Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku palstalainen töissä lastenkodissa?

Vierailija
28.11.2006 |

Kerro koulutuksesi, palkka ja lyhyesti mitä toimenkuvaasi kuuluu! Itse olen suunnitellut alan vaihtoa ja siksi kyselen...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidin aluksi pieniä vauvoja, eli ihan tavallista vauvanhoitoa, leikkiä, pesua, vaiapnvaihtoa, syöttämistä, ulkoilua, sylissäpitämistä jne

olin myös leikki-ikäisten puolella ja sama juttu

yleensä ovat lastenhoitajia tai sairaanhoitajia

itse olin pelkä yo ja mulla oli lastenhoitokokemusta ennestään ja olin apulaisen nimikkeeelä töissä

Vierailija
2/6 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutukseltani olen sosionomi (AMK), palkka oli silloin n. 1800 e/kk +vuorolisät. Työskentelin vuodet 2002-04. Siitä seuraavat pari vuotta vastaanottokodissa.

Työn kuvaan kuului lasten perushoito+kasvatus, lastekodin siivous yms. " kotityöt" , palaverit vanhempien ja sosiaalityöntekijöiden sekä muiden yhteistyötahojen kanssa... Tykkäsin tosi paljon! Vuorotyössä on omat huonot ja toisaalta hyvätkin puolet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä juuri vastaanottokodissa ja työ on juuri tuota. Myös koulutus ja palkka vastaavat.

Vierailija
4/6 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päiväkodissa nyt ja mietin pitäiskö vaihtaa lastenkotiin. mitkä on työn huonot puolet ja millaisia ne vuorot on? onko se kolmivuoro työtä?

Vierailija
5/6 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/6 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi MIKSI upataan yli 10 -vuotta vanhoja aloituksia??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi