3-kymppisenä miehenä turha deittailla jos ei tienaa yli 6-numeroisia summia
Ei naisille kelpaa mikään tavallinen duunari tai edes insinöörimies. Täytyy olla 6-numeroinen palkka, tai sitten puolestaan yli 185cm lihaksikas runko ja iso siitin.
M31
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Etsitkö nyt ihan tavallista suomalaista naista vai jotain elätettävää ulkomaalaista naista? Itse käyn naisena ainakin töissä, josta saamallani palkalla kustannan elämiseni. Miehessä kiinnostaa ihan muut asiat kuin tilinauha, mutta eihän tätä voi hyväksyä kun pitää yleistää katkeroituneena kaikki naiset samaksi massaksi.
Ukkojen speksit:
18-24
Neitsyt. 0-6 panoa väliltä menee pahimman puutteessa.
Keskittyy rouvailuun
Hoitaa lapset
Käy töissä
50/50
No montako noita 6-numeroisia summia tienaavia kolmekymppisiä on Suomessa?
Voit varmaan sanoa lukumäärän ihan ulkomuistista tai laskea nopeasti kun oot niin näppärä numeroiden kanssa.
Ei tarvi olla ihan tarkka luku ja vuoden 2021 verotiedoilla voidaan mennä.
Raakaa numerotietoa vaan tiskiin niin saadaan vähän realismia satujen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kitiset? Et sinä pysty muiden vaatimuksia muuttamaan. Jokainen saa itse tehdä kriteerinsä.
Ensimmäinen Disneyn prinsessa leffojen parissa kasvanut prinsessaharhainen saapunut ketjuun..
AP
Missikisaharhoissa elämänsä viettänyt mieshän se siellä.
" Tykkään tavallisista naapurintytöistä!"
" No millaisista, Linkitä vaikka kuva tähän!"
Ja mies linkittää kuvan jostain huippumallista🤪
Vierailija kirjoitti:
Siinähän se ratkaisu on samassa, ala tekemään sitä rahaa.
Ihme kitinää.
Palstan incelùlimirsten mielestä missipillu pitäisi saada ovelle tilattuna, ilmaiseksi. Muuten naiset ovat rahanahneita kranttuja prinsessoita.
Vierailija kirjoitti:
Sillon kun mä olin sun ikäinen eli 31-vuotias vuonna 2015 niin tämmönen tavallinen mikki hiirikin sai naisen. Nykypäivänä vain alfojen alfa saa naisen eikä välttämättä silloinkaan. Nykypäivän kranttumuijalla on kriteerit avaruuteen asti!
Ennen oli jotkin asiat paremmin
Sitten ei miehellä ole vaihtoehtoina, kuin
1) Aikakone
2) Tyytyminen omaan seuraansa
3) Vaihtaminen miehiin
Kävin äsken kaupassa. Siellä oli useita pariskuntia, varmaan ainakin 10 joiden ikähaarukka oli 35 ja alle.
Pakko sanoa, että paljon on miljonäärejä meidänkin hoodeilla!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle kelpas ihan raksamies.
Ja mulle hitsaaja.
No niin, ap, se on sitten joko lottoa tai menestyvää startup- yritystä vetämään sitten, jos meinaat sen naisen saada! NHL tai NBA- pelaajaa sinusta ei tule, enkä usko että älykkyydellä tsi taitosi riittää sijoittamiseen.
Noita siittimiä mittaillaan vaan miesten kesken.
Minusta ennemminkin iso realisti mikä on kyllä tällä palstalla harvinaista. Aivan turha sinun uhrata aikaasi valittamalla siitä, mitä jotkut tuntemattomat tahtovat. Se on asia johon et voi vaikuttaa, sulta kuluu vaan energiaa ja tulee paha mieli. Keskity niihin ihmisiin ja asioihin joihin voit vaikuttaa. Ota sellainen nainen jonka kriteerit täytät.