä ilmeisesti "odaa" tulevaisuudessakaan.
"Oda lopettaa.
Muutosneuvottelut koskevat kaikkia 165 työntekijää Suomessa."
https://www.iltalehti.fi/talous/a/b1bcc4d7-6516-44c2-a4b4-95bb6bfec430
Nostalgiakeskusteluun mallia "Hei muistatko Anttilan, Valintatalon, Hong Kongin jne.?" tuli siis yksi luku lisää.
Kommentit (14)
Joo, olin palveluun tyytyväinen. Hyviä tuotteita ja reippaat toimituspojat. Harmi että lopettaa.
Kerran odasin.
Eipä tarvitse enää odata.
Enpä ehtinyt kokeilla. Ei ollut tarvetta.
Harri Moision ääni päässä "Joko sinä Odasit?"
- En ehtinyt. Enkä edes pitänyt kauppareissuja niin kauheana kidutuksena.
Kaiki kuskit oli kotimaista laatua silloin kun käytin. Woltilla on vähän päinvastoin.
Kauppa niin lähellä, ettei tarvitse odata.
Ei ollenkaan hyviä kokemuksia ruoan kotiin tilauksesta Korona-ajalta. Siksi, ei kiitos.
Liian kallis, eivät myyneet niitä tuotteita mitä olisin ostanut. Luulivat varmaan että kaikki tienaa yli 10k€ /kk.
Vierailija kirjoitti:
Joo, olin palveluun tyytyväinen. Hyviä tuotteita ja reippaat toimituspojat. Harmi että lopettaa.
Sama juttu. Ehdin tilata kolme kertaa kuukaudessa eli kuutisenkymmentä kertaa. Pari kertaa on ollut valittamista, ja asiakaspalvelu on hoitanut tilanteen nopeasti. Odan kuljettajat ovat olleet alusta alkaen erittäin hyviä moneen muuhun kuriiritoimintaan verrattuna: yksikään Odakuski ei ole eksynyt, ollut epäkohtelias tai laiskuuttaan vaatinut asiakasta noutamaan lähetyksen alaovelta.
Minä odottelin tuotevalikoiman laajentumista edelleen, en koko toiminnan lopettamista. Nyt olen taas S- ja K-ketjujen armoilla, kun en pysty itse käymään kaupassa. Kalliiksi käy.
Norjalaisilla on varaa, suomalaisilla ei ole. Tuotteet olivat kalliita, eikä nk. "halpamerkkejä" ollut. Suomalaisilla ei ole varaa muuhun.
Odasta ei tainnut saada 30% alennuksella jotain pirkkaa tai rainbowta jonka parasta ennen pvm on tänään. 😁
Sellaiseen kulutustapaanhan kuluttajat ovat uutisten mukaan siirtyneet enenevässä määrin ruuan kuluttajahintojen nousun takia reilun vuoden ajan.
Hyi hemmetti, mikään ei ärsyttävämpää kun että yritykset koittaa tyrkyttää jotain lafkansa nimeen pohjautuvia uudissanoja. Esim. "wolttaus" syntyi luonnollisesti kun palvelusta tuli suosittu.
Ei oo tarvetta niille määrille ja tykkään käydä kaupassa
Otin heroiinia ja odasin. En suosittele!