Hullua, tekisi mieli vielä vauvaa! Täytän 50 v
Kaksi teiniä on, toinen täyttää 17 v.
Kuukautiset säännölliset ja tunnen ovulaation, toki ei enää joka kk tule.
Johtuuko tämä alkavista vaihdevuosista, last change?
Kommentit (70)
Eräs ystäväni sai kovan vauvakuumeen 48-vuotiaana, oli terve ja hyväkuntoinen. Kuoli aggressiiviseen rintasyöpään kolmen vuoden kuluttua.
Auta mieluummin vaikka tuttuja lapsiperheitä ottamalla heidän lapsia säännöllisesti hoitoon tai ryhtymällä tukiperheeksi. Vaikka tuntisit nyt, että jaksat vielä, 18 vuotta vastuuta on pitkä aika ja esim 60+-vuotiaana esiteini/teiniaika voi olla melkoisen raskasta. On myös aika paljon isompi riski sairastua vakavasti, kun lapsi vielä tarvitsee tukea.
No minä sain kuopuksen 45- vuotiaana. Tuskin muutama vuosi enemmän olisi ollut sen kummempaa. Vauva nukkui yöt eikä ole nyt teininkään kanssa ollut ongelmia.
Älä kuuntele näitä kommentteja, tämähän on velapalsta ja nuorillekin äideille suositellaan aborttia, jos tienestit ovat alle 5 000€/kk netto. Tee elämässäsi mitä huvittaa, nämä huonoryhtisten nettiluuserien mielipiteet ovat vain kasa paskaa.
Onneksi tunnistat, että mielitekosi on hullu. Tuon ikäisenä varmaan olet jo kokenut ja tiedät, miten hulluja mielitekoja voi vastustaa. Tietysti biologisen kellon viimeiset räminät on hyvin vaativia, vaikka virta alkaisikin olla vähissä, mutta ei pitäisi enää kuitenkaan laukaista reaktiokynnystä muutoin, kuin ohimenevän ajatuksen verran.
Ja höpsis, älä kuuntele näitä pahan ilman lintuja. Mummoni sai isäni 47 vuotiaana 40- luvun lopussa ja kroppa oli jo 6 aiemman lapsen ja kovan työn uuvuttama. Ja neuvolatoiminta ja äidin terveydentilan ei taatusti ollut tämän päivän tasolla, josko oli ollenkaan. Terve lapsi tuli ja eli hyvän elämän. Samoin kuin mummoni eli yli kasikymmppiseksi.
Vierailija kirjoitti:
No minä sain kuopuksen 45- vuotiaana. Tuskin muutama vuosi enemmän olisi ollut sen kummempaa. Vauva nukkui yöt eikä ole nyt teininkään kanssa ollut ongelmia.
Tai sitten vauva heräilee paljon, on kolliikkia ja teini-ikä todella vaikea niinkuin meillä.
Mulla tekis mieli merenrantataloa/-mökkiä ja kunnon uutta mersua. Tuskin tuun koskaan saamaan.
Pakasta ne viimeiset munasolut. Voit hankkia lapset sit vaikka kuuskymppisenä. Ei kiirettä. Sijaissynnyttäjiä löytyy ulkomailta.
Eihän sitä vauvakuumeessa tuollaisia mieti, ajattelee että ei ne minulle tapahdu.