Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausarpia

Vierailija
09.04.2023 |

Johannalle tuli raskausarpia, vaikka voiteli ja öljysi raskausvatsaansa.

https://www.is.fi/perhe/art-2000009469680.html

Itse vältyin niitä, koska söin omegatabletteja molempien raskauksien aikana. Omega tekee hyvää myös kehittyvän sikiön aivoille ja onpa myös todettu, että se ehkäisee lapsen allergioita.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältyit niiltä, koska kudostyyppisi on sellainen.

Vierailija
2/8 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tästä kolme aloitusta ja kaikki poistettiin. Hyvä, jos tämä saa olla. Riippuu kudostyypistä ja raskausmahan koosta. Ilmeisesti ei paljon voi vaikuttaa, kun on kyse pintaihoa syvemmästä asiasta. Minä, jolla on ollut pieni maha raskauksissa, en saanut arpia muualle kuin rintoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän kuitenkin on siitä, että arpia ja ihan löystymistä ei tarvitse hävetä.

Vierailija
4/8 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin tästä kolme aloitusta ja kaikki poistettiin. Hyvä, jos tämä saa olla. Riippuu kudostyypistä ja raskausmahan koosta. Ilmeisesti ei paljon voi vaikuttaa, kun on kyse pintaihoa syvemmästä asiasta. Minä, jolla on ollut pieni maha raskauksissa, en saanut arpia muualle kuin rintoihin.

Ihon löystymistä oli tarkoitus sanoa.

Vierailija
5/8 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo se juttu, jossa vatsanahka oli "räjähtänyt auringoksi". Kieltämättä aika rujon näköinen. Hyvä, että tosiasiat tuodaa ihmisten nähtäville. Saavat nuoret naisetkin oikeaa tietoa.

Vierailija
6/8 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo ainakaan jutun naisen miestä ole haitannut, kun on viidettä kertaa pukannut rouvan raskaaksi.

Vierailija
7/8 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollekin ei tule raskausarpia, syy löytyy aina muka siitä, että on ollut niin "fiksu", että on tajunnut tehdä jotain mitä muut eivät.

Yleensä vatsan rasvausta, ja nyt siis omegaa. Eikä yhdellekään tule mieleen, että ehkä myös kudostyyppi ja hormonit voi vaikuttaa.

Itselleni tuli niitä jo 12- vuotiaana, vaikka en lihonut, enkä ollut raskaana, enkä usko että rasvaus tai omega olisivat vaikuttaneet mitenkään repeytymiin jotka ovat syvällä kudoksissa.

Vierailija
8/8 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mun poika sai niitä hartioihin ja selkään 13vuotiaana kun venähti pituutta sen 25cm vuodessa. Tietääkseni ei ollut raskaana. 🤔

Kyllähän niitä näkee niin miehillä kuin naisillakin. Varsinkin bodarimiehillä niitä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan