Seksi hiipunut, mies ei halua enää yhdyntää, vain suihinottoa. Mikä voi olla syy
Miehet kertokaa: mikä voi olla syynä jos mies ei enää halua yhdyntää vaan pelkkää suihinottoa? En ole seksissä lahna tms.
Kommentit (25)
Niin voi olla tai aika monet milleniaalit ja -90 jälkeen syntyneet ovat täynnäniitä: teko - syitä? en tiedä miksi ehkä hampurilaisissa, pitsoissa, cola-ja energiajuomissa on jotain? ehkä mystistä kemiaa ja negatiivista = estävät seksin harrastamisen? Oikeasti.
Käynyt vieraissa ja saanut jonkun taudin. Eli ei voi naida sinua ettei tartuttaisi ja jäisi kiinni. Kokeileppa ehdottaa esim. ,että sinua kiinnostaisi kokeilla juomukondomia, josko se toisi paremman nautinnon, niin johan alkaa kelpaamaan.
Ei vaan. Pelkää ettei kunnolla ota eteen.
Vierailija kirjoitti:
Käynyt vieraissa ja saanut jonkun taudin. Eli ei voi naida sinua ettei tartuttaisi ja jäisi kiinni. Kokeileppa ehdottaa esim. ,että sinua kiinnostaisi kokeilla juomukondomia, josko se toisi paremman nautinnon, niin johan alkaa kelpaamaan.
Niin sinä uskot että taudit ei tartu suuseksissä?
Oon kyl nainen mut vastaan silti.
Erektiohäiriö, josta ei halua/uskalla/kehtaa kertoa sulle.
N47
Nuksi aina ,oes haluu ja mies haluu.. Nainen haluaa ja pitää saada!
Miksi edes kysyä. Eiköhän mies ole vain kyllästynyt. Toistaako seksi samaa kaavaa joka kerta ja todennäköisesti värkkisi on niin väljä ettei mies tunne mitään. Kokeile treenata alapäätä.
Fica kirjoitti:
Oon kyl nainen mut vastaan silti.
Erektiohäiriö, josta ei halua/uskalla/kehtaa kertoa sulle.N47
Kannataa työntää sormi samalla pohjaa myöten miehen peräaukkoon niin alkaa stondaamaan vaikka ruumiilla.
Millainen pohja on peräaukossasi.
Antamasi seksi on niin surkeaa ettei miehesi halua sitä.
Sillä, jos seksi on hyvää ja tyydyttävää niin sitä haluaa aina vaan enemmän.
Näin on meitä tyhmiä opastanut hän, jolla on ihanaaseksiäihanjokapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan. Pelkää ettei kunnolla ota eteen.
Tästä arvatenkin kyse. Pelkää, että kesken kaiken lerpahtaa
Miksi jotkut ehdottaa erektiohäiriötä jos kerran suihinotossa toimii kuitenkin??
Ahaa, mies siis yksin päättää minkälaista seksi on. Jos sinä haluat naida, ja hän ei, älä anna myöskään itse sitten suuhoitoja. Todella itsekäs mies.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, mies siis yksin päättää minkälaista seksi on. Jos sinä haluat naida, ja hän ei, älä anna myöskään itse sitten suuhoitoja. Todella itsekäs mies.
Miten niin itsekäs. Mieshän ei painosta eikä mitenkään muutenkaan tyrkytä omia seksi mieltymyksiä. Jättää vain panematta kun seksi ei ole miellyttävää. Luulisi naisenki ymmärtävän miksi ei vaan kiinnosta huono seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin itsekäs. Mieshän ei painosta eikä mitenkään muutenkaan tyrkytä omia seksi mieltymyksiä. Jättää vain panematta kun seksi ei ole miellyttävää. Luulisi naisenki ymmärtävän miksi ei vaan kiinnosta huono seksi.
Mistä "tiedät" että seksi huonoa? Miten miehen mielestä paneminen on huonoa. itsehän se mies panee? Eikä naiminen ole pelkästään seksiä, se on paljon muutakin. Naisellehan se paneminen ei useinkaan tuota orgasmia, näinpäin asia useimmiten on.
Mikä ehkäisy käytössä? Eihän nainen vaan ole vauvakuumeillut?
Vierailija kirjoitti:
Antamasi seksi on niin surkeaa ettei miehesi halua sitä.
Sillä, jos seksi on hyvää ja tyydyttävää niin sitä haluaa aina vaan enemmän.
Näin on meitä tyhmiä opastanut hän, jolla on ihanaaseksiäihanjokapäivä.
Onko sulla jotain jokapäiväistä seksiä vastaan? Miksi olet seksipalstalla jos olet seksikielteinen.
-Onko vartalosi muuttunut esim. synnytyksen tai painonnousun myötä?
-Onko mies lihonut, tai onko jokin muu syy, ettei jaksa fyysisesti panna?
Jos vastaus molempiin on "ei", löytynee syy miehen korvien välistä.