Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistellaan Nokiaa

Vierailija
08.04.2023 |

Kannattiko Nokia-ura jälkikäteen ajateltuna? Kannattaako kahdehtia niitä, jotka pääsivät vaurastumaan hetkeksi Nokia-junaan? Minkälainen oli oma henkilökohtainen Nokia-tarinasi? Saitko hyötyä, jäikö haitta kokematta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siellä töissä aikanaan vastavalmistuneena DI:nä. Oppi paljon ja sain kiertää maailmaa muiden rahoilla :-)

Vierailija
2/4 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin siellä töissä aikanaan vastavalmistuneena DI:nä. Oppi paljon ja sain kiertää maailmaa muiden rahoilla :-)

Sama, pääsi työkseen näkemään maailmaa. Ja olihan se hyvänpuoleinen tienistipaikkakin kun viitsi nähdä vaivaa.

Tänään olen duunissa firmassa, jossa aika monella Nokia-tausta. Sillä erolla että ne turhat slidewarettajat ja kynsienviilaajat loistavat poissaolollaan ja kumma juttu, saadaan jotain aikaiseksikin. Itse olen palkannut puolen tusinaa ex-nokiakollegaa, silloin antamiensa näyttöjen perusteella - "paskaa ei tehdä ja periksi ei anneta" aikana oppinsa saaneita kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti peri omalta äidiltään sievoisen läjän "kumpparitehtaan" osakkeita ja me perittiin ne siskoni kanssa. Nokian ansiosta minusta ja siskostani tuli velattomia ja varakkaita ja me puolestamme olemme jakaneet hyötyä omille lapsillemme. Korkoa korolle ja raha tulee rahan luo. Siitä firmasta on kyllä hyödytty meidän suvussa ihan optimaalisesti.

Vierailija
4/4 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkee sitä tässä maassa tapahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän