Kuinka monta kertaa imuroit asuntosi
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran vuodessa.
Ei taida kukaan haluta vierailla.
Näyttää leluilta nämä robotti-imurit, ottaa jotenkin päähän kun pyörivät ja tarttuvat matonreunoihin kiinni, enkä luota edes siivouslaatuun, aika sama kuin leipäkone, TURHAKE.
Mies imuroi noin kahden viikon välein. Hän on perusteellinen siinä hommassa, minä imuroin huitaisten.
Minun vastuulla on pyykkihuolto.
Kahden perussiistin aikuisen kotona ei kauheasti siivottavaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää leluilta nämä robotti-imurit, ottaa jotenkin päähän kun pyörivät ja tarttuvat matonreunoihin kiinni, enkä luota edes siivouslaatuun, aika sama kuin leipäkone, TURHAKE.
Jo 13 vuotta on robotti siivonnut meidän kodissa. Pitää pölyn tosi hyvin poissa kun imuroi joka päivä. Meillä ei ole tämä uusi Roborock jäänyt jumiin kertaakaan kahteen vuoteen ja osaa väistää myös kissan oksennuksen. Moppaa tarvittaessa myös kivasti lattiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo 13 vuotta on robotti siivonnut meidän kodissa. Pitää pölyn tosi hyvin poissa kun imuroi joka päivä. Meillä ei ole tämä uusi Roborock jäänyt jumiin kertaakaan kahteen vuoteen ja osaa väistää myös kissan oksennuksen. Moppaa tarvittaessa myös kivasti lattiat.
Moppaako? Eihän se voi mopata kun on muutama karva joiden pitäisi pestä ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moppaako? Eihän se voi mopata kun on muutama karva joiden pitäisi pestä ...
Siinä erillinen moppiosa/vesisäiliö.
https://www.gigantti.fi/product/kodin-pienkoneet/siivous-ja-vaatehuolto…
Kerran viikossa koko asunto, varsi-imurilla eteinen ja keittiö noin joka toinen päivä.
Miksi pitäisi imuroida? Se siivooja Aurikin sanoi, että ihan turha kapistus koko imuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran vuodessa.
Ei taida kukaan haluta vierailla.
Eilen viimeksi oli vieraita mun luona.
Robotti-imuri imuroi joka toinen päivä.
Ihan paras hankinta ikinä. En tulisi enää toimeen ilman sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei jää.
Osta kunnon robotti-imuri, esim. Roborok. Hyvä peli, ei jää jumiin ja moppaustoimintokin löytyy.
Joka päivä ketran perusteellisestija pari kertaa vain keskilattia/mattoi. Monta lemmikkiä, paljon karvaa ja roskaa. Eilen oli imuri kädessä 5 kertaa, kun aina oli kissanhiekat lattialla.
Kun tulee vieraita imuroin aina juuri varttia aikaisemmin. Siivoan muutenkin vieraita varten, ei rojuja, tiskiä, vaatteita hujan hajan.
Siksi tuntuu pahalta, jos vieras valittaa karvoista tai vitsailee itse emännöidessään, että onneksi mua varten ei koskaan tarvi imuroida, kun meilläkään ei välitetä panostaa..
Vierailija kirjoitti:
Vihaan imurointia,siksi mieheni imuroi.
Noin kolmen viikon välein.
Säännöllistä imuttelua kuitenkin harrastelet...
I feel you 37. Minullakin koira ja kaksi kissaa. Imuroin päivittäin, mutta eipä sitä kukaan huomaa.
Typeriä vempaimia!