Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on kriisi! Naapuri tuijottaa kiikareilla meidän ikkunaan !

Vierailija
08.04.2023 |

Taidanpa laittaa sädekaihtimet kiinni ettei tuijottele lisää!

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En katso teille, vaan puussa olevia lintuja. Miksi kyttäät ikkunoihini?

Niinhän sekin virkamies väitti, joka oli kuvannut tontin rajoja, kun siellä oli kuvien joukkoon päätyneet naapurit saunauinnilla. KKO:n päätöksistä voi hakea, ihan julkisia ovat.

On tuollaisia väittäviä aina välillä oikeudessa. Ja ennakkotapauksista selviää miten oikeus perustelee ratkaisunsa.

Jos bongailee lintuja, kannattaa silloinkin oikeasti huolehtia, että niistä bongailuista on jotain merkintöjä, Joka tapauksessa jos toisia näkyy, kun kiikaroi, kannattaa aina varmuuden vuoksi kääntää linssit jonnekin ihan muualle, ettei epäilyksille löydy sijaa.

Ei niille naapurin peroille kannata tuollaisia vinkkejä antaa.

Ei ne silti varmaan oikeudessakaan vakuuta lintuosaamisellaan. Jos vaikka oikeudessa vastaajan asianajaja kysyy, kuinka monta västäräkkiä ja pääskystä bongasi tammikuussa?

Vierailija
42/49 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monenlaisia hulluja on liikkeellä ollut aina, olen onnellinen kun en asu ekakerroksessa. Toinen kerros ihan turvallinen, kun yksin asuu. Yksin asuessa joku hullu voi kiinnittää asiaan huomiota ja alkaa kyyläämään, aivan hirveää. Tuttavani kertoi aikanaan, että kun mies muutti pois joku kahjo hiippaili aika pian pensaiden lomassa ja ikkunan takana. Toki voi laittaa huomiovaloja ym, mutta minä haluan olla kotona rauhassa. Pidän sälekaihtimet pimeällä kiinni, enkä liiku kotonakaan alastomana, makkarissa aina sälekaihtimet kiinni.

Jos se hiippailija oli se ex-mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monenlaisia hulluja on liikkeellä ollut aina, olen onnellinen kun en asu ekakerroksessa. Toinen kerros ihan turvallinen, kun yksin asuu. Yksin asuessa joku hullu voi kiinnittää asiaan huomiota ja alkaa kyyläämään, aivan hirveää. Tuttavani kertoi aikanaan, että kun mies muutti pois joku kahjo hiippaili aika pian pensaiden lomassa ja ikkunan takana. Toki voi laittaa huomiovaloja ym, mutta minä haluan olla kotona rauhassa. Pidän sälekaihtimet pimeällä kiinni, enkä liiku kotonakaan alastomana, makkarissa aina sälekaihtimet kiinni.

Jos se hiippailija oli se ex-mies.

Saattoi olla, mutta aika ikävää se hänelle oli. Ekakerroksissa häviää kaikkea, vaikka patiolla olisi kaikki lukituissa paikoissa. Ikävää myös kun huomaa, että on käyty yön aikana nuuskimassa ja kyylämässä kaikkea, hyi hitto. Kaikki me emme voi hankkia vartjoita,  tai aitaa vartijoineen turvaksemme, valitettavasti.

Vierailija
44/49 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas on ongelma, kun ei ole kiikaria. Olen bongannut tänään punatulkkuparin, mutta peippohavainto on vielä epävarma!

No sitä peippoa et alkukeväästä naapurin ikkunan takaa bongaa ilman, että naapurisi ei tykkää.

Vierailija
45/49 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas on ongelma, kun ei ole kiikaria. Olen bongannut tänään punatulkkuparin, mutta peippohavainto on vielä epävarma!

Oikeastiko muuten nuo bongarit bongaa peippoja heti tammikuun ekana? Eikö niillä ole krapulaa vai lentääkö peipot raketit nähtyään jo takaisin Suomeen?

https://www.birdlife.fi/havainnot/muuttolintujen-saapuminen/

Luulin, että se olisi puoli kuuta kesään peipoista? Eli huhtikuun loppu / toukokuun alku?

Vierailija
46/49 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko muuten nuo bongarit bongaa peippoja heti tammikuun ekana? Eikö niillä ole krapulaa vai lentääkö peipot raketit nähtyään jo takaisin Suomeen?

https://www.birdlife.fi/havainnot/muuttolintujen-saapuminen/

Luulin, että se olisi puoli kuuta kesään peipoista? Eli huhtikuun loppu / toukokuun alku?

No peipoilla ainakin voi olla paha krapula sen paukuttelun vuoksi jos ne jo vuodenvaihteessa ovat täällä.

Vierailija
47/49 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Timo

Vierailija
48/49 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta laserkynä. Loppuu kiikarointi aika nopsaan

Vierailija
49/49 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä löytää jostain julkisuuden henkilöiden täysmittaisia pahvikuvia ja laita parvekkeelle tai ikkunaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä