4-vuotiaalla syylä kantapäässä. Miten voisin hoitaa?
Verruxiniä ei saa vissiin laittaa alle 7-vuotiaille ilman lääkärin lupaa.
Kommentit (5)
meillä neuvolan täti kertoi vinkkinä että aina yöksi laitetaan taululiitua syylän päälle, pitäisi lähteä sillä. En ole vielä kokeillut.
tiia
kokeilen jompaa kumpaa. onnex ei ole kuin yksi syylä.
meillä vajaa 3v.oli syylä jalkapohjassa.lääkäri kertoi myös edellä olleet vaihtikset, mutta koitimme verruxia ja olimme varovaisia ympäröivän ihon kanssa.meni kans reilu kuukausi kun se oli yhtäkkiä tipahtanu ilman sen kummempia kaiveluita tai rapsutteluja.käytimme kerran pv. aina yöksi.
ja Lapis-kynällä lähtivät...onkohan niitä vielä?Sanon vaan , että pahimmillaan ei meinannut kyetä kävelemään, niin paljon sattuivat.
Itse olen omista jaloista hoitanut syyliä ilmastointiteipillä (jeesusteippi, roudarinteippi...) eli sillä hopean värisellä.
Leikataan ihan pikkasen syylää isompi palanen ja liimataan se kuivaan jalkaan syylän päälle. Vaihdetaan jos tippuu (mulla ne jäi välillä ikävästi sukan pohjiin kiinni) ja pidetään sitä teippiä 6 vuorokautta. Sitten 1 vuorokausi ilman.
Kylvyn tai suihkun jälkeen rapsutellaan kuollut solukko pois ja uusi teippi taas päälle.
Olikohan hoitoaika jopa 6 viikkoa, mutta syylä lähtee ilman myrkkyä :D
Ja halpaa on!!