Mä en ymmärrä, miksei toi vauva nukahda?
Päivät menevät joka päivä samanlaisesti, mutta nyt vauva ei nukahda kuten ennen. Pari viikkoa sitten nukahti aina siinä yhdeksän maissa, nyt eilen oli vielä kahdelta yölläkin hereillä....
Kommentit (5)
Esim. mun vauva oppi peruuttamaan pari viikkoa sitten ja siitä lähtien on yöt olleet tosi rikkinäiset! Sama oli kahdella vanhimmallakin lapsellani, kaikki uudet taidot sekoittivat rytmit vähäksi aikaa. Menee siis luultavasti aikanaan ohi kunnes sitten seuraava uusi juttu tulee taas... jee! Ehtiipähän sitä tietenkin sitten eläkkeellä ollessa nukkua... :-o
Kirjoitin aamulla sen viestin jossa kysyin niistä hampaista. Vauva siis kohta 3kk
ap
Meillä ainakin pari kertaa oli, enkä heti hokannut.
Toinen mihin ei kannata alkaa, on yöllinen seurustelu. Eli jos yöllä halutaan maitoa, niin sitten syödään ja sen jälkeen brbs ja omaan sänkyyn nukkumaan. Vauvan kans ei saa alkaa leikkimään öisin, et oppii...
Hampaat ovat yksi tosi iso syy rikkinäisiin uniin! Onneksi niitä hampaita ei ihan muutama tulekaan... - yritäpä itse nukkua aina kun voit siis. :)
tosin on niin päin että menee kyllä ysiltä nukkumaan mut viime yönäkin heräs kolmelta ja olis halunnu olla hereillä...