Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään kokemusta oamn lapsen hoitamisesta samassa päiväkotiryhmässä, jossa itse työskentelet

Vierailija
28.11.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nimittäin pph, joten oma on väkisinkin mukana ryhmässä. Lapsi tykkää kun on äiti kotona ja silti kavereita. Mutta osaa käyttää myös asemaansa hyväksi....

Vierailija
2/9 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitajalla oli oma lapsikin. eihän se suositeltavaa ole. muut lapset eivät saa huomata että yksi heistä on rakkaampi. entäs kun se oma lapsi saattaa roikkua äidissä? tämä kyseinen lapsi ainakin oli välillä aina liimautuneena äitiinsä. ja sopivan kohdan tullen äiti sylitti lastaan paljon herkemmin kuin muita. muut työntekijätkään eivät tykänneet. itse en ainakaan haluaisi olla samassa ryhmässä oman lapsen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes suositella, että on samassa päiväkodissa töissä, jossa oma lapsi hoidossa.

Vierailija
4/9 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti sitä syliä tulee annettua omalle lapselle huomattavasti enemmän!

Vierailija
5/9 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten lapsi osaa siihen suhtautua. Olen ollut pph joten jonkinlaista kokemusta on mutta saattaa olla aivan eri juttu mennä isoon ryhmään ja outoon paikkaan. Vaihtoehtoja kun ei nyt tällä hetkellä juuri ole joten kai sitä täytyy vaan kokeilla.,

Vierailija
6/9 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvattomammaksi kuin omassa kodissa ollessaan. siksi pph:lla varmaankin helpompi pitää omaa lasta ryhmässä kuin hoitajalla joka työskentelee isossa ryhmässä.

Vierailija
7/9 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkään laisia ongelmia!!. Toski ekat viikot lapsi ole hieman hakusesssa ja tokaisi muille , että se on MUN ÄITI, mutta pidemmänpäälle homma toimi hyvin. Näissä kahdessa päiväkodissa Espoossa ( kunnallisia ) on ollut käytäntö, että työntekijä itse pättää ottaako oman samaan taloon / ryhmään vai ei, eikä vuoosiin ole johtajan mukaan ollut mitään hankaluuksia.. ja miski olisi??

Näissä taloissa tosin KAIKKIA lapsia oon sylitelty ja hoidettu nnniin hyvin kuin omiaan muutenkin.

Vierailija
8/9 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim pienillä paikkakunnilla on vähän kmahdotonta saada lasta eri päiväkotiin kuin missä itse on töissä...jos on esim kunnan ainut pk. Olen ollut useammassakin ryhmässä töissä, jossa on ollut hoitajan oma lapsi..olen nähnyt tilanteita (etenkin yksityisellä puolella) jossa tilanne oli täysi katastrofi, mutta myös seurannut erittäin toimivaa tilannetta eräässä pienessä eskariryhmässä. omaa kokemusta on sen verran, että ohjaan lapselleni voimistelua 2 kertaa viikossa ja ainakin tähän mennessä on toiminut hyvin. toivomuksena kuitenkin että lähivuosina valmennus siirtyisi mahd jollekin mulle, ainakin jos lapseni näin haluaa.

Vierailija
9/9 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma on 11kk ja kun se tulee syliin, halaan ja suukotan poskelle ja sanon että äidin muru mussukka tms. en todellakaan ala häntä syrjiä. tosin pidän huolen että syliin mahtuu aina kaksi tenavaa ei pelkkä oma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan