Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa apua lapselleni...

Vierailija
08.04.2023 |

Olen yrittänyt jo neljä kuukautta saada 19 vuotiaalleni apua. Pojasta on tullut itku herkkä ja hermostuva. Huonona hetkenä hakkaa päätään täysillä seinään ja huutaa mulle että haluaa kuolla. Laittaa käden kurkun ympärille ja esittää k u ri s ta vansa itsensä. Työntää sormet kurkkuun ja oksentaa. On pari kertaa kadonnut pelkillä sisä vaatteilla ulos ja jättänyt puhelimen ja kaiken kotiin... hyvinä hetkinä kun tuohon poikaan saa puhe yhteyden, niin kertoo että pelkää. Ei oikeasti halua kuolla. Haluaa apua. Haluaa olla onnellinen. Haluaa elää.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän AP on tyrinyt kasvatuksessa? Suomihan on planeetan onnellisin maa. Ilmainen koulutus, ilmainen terveydenhoito. Käyttäkö poika huumeita, oletteko alkkis/narkkiperhe??

Just joo. Ei mikään ihme, jos avun saanti on vaikeaa, kerran ihmiset on noin vieraantuneita todellisuudesta.

Vierailija
22/24 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ootte puoli vuotta kattonu tilanteen pahenemista? Ootteko käyneet julkisella ja sieltä käännytetty takasin kotia vai? Nyt kannattais raottaa kukkaroo sen verran että meette yksityiselle. Heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää päivystykseen. Aina uudestaan.

Voi kuule. Ollaan monesti oltu. Olen myös pari kertaa joutunut soittamaan ambulanssin.

Erikoista, että ei ole vielä hoidossa. Kai sinä soitit häkeen silloin, kun katosi sisävaatteissa ulos? Usein tuollaiset tapaukset otetaan vakavasti vasta sitten, kun on poliisi asialla.

Vierailija
24/24 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijaan kasvamaan