Mistä vähävarainen löytää itselleen leveälestiset kengät
Tietääkö kukaan (kenkä)kauppoja, josta neiti leveäjalka (eli minä) löytäisi itselleen kengät joutumatta vararikkoon. (Minulla ei ole varaa mihinkään yli 100 € maksaviin kenkiin)
Kommentit (26)
Säästä kunnon kenkiin, ne menee sinulla vuosia, jopa vuosikymmeniä. Halvat hajoavat helposti parissa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Säästä kunnon kenkiin, ne menee sinulla vuosia, jopa vuosikymmeniä. Halvat hajoavat helposti parissa vuodessa.
Ihan hyvä neuvo, paitsi että tarvitsen ne uudet kengät nyt. (entiset meinaavat hajota)
ap.
Rieker on leveälestinen varmasti alle 100e, kannattaa alesta myös katsoa
Laihduta,säästät rahaa kun et herkuttele .
Vierailija kirjoitti:
😂 Yritä nyt tolvana edes jos v*ttuilla yrität.
Tässä aika monta paikkaa ja kenkämerkkiä: https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000008176341.html
Itse tilasin aikaisemmin netistä Klingeliltä, sieltä sai nättejä ja edullisia H-lestin kenkiä, mutta se lopetti.
Zalandosta ja wide merkinnällä eri mallistojen kenkiä
Eikös lättäjalkaisille ole ihan omia kenkämalleja?
Kesäksi tennarit - niillä selviää puolet vuodesta. Ja voi ostaa jonkin muunkin värin kuin valkoisen.
Vierailija kirjoitti:
Että mä olen kyllästynyt lukemaan tätä persoonallisuushäiriöisten suoltamaa sontaa täältä. Kuinka alas voikaan ihminen vajota, se aina yllättää.
Ecco kengillä taitaa olla outletmyymälöitä. Ja niitä saa monesta nettikaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Eikös lättäjalkaisille ole ihan omia kenkämalleja?
Lättäjalka on eri asia kuin leveä (ja/tai korkea) rakenteinen jalka.
Vierailija kirjoitti:
Ecco kengillä taitaa olla outletmyymälöitä. Ja niitä saa monesta nettikaupasta.
En niistä pappapehmiksistä tiedä mutta ainakin muuten Ecco meni muuttamaan lestiä kapeammaksi
Osta feikkicroksit, saa parilla eurolla