Tähdet, tähdet 2023 virallinen
Kommentit (2384)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maria rrrrrrocks 💪💪💪💪💪
On kyllä jännä ja osaava tyyppi.
Toivottavasti Maria voittaa. Ihana lauluääni ja huikea esiintyjä, fanittanut häntä jo monta, monta vuotta. Jarkon esityksen aikana oli muuten tosi söpö tanssija vihreässä takissa <3
Tiesin toki Marian ennen tätä kilpailua Tamara Lundin tyttönä, mutta muuten ei ole hänen tuotantonsa tuttua.
Aivan upea nainen. Heittäytyy joka kerta ja esityksiin on panostettu ammattimaisesti. Silti hänessä on leikkisyys ja huumori, mitä tämä ohjelma vaatii.
Vierailija kirjoitti:
menkää vappua viettämään
En mie voi, kun en mie tiiä, että säriseekö minun telekkari vai ei? Sekin vielä, kun en ees sitä tiiä, että pitääkö sen säristä vai ei?
Näin pienessä maassa ei vain riitä tähtiä vuosikymmenien ohjelmaa varten. Ensimmäiset vuodet olivat huikeita. Varsinkin oopperaosuudet.
Maria on saatanan kuuma nainen! Ne tummat silmät imaisee miehen 😍
Vierailija kirjoitti:
Syyttävä sormi ohjelman ohjaajaan, joka käskee Susannaa ylienergiseen esiintymiseen :(
Ei kai nyt kukaan oikeasti luule, että hän ihan itse saa päättää mitä tuolla tekee ja sanoo?
Farmissa hän on todella hyvä ja mukava, ystävällinen ja empaattinen kilpailijoille.
Syyttävä sormi kohdistuu ihan vaan Susannaan.
Hän on äärimmäisen mediaseksikäs juuri nyt. Sen lisäksi Susanna on keski-ikäinen nainen, joka määrätietoisesti tekee tätä työkseen.
Hän on siinä asemassa, että pääsee valitsemaan työt ja palkat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Susanna Laine ei vetänyt jotain poikaystävänsä naista halventavaa pilluräppiä? Siitähän tuo "mies" tunnetaan.
Niinpä. Joku Petrin kanssa vedetty räppi olisi sopinut tuohon kuin nyrkki silmään.
Vierailija kirjoitti:
menkää vappua viettämään
Minne?
Epätietoinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
menkää vappua viettämään
En mie voi, kun en mie tiiä, että säriseekö minun telekkari vai ei? Sekin vielä, kun en ees sitä tiiä, että pitääkö sen säristä vai ei?
Niinpä. Ja miten sen saa särisemään, jos sen siis pitään säristä? Ja miten sen särinän saa loppumaan, jos television ei pidäkään säristä?
Miten edes erottaa sellaisen kevyen rätinän särinästä?
Vierailija kirjoitti:
Mun voittotoive on Lauri Mikkola. Oli nevahöörd mulle, mutta on kyllä kuuma mies ja hyvä laulamaan ja esiintymään:)
Lauri Mikkola on ollut minullekin tuntematon suuruus ja todella hyvä, mutta siltikin toivon, että Maria Lund voittaa. Aivan mielettömän lahjakas artisti. Molemmat kyllä super hyviä.
Sara Siipola myös ylläättää joka kerta positiivisesti.
Ei taida Konsta uusia voittoaan. Maria ja Lauri menevät kirkkaasti edelle.
Miten tuo Cheekin biisi on voinut olla niin suosittu. Sam sanoi,että tekee mieli juosta karkuun kun kuulee sen.
Maria Lund veti ehkäpä parhaan suomalaisen tekemän Eminem vedon ever, aivan huikea lahjakkuus. Jarkko Tamminen on nyt väärässä ohjelmassa, ja samoin oli myös meiju suvas, joka nyt onneksi tippuikin. Toki eniten häiritsee tuo honkkeli Susanna Laine, miten hän voikin olla noin huono, täysin väärä formaatti, ja jos tähdet tähdet nelosella jatkuu niin Susanna Laine ei kyllä juontajana jatka..
Juontajissa pitäisi olla valinnanvaraa. Samoja naamoja liikaa esillä. En tarkoita mitenkään erityisesti Lainetta. Noin yleensä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Juontajissa pitäisi olla valinnanvaraa. Samoja naamoja liikaa esillä. En tarkoita mitenkään erityisesti Lainetta. Noin yleensä vaan.
tuntuu että yleensä menee 10vuoden sykleissä.. esim. miehissä leppilampi tuntui olevan joka paikassa sen 10v jonka jälkeen paasonen saman verran.
Vierailija kirjoitti:
Konsta on booring ja epäaito, ettei iske sitten yhtään. Kuka piru sitä jaksaa äänestää?
Kokonaisvaltaisesti ylivoimaisesti lahjakkain laulaja ja esiintyjä mitä tuosta kisasta löytyy.
Sitä en kyllä tiedä miksi on jo toista kertaa? Suomesta eikai vaan löydy enempää noita usean genren taitajia..
Olis kyllä vitsikästä kuulla jotain sannia laulamassa oopperaa jonku erinin kanssa :D
Sitä oon odotellut, että koska konsta alkaa imitaattorin taitojaan esittelemään. Ainakin mukulana oli aika pätevä silläkin saralla.
Tässä ei kyl tuu mitää wau fiilistä.. Maria lund ainoana heittäytyy ja joka viikko erilainen.. Muut vetää mukavuusalueella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konsta on booring ja epäaito, ettei iske sitten yhtään. Kuka piru sitä jaksaa äänestää?
Kokonaisvaltaisesti ylivoimaisesti lahjakkain laulaja ja esiintyjä mitä tuosta kisasta löytyy.
Sitä en kyllä tiedä miksi on jo toista kertaa? Suomesta eikai vaan löydy enempää noita usean genren taitajia..
Olis kyllä vitsikästä kuulla jotain sannia laulamassa oopperaa jonku erinin kanssa :D
Sitä oon odotellut, että koska konsta alkaa imitaattorin taitojaan esittelemään. Ainakin mukulana oli aika pätevä silläkin saralla.
Kyllä Konsta on lahjakas, ei sitä voi kiistää, mutta kyllä Maria Lund vetää kirkkaasti ohi. Maria on ylivoimaisesti lahjakkain. Lauri toisena.
Maria on ainoa joka on joka jaksossa vetänyt sitä mitä on pitänytkin , monet muut vaan sitä yhtä mitä osaavat.
Mutta joo, Maria on paras ja sitten Lauri.
Mun voittotoive on Lauri Mikkola. Oli nevahöörd mulle, mutta on kyllä kuuma mies ja hyvä laulamaan ja esiintymään:)