Se, missä asuu, on koti
Täälläkin moni sanoo, että menee käymään kotona, kun käy vanhempiensa luona!
Ihan outoa.
Kommentit (26)
Koti on missä sydän on, mutta liian konkreettisesti käsitettynä ja sydän tyynyyn tai tarraan konkretisoituna ei täytä ideaansa.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan se missä on kirjoilla. Nukkua voit vaikka teltassa tai sillan alla.
Henkikirjoilla ollaan kunnassa, ei osoitteessa.
"Helsinki, vailla vakinaista"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä asustelen omakotitalossa mieheni kanssa.
Tää ei ole mun koti, asun vain tässä.Mulla ei ole mitään sanavaltaa mihinkään, ukko jyrää ja päättää kaiken, maksan kyllä osuuteni.
Ukko on ollut aina ilkeäja ilkeämmäksi muuttuu viikko viikolta, muistuttaa kovin äitiään.Onneksi tää on loppusuoralla tää elämä, ainakin tässä combossa.
Kyllä tuossa on ihan itsessä vika kun antaa itseään jyrätä eikä saa mitään kuria siihen ukkoonsa.
Minä ole kouluttanut mieheni alusta asti, äidin helmoista asti ja meillä mennään sen mukaan mitä minä määrään. 😁 Miehelläni oli hyvä äiti sekä isä niin ettei pahempia traumoja ole tullut ja minulle on ero perheestä johtuen tullut pahempia traumoja ja on seksuaalista hyväksikäyttöä sukulaisten ja muiden johdosta.
Äitini uus miestä vihasin ja hän antoi selkään remmillä pimeessä vessassa vetäen housut kinttuun heti kun pölli jotain siltä vaikkei edes se asunut meillä. Meille ei tuonut koskaan ruokaa mukanaan vaan tuli ihan tyhjin käsin syömään ja hotelliin meille. Eno juoksi päissään muna kourassa perässäni mummolassa.
Äitini antoi tukkapöllyä ja sen veli risua kintuille. Joo niin että ihan kaikkia fyysisiä kuritusmuotoja on saanut lapsuudessa.
Aikuisena minua ei enää kuriteta ja jyrätä saamatta takaisin ken sellaiseen uskaltaisi alkaa.
Tosi raukkamainen sellainen ihminen joka uskaltaa vain heikompaansa kurittaa ilma pelkoa saavansa takaisin turpaansa. Nyt pystyn antamaan nyrkistä nenulleen jos joku tulisi koittamaan lyömään.
"Minä olen kouluttanut mieheni" - voi olla hyvä valmistella sitä koiran hankintaa kun mies hankkii itselleen _kodin_.
Perussuomalaisen auttaminen kirjoitti:
Moni sanoo asuvansa kadulla, se on hiekkojen kotilaatikko, jotka pitäisi lakaista pois ym. kevään puskahaitat.
Minulla on kolme kotia; syntymäkoti ja kaksi omaa kotia, joista toinen on ulkomailla. Oli neljäskin, anoppila, mutta sitä ei enää ole.
Kyllä tuossa on ihan itsessä vika kun antaa itseään jyrätä eikä saa mitään kuria siihen ukkoonsa.
Minä ole kouluttanut mieheni alusta asti, äidin helmoista asti ja meillä mennään sen mukaan mitä minä määrään. 😁 Miehelläni oli hyvä äiti sekä isä niin ettei pahempia traumoja ole tullut ja minulle on ero perheestä johtuen tullut pahempia traumoja ja on seksuaalista hyväksikäyttöä sukulaisten ja muiden johdosta.
Äitini uus miestä vihasin ja hän antoi selkään remmillä pimeessä vessassa vetäen housut kinttuun heti kun pölli jotain siltä vaikkei edes se asunut meillä. Meille ei tuonut koskaan ruokaa mukanaan vaan tuli ihan tyhjin käsin syömään ja hotelliin meille. Eno juoksi päissään muna kourassa perässäni mummolassa.
Äitini antoi tukkapöllyä ja sen veli risua kintuille. Joo niin että ihan kaikkia fyysisiä kuritusmuotoja on saanut lapsuudessa.
Aikuisena minua ei enää kuriteta ja jyrätä saamatta takaisin ken sellaiseen uskaltaisi alkaa.
Tosi raukkamainen sellainen ihminen joka uskaltaa vain heikompaansa kurittaa ilma pelkoa saavansa takaisin turpaansa. Nyt pystyn antamaan nyrkistä nenulleen jos joku tulisi koittamaan lyömään.