Laitatteko kotona vessanoven lukkoon? Laittaako lapset? Meillä on ongelma.
Meillä mies käy rehdisti vaikka paskalla ovi auki. (Hyi, tiedän). Itse laitan oven lukkoon (osittain myös siksi, että saan edes hetken omaa rauhaa). 5 lasta...
Nyt tuo 10v jässikkä on alkanut ärsyyntymään siitä, jos joku avaa vahingossa vessanoven kun hän on vessassa. Olen neuvonut laittamaan oven lukkoon. Ei halua laittaa kun isäkään ei. Sitten kuuntelen koko päivän noiden sisarusriitoja, kun harmittaa se, että joku avasi oven, kun herra oli vessassa. Hip hei. Kiva, kun on koko perhe kotona.
Kommentit (78)
Jos haluaa käydä kakalla ovi auki niin kuin isä mutta ei halua että muut häiritsee niin kannattaa käyttää jotain sellaista vessaa jossa ei ole niin paljon kävijöitä.
Mies voi opetella laittamaan oven lukkoon. Älä unohda ratkaista ongelman ydintä.
En laita, olen niin monta kertaa jäänyt jumiin. Yksin kotona ollessani jätän oven ihan auki ,koska on myös huonoja kokemuksia kahvan käteen jäämisestä. Vihaan vessoja.
Mies ja teini lukitsevat.
Laitan koska muuten koirat ja lapset tulisi vessaseuraksi. Mies laittaa myös. Lapset ovat vielä pieniä joten eivät välitä vaikka ovi on kokonaan auki.
Varmaan oikeasti pelkää jäävänsä jumiin sinne. Voisitko ostaa sellaisen hakasen lukoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse laitoin oven visusti lukkoon lapsena koska tapanani oli työntää vessapaperituppoja persreikään. Tuntui niin mukavalta.
Näin yli viiskymppisenäkin vielä kakilla käydessäni hiukan sormen päällä käyn onkalossa. Tekee edelleen gutaa.
Hep, täällä toinen perännylpyttäjä. On kyllä herkkua touhua. Tästä tulikin nyt virallinen aukonnylpytysketju.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku sisaruksista kyttää kun poika menee vessaan ja tahallan avaa oven. Kiva tehdä niin jos toinen suuttuu kunnolla.
Tämä! Lapsena siskon ärsyttäminen oli parasta hupia tylsyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse laitoin oven visusti lukkoon lapsena koska tapanani oli työntää vessapaperituppoja persreikään. Tuntui niin mukavalta.
Näin yli viiskymppisenäkin vielä kakilla käydessäni hiukan sormen päällä käyn onkalossa. Tekee edelleen gutaa.
Hep, täällä toinen perännylpyttäjä. On kyllä herkkua touhua. Tästä tulikin nyt virallinen aukonnylpytysketju.
Vinkki: kotimainen kurkku. Ai että tekee höpötitiä,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku miettii miksi miehet tykkää istua kakkosella. Sormet käy onkalolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eturauhasen stimulointi on aivan normaali nautinnon lähde. Kaikki miehet tykkäävät. Osa vain liian estyneitä.
Peräelmerit valtas sit tän ketjun. Toivottavasti ootte tyytyväisiä!
Vierailija kirjoitti:
Peräelmerit valtas sit tän ketjun. Toivottavasti ootte tyytyväisiä!
Olemme, kiitos kysymästä. Vielä tyytyväisempi olisin jos tulisit jeesaamaan sormella tai parilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku sisaruksista kyttää kun poika menee vessaan ja tahallan avaa oven. Kiva tehdä niin jos toinen suuttuu kunnolla.
Tämä! Lapsena siskon ärsyttäminen oli parasta hupia tylsyyteen.
Juu, usein oli sormi vielä lipsuttamassa perssilmällä. Siskoa korpesi se näky.
Meillä eräs perheenjäsen ei sentään käy vessassa ovi auki, mutta lukkoon ei kyllä ovea laita ja suuttuu, jos joku vahingossa raottaa ovea hänen ollessaan siellä. Pitää kuulemma osata päätellä, että joku siellä on!
Vierailija kirjoitti:
Meillä kaikki käy ovi auki. Ei ole nuukaa. Jos tulee vieraita niin oven voi vetäistä kiinni.
Miten tämä tapahtuu? Ulostehan puhoaa lattialle, jos pomppaat kesken kakkauksen ylös pöntöltä kiskomaan ovea kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran töissä hajosi oven lukko kesken erään työntekijän istunnon. Kauhea huuto ja jyskytys. Piti karmit särkeä että saatiin hätääntynyt ihminen paskanhajusta ulos.
Vessojen ovissa on sellaiset lukot, jotka saa ulkopuolelta auki.
No ei meillä ainakaan saa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin yksinkertaista. Ovi raolleen kun vapaa, ovi kiinni (ei lukossa) kun varattu. Kaikki tietää. Meillä näin, koska kissan täytyy päästä laatikolle en vessaan, mutta toimii merkkinäkin hyvin.
Jotenkin epäviihtyisän näköistä, että vessan ovi töröttää auki.
Miksi et sano sille kakaralle että laittaa oven lukkoon. Kaikesta sitä saadaan ongelmia aikaan.