3-kymppisenä miehenä turha deittailla jos ei tienaa yli 6-numeroisia summia
Ei naisille kelpaa mikään tavallinen duunari tai edes insinöörimies. Täytyy olla 6-numeroinen palkka, tai sitten puolestaan yli 185cm lihaksikas runko ja iso siitin.
M31
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Siinähän se ratkaisu on samassa, ala tekemään sitä rahaa.
Ihme kitinää.
Asennemuutos. Halvatuako rahalla tekee jos asenne naisia kohtaan ei muutu.
Noi jutut on ihan ok, mutta ei niin tärkeitä kun se, että mies
- on hyvä isä
- kunnioittaa naista
- on lempeä
- on hyvää seuraa ja sen kanssa voi vitsailla
- huomioi nainen mielipiteet
- näkee naisen tasavertaisena kumppanina
Yms.
Siellä taas joku tasoteoreetikko äidin kellarissa valittaa kun kukaan rikas mallibeibe ei ole hänestä kiinnostunut.
Mutta mieti miten paljon sinulla säästyy aikaa muuhun! Voit opiskella kieliä, matkustella tehdä vapaaehtoishommia, auttaa vanhuksia, viettää aikaa ystävien kanssa, käydä vaelluksilla, hoitaa kuntoasi, harrastaa kulttuuria juuri oman makusi mukaan. Pilven hopeareunus 😊.
Vierailija kirjoitti:
Noi jutut on ihan ok, mutta ei niin tärkeitä kun se, että mies
- on hyvä isä
- kunnioittaa naista
- on lempeä
- on hyvää seuraa ja sen kanssa voi vitsailla
- huomioi nainen mielipiteet
- näkee naisen tasavertaisena kumppanina
Yms.Siellä taas joku tasoteoreetikko äidin kellarissa valittaa kun kukaan rikas mallibeibe ei ole hänestä kiinnostunut.
Nuo ei näy mitenkään päälle päin. Tuo ensimmäinenkin vasta kun lapsi on hommattu..
Sillon kun mä olin sun ikäinen eli 31-vuotias vuonna 2015 niin tämmönen tavallinen mikki hiirikin sai naisen. Nykypäivänä vain alfojen alfa saa naisen eikä välttämättä silloinkaan. Nykypäivän kranttumuijalla on kriteerit avaruuteen asti!
Ennen oli jotkin asiat paremmin
Kyse ei ole pituudestasi, vehkeen koostasi tai rahan määrästä pankkitilillä, miksi olet sinkkuna. Johtuu naisvihastasi ja luonteestasi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mieti miten paljon sinulla säästyy aikaa muuhun! Voit opiskella kieliä, matkustella tehdä vapaaehtoishommia, auttaa vanhuksia, viettää aikaa ystävien kanssa, käydä vaelluksilla, hoitaa kuntoasi, harrastaa kulttuuria juuri oman makusi mukaan. Pilven hopeareunus 😊.
Totta! Voin aloittaa vaikka zumbaamisen! T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sillon kun mä olin sun ikäinen eli 31-vuotias vuonna 2015 niin tämmönen tavallinen mikki hiirikin sai naisen. Nykypäivänä vain alfojen alfa saa naisen eikä välttämättä silloinkaan. Nykypäivän kranttumuijalla on kriteerit avaruuteen asti!
Se oli kyl ihanaa kun mies sai olla mikä tahansa kukkakeppipsykopaatti, ja naiset pilasi elämänsä niiden kanssa. Oi niitä aikoja! Fidun kriteerit!
Vierailija kirjoitti:
Ja saa juoda päivät kaljaa ilman että kukaan valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikki Hiiri on rakastettava persoona
mälli muikkunen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja saa juoda päivät kaljaa ilman että kukaan valittaa.
No niin! Asiathan eivät ole ollenkaan huonosti 😊.
Säälittävää, kuinka jotkut miehet haukkuvat naiset liian pinnallisiksi ja nirsoiksi, mutta ovat juuri itse sellaisia
Voi vinkuvänky. Pienimunainen suomimies taas inisee nurkassa, tän takia raavas skandimies on kaikin tavoin parempi vaihtoehto. 😎
Kummasti minä työttömänäkin kelpasin oikein hyvin nuorelle naiselle. Taitaa sulla olla jostain muusta kiinni.
Etsitkö nyt ihan tavallista suomalaista naista vai jotain elätettävää ulkomaalaista naista? Itse käyn naisena ainakin töissä, josta saamallani palkalla kustannan elämiseni. Miehessä kiinnostaa ihan muut asiat kuin tilinauha, mutta eihän tätä voi hyväksyä kun pitää yleistää katkeroituneena kaikki naiset samaksi massaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle kelpas ihan raksamies.
Eli ulkomaista munaa tekisi mieli. Eihän suomalainen mies raksalle mene vaan mieluummin makaa työttömänä.
Kyllä kuule ihan suomalainen. Ja tavallisella työnteolla saatu lainaa ja talo. Omin käsin vie osasi rempata. Lälläslää.
Vierailija kirjoitti:
Laske omia kriteereitäsi. Kaltaiseni ryhävalaalle kelpaisi ihan tavallinen mies.
Eli siis kelpaisi oikeasti omaa tasoasi oleva tavallinen, ryhävalas mies?
Sitten pitää hyväksyä asiat joita ei voi tai halua muuttaa. Ota vaikka lemmikkieläin! Niistä on seuraa. Aloita uusi harrastus. Toteuta työssä kunnianhimojasi uudella tavalla. Niilläkin elämä täyttyy mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle kelpas ihan raksamies.
Ei kuule. Suomimies hakee tasoa. Paha vaan ettei älytä tason meinaavan kuluja.
Tämä. Jos jotain DI-muijaa haikailee niin on oltava valmis elättämään hänet.
Ihmeen hyvin tavalliset, alle 180cm, ei miljonäärit yms. kelpaavat naisille. Ehkä itselläsi on liian korkeat kriteerit, kun haukut kaikki naiset prinsessoiksi.