Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olette parantuneet masennuksesta?

Kiksitön
09.04.2023 |

Auttakaa! Kaipaan apua ikäkriisiin ja siitä syntyneeseen masennukseen. Olen 31v nainen. Nuoruuteni oli vaikea, käytin paljon päihteitä ja lähinnä biletin ja olin työttömänä.
N. 27-vuotiaana koin isojen tapahtumien seurauksena "heräämisen", jonka jälkeen lopetin päihteet ja sekoilun. Opiskelin ammatin, sain parempia ystäviä, aloin kuntoilla.

Masennuin kuitenkin sisäisesti samaan aikaan. Elämä tuntuu 'tyhjältä.' Olen esimerkiksi taas kovista yrityksistä huolimatta työtön. Olen lihonut +10kg, koska olen syönyt masennukseeni ja yksinäisyyteen iltaisin. Elämäni ilo on ainoastaan ystävät ja perhe. Kaipaan kumppania, mutta suhteen ovat olleet traumaattisia.

Masentaa tämä rahattomuus, joka vangitsee yksin kotiin. Enkä tiedä miten ratkoa sitä. Masentaa kun elämä ei tunnu miltään eikä siinä tapahdu mitään. Päivät ovat samaa puuroa. Pelkään sortuvan taas päihteisiin.

Miten löytää kipinä elää?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein annosteltu ja sopiva lääke. Siihen päälle ammatilainen jonka kanssa keskustelut. Ja sitten kärsivällisyyttä eli aikaa. Kokonaisen vuodenkierron jälkeen saattaa olla elämä muuttunut paljonkin paremmaksi.

Vierailija
2/3 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

T*poin itseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään tiedä. Elämä on aika rajua ja tylsääkin. Sen hyväksyminen kai.