Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3-kymppisenä miehenä turha deittailla jos ei tienaa yli 6-numeroisia summia

Vierailija
08.04.2023 |

Ei naisille kelpaa mikään tavallinen duunari tai edes insinöörimies. Täytyy olla 6-numeroinen palkka, tai sitten puolestaan yli 185cm lihaksikas runko ja iso siitin.

M31

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kitiset? Et sinä pysty muiden vaatimuksia muuttamaan. Jokainen saa itse tehdä kriteerinsä.

Vierailija
2/50 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitko heti kättelyssä tulkuttamaan Bulgarian neidolle kahvila laskun tasaamisesta? Siitä ettet ota vastuuta tykistöstä lentävästä spermasta?

Tinder profiilissa luki jotakuinkin näin: 50/50 or else

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle kelpas ihan raksamies.

Vierailija
4/50 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske omia kriteereitäsi. Kaltaiseni ryhävalaalle kelpaisi ihan tavallinen mies.

Vierailija
5/50 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuule. Suomimies hakee tasoa. Paha vaan ettei älytä tason meinaavan kuluja.

Vierailija
6/50 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä tienaan paljon enemmän kuin mun mies. Ei oo juurikaan tullut mietittyä asiaa. Sussa ap taitaa olla joku muu vika.

Vierailija
7/50 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kitiset? Et sinä pysty muiden vaatimuksia muuttamaan. Jokainen saa itse tehdä kriteerinsä.

Ensimmäinen Disneyn prinsessa leffojen parissa kasvanut prinsessaharhainen saapunut ketjuun..

AP

Vierailija
8/50 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitko heti kättelyssä tulkuttamaan Bulgarian neidolle kahvila laskun tasaamisesta? Siitä ettet ota vastuuta tykistöstä lentävästä spermasta?

Tinder profiilissa luki jotakuinkin näin: 50/50 or else

Bulgarian neito ei siis suostunut elättämään ja paapomaan ap:ta ja luopumaan kondomivaatimuksesta. Hirveän itsekkäitä lehmiä. Jopa ap:n suomalainen kantturaäiti oli parempi, vaikka fenimismin saastuttamana poikkesi työpäivän jälkeen kerran viikossa ohjatussa jumpassa.

Vierailija
9/50 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ulkomaista munaa tekisi mieli. Eihän suomalainen mies raksalle mene vaan mieluummin makaa työttömänä.

Vierailija
10/50 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen Disneyn prinsessa leffojen parissa kasvanut prinsessaharhainen saapunut ketjuun..

AP

Haukuit ilmeisesti Bulgarian daamia itsekkääksi l.o.r.t.o.k.s.i

Selvä!

Vierailija
11/50 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Prinsessaharhaa, että jokainen määrittelee omat kriteerinsä? Kuuluisiko kaikkien totella kaltaisesi kiukuttelevan pikkuprinssin kriteereitä?

Vierailija
12/50 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ulkomaista munaa tekisi mieli. Eihän suomalainen mies raksalle mene vaan mieluummin makaa työttömänä.

Asuu äiteen omistamassa pihasaunassa

Vierailija
13/50 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan raziztinaisille näyttää olevan ok haukkua bulgarialaisia naisia. Outoa porukkaa täällä.

Vierailija
14/50 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan raziztinaisille näyttää olevan ok haukkua bulgarialaisia naisia. Outoa porukkaa täällä.

Aapee itse haukkui. Etkö osaa lukea?

Vierailija
15/50 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko tienata yli kuusinumeroisia summia. Kuusinumeroinen riittää mainiosti.

Vierailija
16/50 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Sinäkö et aio kriteerejäsi muuttaa sen takia kun random pirkko niin vaatii? Ollaanpa sitä nyt niin prinssiharhoissa, niin prinssiharhoissa.

Vierailija
17/50 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ap, että ronkelit joutuvat runkkaamaan.

Vierailija
18/50 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luetun ymmärtämisessä ongelmia? Juuri kehuttiin myös Bulgarian naisilla olevan kriteerinsä miehille.

Vierailija
19/50 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Prinsessaharhaa, että jokainen määrittelee omat kriteerinsä? Kuuluisiko kaikkien totella kaltaisesi kiukuttelevan pikkuprinssin kriteereitä?

Onhan tuossa jotain koomista koittaa pistää toisenlaisesta kulttuurista tulevaa naista aloilleen ja tulla blokatuksi tajuamatta blokkien syytä. Ap syyttää prinsessasyndroomaa :)

Vierailija
20/50 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se ratkaisu on samassa, ala tekemään sitä rahaa.

Ihme kitinää.