Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teidän miehenne tekevät lasten/vauvojen kanssa?

Vierailija
28.11.2006 |

Olen kotona 1,5-vuotiaan kanssa ja hoidan hänen lisäkseen kotihommat (pyykit, ruoan, kaupassa käynnit, siivoilen ym.). Illan tullen mies koteutuu, eikä sittenkään tee MITÄÄN lapsen kanssa - no jos nyt vähän naurattaa tätä. Ärsyttää, kun tyyppi makoilee TV:n ääressä tai tietsikalla ja laiskasti vaivautuu tuskin tälle muuten juttelemaankaan... Tai muuten hoitamaan. Vaippaa haistellaan ja käskee mun luo, ei tajua mitään lapsen ruoka-ajoista/ruuista tai nukkumisista, pukemisesta puhumattakaan. Viikonloppuisin ei mene puistoon, vaan MUN pitää pukea lapsi ja tulla mukaan. Olen siis näköjään yksinhuoltaja, joka asuu miehen kanssa ja joka passaa sekä miestä että lasta...

Mitä teidän miehet tekee lapsen kanssa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki-iltaisin mies leikkii lapsen kanssa sisällä, joskus vie ulos tai sitten mennään kaikki yhdessä. Mies hoitaa käytännössä arki-iltojen puurotukset ja iltapesut.

Viikonloppuisin saan halutessani/tarvitessani " omaa" aikaa, toisin sanoen mies monesti lähtee muksun kanssa pariksi tunniksi ulos ja minä teen joko omia juttuja tai sitten kotitöitä. Tai sitten minä lähden jonnekin hoitamaan asioita tai ostoksille ja mies luonnollisesti on lapsen kanssa.

Suurimman osan illoista ja viikonlopuista ollaan ja touhutaan kyllä koko perhe yhdessä. Tyytyväinen olen, että olen perhe-elämään osallistuvan miehen löytänyt :)

Vierailija
2/4 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla kaksi lasta ja mies ei tee mitaan. Ihan sama juttu, ei vie lapsia edes puistoon. Mun pitaa pukea ja lahtea mukaan jos mies joskus harvoin saan miehen lasten leikkipuistoon (en edes muista koska se olis siella ollut). Tosi rankkaa. Ymmarran sua siis :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy lapsen kanssa pihalla, jolloin saan tehtyä työhommia kotona...sisällä leikkii piilosta yms. Olen itsekin töissä, joten välillä mies on lapsen kanssa yksin kotona, on alkanut tajuta, että tällä on nukkuma-ajat ja ruokaakin pitää antaa jne.

Vierailija
4/4 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi et meillä on kaksoset... Reilu vuoden vanhat.. Mies on koko tänä aikana käynyt TOISEN kanssa kaupassa kaks kertaa..