Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä vähävarainen löytää itselleen leveälestiset kengät

Vierailija
09.04.2023 |

Tietääkö kukaan (kenkä)kauppoja, josta neiti leveäjalka (eli minä) löytäisi itselleen kengät joutumatta vararikkoon. (Minulla ei ole varaa mihinkään yli 100 € maksaviin kenkiin)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievillä ja Pomarilla on leveitäkin malleja, jos alesta löytää niin hintakin voi olla siinä satasen paikkeilla.

Vierailija
22/26 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmahan on nykysi käytetyt pohjamateriaalit kestää sen pari vuotta ja murenee... ja tosiaan niitä leveitä mallejahan ei ole sievin XL lestilläki pitää ottaa pari numeroa liaan isot ja sittenku pohjat variseeki vuoden sisään niin eipä käy mielessäkään ostaa toisia sisäänajettavaksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

skechersilla on leveälestisiä lenkkareita, pomarilla on talvikenkiä, nyt on black friday alessa useampi talvikenkämalli siellä alle 100e.

Vierailija
24/26 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tiedät merkin, voit etsiä vaikka tori.fi:sta. Ainakin paljasjalkakenkiä myydään sitä kautta.

Kerran ostin leveähkölestiset kengät Pääkaupunkiseudun kierrätyskeskuksesta, hinta 15e.

Vierailija
25/26 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matalapalkka-alan duunari ja en osta kenkiä. Etsin niitä tien vieriltä. Aina joku känni-illan päätteeksi on jättänyt kengät "yleensä lenkkarit" tien vierelle.

Viime kuun palkkakin oli 550e, että ei hirveesti kenkiä ostella. Minä en kaihda ollenkaan myöskään varastamista, jos näen jonnekin jätetyt kengät, niin otan ne. Otan kaiken mikä kuuluu mulle mitä ei mulle palkkana makseta.

Yleensä olen vetänyt pulatilanteessa jesaria ympäri että kengät pysyy jotenkuten kasassa. Pikaliimoihin ei kannata käyttää rahaa. Ne ei nykyään toimi hyvin.

Vierailija
26/26 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa Kimmon kenkä, siellä ainakin leveälestisiä ja erikoismalleja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi